Ik ook. Twee keer opname in kliniek.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:48 schreef NoCigar het volgende:
Van Tast tot Zeveraar moet ik altijd aan denken. Eppo is er trouwens toch wel eens vaker geweest, vrij recent nog?
Alles voor de buhne.quote:Op woensdag 14 februari 2024 00:16 schreef Bocaj het volgende:
Ach geef dat kind een stukje frikandel. Marcel kan ook overdrijven zeg!![]()
Echt zo'n linkse bakfiets vader.
Ik woonde vroeger in de Van Nispen tot Sevenaerstraat dus Eppo roept altijd enorme golven nostalgie op (ook omdat we geabonneerd waren op de Eppo destijdsquote:Op maandag 12 februari 2024 20:48 schreef NoCigar het volgende:
Van Tast tot Zeveraar moet ik altijd aan denken. Eppo is er trouwens toch wel eens vaker geweest, vrij recent nog?
Ik ook. Heette eerst de Sjors, waar ik lid van was. Ze fuseerden met de Pep. Toen werd het Eppo.quote:Op woensdag 14 februari 2024 06:28 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger in de Van Nispen tot Sevenaerstraat dus Eppo roept altijd enorme golven nostalgie op (ook omdat we geabonneerd waren op de Eppo destijds)
Geweldig interview met haar in het Volkskrant magazine.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:40 schreef Felagund het volgende:
Patty is nog niet echt een warm bad.
Zo slecht dit!quote:
En ze is veel slimmer dan de meeste mensen denken en is lekker scherp tegen Gijs.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:51 schreef Ole het volgende:
Ik heb echt respect voor Patty. Altijd teruggevochten. Voor zichzelf vooral. Misschien heeft ze minder slimme keuzes gemaakt in verleden.
Met Bontebal kan ze beter niets zeggen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
En ze is veel slimmer dan de meeste mensen denken en is lekker scherp tegen Gijs.
Ik vind het een erg onsympathieke vrouw. Typisch weer hoe ze reageerde op het nieuws van klachten over overlast ergnes: lomp op zijn Hollands over elk bezwaarl heen walsen 'zeur niet zo, doe niet zo ongezellig' etc etc. En tussendoor lekker ordinair natrappentegen een of andere ex van veertig jaar geleden.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:51 schreef Ole het volgende:
Ik heb echt respect voor Patty. Altijd teruggevochten. Voor zichzelf vooral. Misschien heeft ze minder slimme keuzes gemaakt in verleden.
Het was ook wel een heel aantrekkelijke acteur. Heb die film ooit ook gezien en de LP gekocht.quote:
Nadia altijd goed bij Van Roosmalen en Groenteman.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:45 schreef golfer het volgende:
Huup Stapel kon niet komen, dus improvisatie en Nadia Moussaid dus maar ingevlogen.
Nadia heeft altijd wel iets weg te gevenquote:Op maandag 26 februari 2024 21:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nadia altijd goed bij Van Roosmalen en Groenteman.
Combinatie met Van Wijk werkt ook als een trein. Genieten dit..
Erik Shredder.quote:
Voor mijn gevoel is hij al een keer geweest, maar dat kan ook zijn omdat hij vaak ter sprake komt.quote:
Volgens mij is ze ook een paar keer in Media Inside te gast geweest.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:47 schreef golfer het volgende:
Ene Natasha Harlequin. Zegt mij helemaal niks.
Roze tinten in een pak, meh !quote:Op maandag 4 maart 2024 21:06 schreef golfer het volgende:
Die burgermeester van Hellendoorn met dat muziekje.
En dat iedereen in het filmpje achteruit loopt of fietst.![]()
Hij (of eigenlijk Hellendoorn) werd wel een beetje belachelijk gemaakt.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:06 schreef golfer het volgende:
Vond het wel apart dat hij er zatquote:Op maandag 4 maart 2024 21:06 schreef golfer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |