quote:Tv-makers kunnen hun borst natmaken: Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen zijn terug met het derde seizoen van hun mediaprogramma Media Inside, waarin ze met gasten de mediaweek fileren. Hard, maar met een humoristische ondertoon.
Televisiemakers kunnen hun borst natmaken: Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen zijn terug met Media Inside, waarin ze samen met tv-persoonlijkheden de mediaweek fileren. Meestal snoeihard, maar altijd met een humoristische ondertoon.
Gijs Groenteman
De humor is de reden dat Groenteman al vijftien jaar bevriend is met Van Roosmalen, vertelde hij bij Jinek. "De eerste keer dat ik hem ontmoette, zat ik al als een hinnikende lachzak tegenover hem." Hun gezamenlijke carrière verloopt inmiddels soepel. De podcast Weer een Dag is de best beluisterde van Nederland en de mannen trekken volle zalen met hun theatervoorstelling De Pannekoekencaravan. Toen ze in 2009 geen brood meer zagen in de journalistiek, runden ze twee jaar lang een foodtruck. Dát werd geen succes.
Vanaf zondag 3 april, 2022. NPO3 22:17 - 23:06
De hele zwik aangepast, dit is ook pas topic 5 in de reeks...quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:20 schreef Slobeend het volgende:
Waarom heb je de TT aangepast @:nocigar ? Het programma heet Van Roosmalen & Groenteman.
Daar ging iets fout, en moest er even iets van maken. Misschien kan iemand dat herstellen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:20 schreef Slobeend het volgende:
Waarom heb je de TT aangepast @:nocigar ? Het programma heet Van Roosmalen & Groenteman.
Maakten ze hem af ?quote:Op dinsdag 28 november 2023 09:56 schreef Paul het volgende:
was wel grappig gisteren met BertvdVeerGod
Dat was SpekGodquote:Op maandag 4 december 2023 20:54 schreef Dutch_view het volgende:
Het kamerlid met de beste kledingkeus
Uit Bergen aan Zee, Parijs en Eefde.quote:
Echt zo'n vieze homo uit de jaren 70 die het met kleine jongetjes deed.quote:Op maandag 4 december 2023 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Uit Bergen aan Zee, Parijs en Eefde.
Verbazingwekkend altijd hoe snel mensen bij homo’s direct aan pedo’s denken.quote:Op maandag 4 december 2023 23:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
Echt zo'n vieze homo uit de jaren 70 die het met kleine jongetjes deed.
En Bengini en de de biografe van Satre.quote:Op maandag 4 december 2023 20:38 schreef XSbig het volgende:
Bij van Dis moet ik altijd denken aan de legendarische interviews met Willem Oltmans en met WF Hermans.
Zielige mensen heb je altijd wel, meestal struggelen ze zelf met hun eigen seksualteit.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:40 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Verbazingwekkend altijd hoe snel mensen bij homo’s direct aan pedo’s denken.
Ik schrok ook even en vooral van het verhaal over de huidkanker, zag er best eng uit. Hij is inderdaad erg mager aan het worden maar dat kan zijn leeftijd zijn. Heb het altijd een prima kerel gevonden en hij deed leuk mee met Groenteman en van Roosmalen en hij was weer toppie gekleed.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:55 schreef Radegast het volgende:
Van Dis zag er beroerd uit. Vermagerd en breekbaar.
Dat laatste vind ik ook heel erg jammer. Was er lid van maar heb moeten afhaken omdat ze kansloos zijn met al dat PVV geweld.quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:36 schreef Firuze60 het volgende:
Moest soms hardop lachen en dat betekent voor mij dat dit programma steeds beter wordt. Adriaan van Dis zat erbij als een vis in het water. Ik vond hem er helemaal niet slecht uit zien zoals eerder hier is gezegd. De man is op leeftijd en nog steeds dezelfde. Het rijmen vond ik leuk gevonden en redelijk spontaan. De ex-SP-er is mij nooit opgevallen in de kamer. Best jammer van die hele partij, ze hebben zich door het geweld van de PVV in de oppositie zich nooit goed kunnen profileren en duidelijk kunnen maken wat nu pas echt LINKS is.
Shows kijken goed weg. Maar vind vooral de podcast de laatste tijd erg goed. Marcel is goed op dreef, dat mis je soms wel een beetje op tv.quote:
Dat verbaast mij niets, zitten beiden in dezelfde sarcastische hoek. Beetje projectie van Micha, die als Marcel net zo streng in de leer is van opvattingen. (dus niet)quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Was eergisteren bij de oudejaarsconference van Micha Wertheim daar kreeg vooral van Roosmalen er aardig van langs.
Ze gaan zeker moordfeest bespreken.quote:Op maandag 18 december 2023 20:24 schreef Felagund het volgende:
Henny Huisman en Bulletje dadelijk, dat moet een topuitzending worden.
quote:Op maandag 18 december 2023 20:37 schreef golfer het volgende:
Wat een toppunt van niet leuk zijn dat beest.
Geen Mini Playback Show-jeugdsentiment, zo te lezen.quote:Op maandag 18 december 2023 20:37 schreef golfer het volgende:
Nee. Daar ben ik te oud voor.quote:Op maandag 18 december 2023 20:59 schreef Eightyone het volgende:
Geen Mini Playback Show-jeugdsentiment, zo te lezen.
Hij doet al weken filmpjes die kunnen shockeren, als kuikentjes die vermalen worden enzo, geen idee waaromquote:Op maandag 18 december 2023 21:11 schreef tompsv18 het volgende:
Die filmpjes van Marcel zijn ook weleens grappiger geweest. Iemand die dood neerstort op het podium..
quote:Op maandag 18 december 2023 21:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is Marcel suïcidaal ofzo met zijn filmpjes?
De briefjes die totaal in het honderd vallen of doodslaan zijn juist het mooistquote:Op maandag 18 december 2023 21:42 schreef Slobeend het volgende:
Saaie uitzending zeg. Het is wel erg voorspelbaar geworden. Het briefje van Marcel mag er wel uit.
Misschien hadden ze geen leuke ontmoeting in hun kindertijd.quote:Op maandag 18 december 2023 21:20 schreef Dutch_view het volgende:
Wat is dat steeds voor afgeven van de beide heren op Bassie en Adriaan![]()
![]()
Heb je toen ook 5 gulden moeten betalenquote:Op maandag 18 december 2023 21:53 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Misschien hadden ze geen leuke ontmoeting in hun kindertijd.
(Is veel kinderen overkomen, inclusief ikzelf.)
Nooit leuk gevonden die EO-er Aad Peters met zijn poppen.quote:Op maandag 18 december 2023 20:37 schreef golfer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |