Het is ook wel een beetje zielig.quote:
Niet best... zo kan iedere jandoedel kamerlid zijnquote:Op maandag 29 januari 2024 21:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat PVV kamerlid komt wel in de buurt.
Wel een miereneterfilmpje!quote:
Yeah, daar komt het wel op neer.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:18 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Niet best... zo kan iedere jandoedel kamerlid zijn
quote:Op maandag 29 januari 2024 21:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ze heeft een marketing/communicatie-achtergrond. Dan verwacht je iemand die vlot spreekt.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje medelijden mee, alsof het iemand is die gepest wordt. Dan realiseer ik me weer dat ze voor Wilders werkt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 03:22 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze heeft een marketing/communicatie-achtergrond. Dan verwacht je iemand die vlot spreekt.
Maar zet het mens achter een microfoon, en alle opgedane ervaring vervliegt opeens.
Wie was dat in welk programma? Ik kan het fragment zo snel niet vinden.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:27 schreef golfer het volgende:
Dat fragment met die idiote historicus over de holocaust.
Historicus Bas Nauta in een radioprogramma, weet zo niet meer welkequote:Op maandag 5 februari 2024 21:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie was dat in welk programma? Ik kan het fragment zo snel niet vinden.
Hij heeft inderdaad de perfecte uitstraling voor een podcastquote:Op maandag 5 februari 2024 21:56 schreef NoCigar het volgende:
Beetje onsympathiek uiterlijk die Victor, iets met zijn ogen o.m.. Kan ie verder weinig aan doen natuurlijk.
Ja passie voor hun vak en literatuur.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:03 schreef Kanaroe het volgende:
Die boekhandelaars waren wel een fijn onderdeel van dwwd voor mij
Volgens mij zondagochtend. Wat ik me herinner. Voltooid verleden tijd.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:40 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Historicus Bas Nauta in een radioprogramma, weet zo niet meer welke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |