Volgens mij ging de helft van de humor totaal aan haar voorbijquote:Op maandag 15 januari 2024 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is slim genoeg om dat te weten.
Dat klopt jaquote:Op maandag 15 januari 2024 21:26 schreef Kanaroe het volgende:
Die Dierenlot-spot met die schurftige hond heeft volgens mij Gijs' moeder Hanneke als voice-over.
Althans, zo klinkt ze wel.
Zij is een heerlijke droogkloot (voor zover een vrouw dat kan zijn.)quote:Op maandag 15 januari 2024 21:26 schreef Raw85 het volgende:
Volgens mij ging de helft van de humor totaal aan haar voorbij
een soort veredelde powerpoint presentatiequote:Op maandag 15 januari 2024 21:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
Die minireportages gaan wel aanslaan !
Moeders als actuele gast uitnodigen lijkt me het beste.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:28 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ah, jij weet het
Nou, het zal mij benieuwen of ze daar nog op terug gaan komen
Plus ex-schurftige hond, hopelijkquote:Op maandag 15 januari 2024 21:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Moeders als actuele gast uitnodigen lijkt me het beste.
Tenzij die opgraven moet worden.quote:
Koe die zoetigheid door de strot gedrukt kreeg zodat haar melk geschikt is voor slagroomvla ofzo.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:45 schreef valentijn101 het volgende:
Te laat ingeschakeld, waar ging dat koeienfilmpje over???
Wtf??? Waarom zou je en koe zoetigheid dwangvoeren. Daar zijn ze gek op. Dat eten ze vanzelf wel.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Koe die zoetigheid door de strot gedrukt kreeg zodat haar melk geschikt is voor slagroomvla ofzo.
Echt weer een geval waarbij je je afvraagt of dingen wel zo nodig zijn.
Ik kan daar gewoon niet naar kijken. Zo zieligquote:Op maandag 15 januari 2024 21:26 schreef Kanaroe het volgende:
Die Dierenlot-spot met die schurftige hond heeft volgens mij Gijs' moeder Hanneke als voice-over.
Althans, zo klinkt ze wel.
Dat is niet waar, het is een medische handeling die het leven v d koe redt. Dr Poll schijnt het ook wel eens te doenquote:Op maandag 15 januari 2024 21:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Koe die zoetigheid door de strot gedrukt kreeg zodat haar melk geschikt is voor slagroomvla ofzo.
Echt weer een geval waarbij je je afvraagt of dingen wel zo nodig zijn.
Ah goeie. Moet zeggen dat ik ook even vergeten was dat Marcel goed is in uit zijn nek lullen wat dierenfeitjes betreft.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat is niet waar, het is een medische handeling die het leven v d koe redt. Dr Poll schijnt het ook wel eens te doen
Edit, drenchen:
https://www.nieuweoogst.n(...)-het-wel-voorzichtig
Ja, ik las het toevallig net op X.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ah goeie. Moet zeggen dat ik ook even vergeten was dat Marcel goed is in uit zijn nek lullen wat dierenfeitjes betreft.
Overigens kan hij dit met bijna alle onderwerpen.
Maar goed om even aan te geven ja.
Terwijl vd Plas er toch ook wel eens heeft gezeten en wéét dat Marcel alles met droge ogen kan beweren.quote:
Tja, ik trapte er zo snel ook even in. :pquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:34 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Terwijl vd Plas er toch ook wel eens heeft gezeten en wéét dat Marcel alles met droge ogen kan beweren.
Zou zo’n tank, zodra AI wordt geïntroduceerd in het ding, wel aan de lijn moeten trouwens?quote:Op maandag 15 januari 2024 23:12 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, ik las het toevallig net op X.
Ik mis Slagerij van Hest uit Goirle wel een beetje. Die tank die kwam uit een min of meer naburig dorp, merkwaardig toeval eigenlijk.
Het ophef-algoritme in werking zetten. Wat is dat toch een verwerpelijke praktijk. Ik zag op Insta al mensen om een rectificatie brullen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:34 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Terwijl vd Plas er toch ook wel eens heeft gezeten en wéét dat Marcel alles met droge ogen kan beweren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |