Ha ha ha. Verbeet is nog dommer dan vd Plas.quote:
Het zou wel lekker zijn, zo'n koe zou ik wel willen hebbenquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Iedereen die gelooft dat het ook maar enigszins mogelijk is om slagroomvla rechtstreeks uit de uiers van een koe te kunnen halen, die is toch echt te dom om te poepen? Of is dat te denigrerend naar een grote groep mensen?
Het nieuwste is dat ze ook klopfix inspuiten, daar mee blijft de room langer stijf!quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:48 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Het zou wel lekker zijn, zo'n koe zou ik wel willen hebben
en als je ze chocolade laat eten krijg je heerlijke chocomel.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Iedereen die gelooft dat het ook maar enigszins mogelijk is om slagroomvla rechtstreeks uit de uiers van een koe te kunnen halen, die is toch echt te dom om te poepen? Of is dat te denigrerend naar een grote groep mensen?
Gijs is altijd al de gespreksleider geweest en heeft zijn 'bak met nieuwtjes'.quote:
Gijs geniet ook van een Marcel die los gaat. Nog altijd hinnikt die lekker mee zodra Marcel weer een podcast vol begint te schreeuwen met het typetje Timmermans ofzo.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Gijs is altijd al de gespreksleider geweest en heeft zijn 'bak met nieuwtjes'.
Ik vind Gijs helemaal niks. Terwijl Maarten briljant is. Het is geen Johnny en Rijk. Maar Maarten en René van Vooren.quote:Op woensdag 17 januari 2024 23:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Gijs geniet ook van een Marcel die los gaat. Nog altijd hinnikt die lekker mee zodra Marcel weer een podcast vol begint te schreeuwen met het typetje Timmermans ofzo.
”Mn vader en oeeepa waren koempels.”quote:Op woensdag 17 januari 2024 23:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Gijs geniet ook van een Marcel die los gaat. Nog altijd hinnikt die lekker mee zodra Marcel weer een podcast vol begint te schreeuwen met het typetje Timmermans ofzo.
Was wel grappigquote:Op maandag 22 januari 2024 20:31 schreef golfer het volgende:
Reclamefilmpje van Gijs voor zijn nieuwe soloprogramma dat hij vanaf a.s. zondag gaat presenteren.
Kunst en cultuur.
Marcel staart zwijgend voor zich uit.quote:
Chanant inderdaadquote:Op maandag 22 januari 2024 21:02 schreef golfer het volgende:
Die over haar eigen woorden struikelende PVV mediawoordvoerder in de Tweede Kamer.
En de stem van Hanneke Groenteman.quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:21 schreef Kanaroe het volgende:
Helaas kwamen ze niet meer terug op de schurftige hond van Stichting Dierenlot
Ja, wellicht vond Gijs en/of Hanneke het verzoekje van Verbeet wat ongemakkelijkquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
En de stem van Hanneke Groenteman.
Ik vond het een leuk en gevarieerd programma, geslaagdquote:Op zondag 28 januari 2024 19:40 schreef Martinello het volgende:
Nu Groenteman op zondag. Eens kijken of Gijs het ook alleen kan.
Je kunt er natuurlijk ook een apart topic over openen, want is een totaal ander programma dan Van Roosmalen en Groenteman.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:40 schreef Martinello het volgende:
Ja, ik vond het ook vermakelijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:23 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik vond het een leuk en gevarieerd programma, geslaagd
Zeker, maar ik dacht eerst maar even aftasten hoe groot de interesse is.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk ook een apart topic over openen, want is een totaal ander programma dan Van Roosmalen en Groenteman.
Gaan we nog terugkijken.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:23 schreef Kanaroe het volgende:
quote:Op zondag 28 januari 2024 19:40 schreef Martinello het volgende:
TV / [NPO2] Groenteman op Zondagquote:Op zondag 28 januari 2024 20:23 schreef Kanaroe het volgende:
vind het leuk voor Gijsie maar niet mijn dingquote:Op zondag 28 januari 2024 20:23 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Geen cultuurliefhebber?quote:Op maandag 29 januari 2024 16:53 schreef Paul het volgende:
vind het leuk voor Gijsie maar niet mijn ding
Oké. Over dat programma kan nu dus verder gediscussieerd worden in TV / [NPO2] Groenteman op Zondagquote:Op maandag 29 januari 2024 17:09 schreef Paul het volgende:
Iedereen is dat, maar dit is niet zo mijn ding
5600 klapmutsen!quote:Op maandag 29 januari 2024 20:33 schreef Dutch_view het volgende:
MinireportageGenot
¤4,25 voor een klein bakje Nespresso(10 gulden
)
Dat is in Amsterdam al goedkoop.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:33 schreef Dutch_view het volgende:
MinireportageGenot
¤4,25 voor een klein bakje Nespresso(10 gulden
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |