Ook een oen om het niet grondig te checken en sowieso iemand die het over nepparlement heeft gehad kan je niet voor zo'n serieuze taak vragen.quote:Op maandag 27 november 2023 12:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
@:KingRoland
Wat een oen om zoiets niet aan Geert te melden. Dacht eerst dat het weer een onbenullig iets was waar tegenstanders mee waren gekomen wat je ook waarnam de eerste keer toen FvD zoveel winst boekte, toen Thierry nog oke leek.
Erg mooi.quote:Op maandag 27 november 2023 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook een oen om het niet grondig te checken en sowieso iemand die het over nepparlement heeft gehad kan je niet voor zo'n serieuze taak vragen.
Geertje gaat nog wel meer van dit soort probleemmensen vragen voor een functie hier of daar, dat is inherent aan zijn manier van werken.
Ik denk niet dat er een Dilan1 komt maar Geert1 wordt als het al lukt ook geen langdurig verhaal.quote:Op maandag 27 november 2023 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg mooi.
Dan kunnen we snel weer naar de stembus en wordt het toch 'gewoon' #Dilan1
@:Smoofie
Zal me niks verbazen als Dilan snel het veld ruimt. Het is niet alsof ze het erg goed gedaan heeft.quote:Op maandag 27 november 2023 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een Dilan1 komt maar Geert1 wordt als het al lukt ook geen langdurig verhaal.
Timmerfrans1 kan ook niet.quote:Op maandag 27 november 2023 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een Dilan1 komt maar Geert1 wordt als het al lukt ook geen langdurig verhaal.
Het wordt alliance.quote:
Die speelt het formeren gewoon slim. Maar dat snap jij dan weer niet.quote:Op maandag 27 november 2023 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als Dilan snel het veld ruimt. Het is niet alsof ze het erg goed gedaan heeft.
Als het Geert niet lukt of maar kort lukt zal de VVDilan daar ook de schuld van krijgen dus die zakken dan nog een keer in zetels.quote:Op maandag 27 november 2023 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als Dilan snel het veld ruimt. Het is niet alsof ze het erg goed gedaan heeft.
Ze laten het kabinet vallen op het punt migratie. Ze kunnen nu een centrum rechts kabinet vormen zonder het walgelijke D66. Iets waar de VVD-achterban volledig achter staat.quote:Op maandag 27 november 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Die speelt het formeren gewoon slim. Maar dat snap jij dan weer niet.
Zouden we er wat van merken?quote:Op maandag 27 november 2023 13:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Timmerfrans1 kan ook niet.
Dan maar Onlogisch1
Je denkt toch niet dat ze deze beslissingen in haar ééntje maakt? Als straks na 40-45 weken formeren het nog steeds muurvast zit stapt de VVD gewoon in met een stevig eisenpakket.quote:Op maandag 27 november 2023 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze laten het kabinet vallen op het punt migratie. Ze kunnen nu een centrum rechts kabinet vormen zonder het walgelijke D66. Iets waar de VVD-achterban volledig achter staat.
Tot op heden vind ik Dilan weinig tactisch vernuft uitstralen.
Die laatste zet was denk ik de eerste goeie.quote:Op maandag 27 november 2023 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze laten het kabinet vallen op het punt migratie. Ze kunnen nu een centrum rechts kabinet vormen zonder het walgelijke D66. Iets waar de VVD-achterban volledig achter staat.
We gaan het zien de komende tijd. Benieuwd wie nu de nieuwe verkenner wordt.quote:Op maandag 27 november 2023 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die laatste zet was denk ik de eerste goeie.
Geert vindt vast wel weer een andere proleet.quote:Op maandag 27 november 2023 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan het zien de komende tijd. Benieuwd wie nu de nieuwe verkenner wordt.
Dit inderdaad..quote:Op maandag 27 november 2023 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VVD heeft een economische monopoly op iedereen die 100k per jaar of meer binnenharkt. Gewoon weer 20 zetels.quote:Op maandag 27 november 2023 14:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit inderdaad..
Ze willen hard to get spelen, maar groot risico is als er daadwerkelijk nieuwe verkiezingen komen dan blijft er bijna niks van de VVD over. Waarom zou je überhaupt dan vvd stemmen als ze toch niet willen regeren?
Dat is ook de reden waarom ik ook bijna niks van over zei hahaquote:Op maandag 27 november 2023 15:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
VVD heeft een economische monopoly op iedereen die 100k per jaar of meer binnenharkt. Gewoon weer 20 zetels.
Pak jij bij de big four slechts 100k?quote:Op maandag 27 november 2023 15:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik ook bijna niks van over zei haha
Gewoon met je idealen stemmen. @PVDDquote:Op maandag 27 november 2023 15:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik ook bijna niks van over zei haha
Wie eet er brood uit de supermarkt.quote:Op maandag 27 november 2023 15:56 schreef KingRoland het volgende:
Waarom zijn die witte en volkoren bollen altijd helemaal gevuld terwijl bruine bollen altijd uitverkocht zijn bij de AH.
Wie de fuck eet er nou witte of volkoren bollen
Luie mensen en paupers.quote:Op maandag 27 november 2023 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie eet er brood uit de supermarkt.
Ik ben geen van twee. Appie heeft prima brood.quote:
Volgens mij blijft witbrood en bruinbrood juist als laatste over, men eet veel meer volkoren tegenwoordig maar past de aangeboden verhoudingen niet aan.quote:Op maandag 27 november 2023 15:56 schreef KingRoland het volgende:
Waarom zijn die witte en volkoren bollen altijd helemaal gevuld terwijl bruine bollen altijd uitverkocht zijn bij de AH.
Wie de fuck eet er nou witte of volkoren bollen
quote:Op maandag 27 november 2023 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben geen van twee. Appie heeft prima brood.
Onze Geert heeft het net weten te redden.quote:
Gaat hij een Reinheitsgebot voor supermarktbrood invoeren?quote:Op maandag 27 november 2023 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Onze Geert heeft het net weten te redden.
Opzouten met glutenvrij brood.quote:Op maandag 27 november 2023 16:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gaat hij een Reinheitsgebot voor supermarktbrood invoeren?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Reinheitsgebotquote:
Pastatje Surf 'n Turf.quote:Op maandag 27 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Prei ovenschotel.quote:Op maandag 27 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Horde ftw, ookal speel ik tegenwoordig vnl. Alliancequote:
Geile bloodelf zeker.quote:Op maandag 27 november 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Horde ftw, ookal speel ik tegenwoordig vnl. Alliance
kip, gebakken aardappels, tomaten saladequote:Op maandag 27 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boeuf bourguignon van jackfruit.quote:Op maandag 27 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als Horde meestal orc of taurenquote:
Stamppot prei met gehaktballetjes in jus.quote:Op maandag 27 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
https://stemmen.snob2000.(...)WQynRPmUltPXLaAgycIYquote:
Zijn kinderen hebben niet voor niets een labeltje.quote:Op maandag 27 november 2023 19:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Steve is een lul met vingers.
Mijn handen gaan hiervan jeuken. Wat een eikel.quote:Op maandag 27 november 2023 19:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat een ongelofelijke debiel. Misschien moet hij wat meer tijd stoppen in opvoeding in plaats van verwachten dat de school dat helemaal op zich neemtquote:Op maandag 27 november 2023 19:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 27 november 2023 19:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ach, dat is maar een kleine 10% van huurwoningen, hoor.quote:Op maandag 27 november 2023 22:01 schreef KingRoland het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ouders-te-huisvesten!!!
Tijd voor een gevatte tweet van @GGMMquote:Op maandag 27 november 2023 19:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Als je big 4 materiaal was zou je nu een hotel kopen en deze volstouwen met stapelbedden en 180pp per dag vangenquote:Op maandag 27 november 2023 22:01 schreef KingRoland het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ouders-te-huisvesten!!!
Ik heb Steve net even stevig aangepaktquote:Op maandag 27 november 2023 19:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hij heeft op zich een beetje gelijk dat je bij elfjarige ADHD’ers niet altijd ‘eigen verantwoordelijkheid’ kan zeggen.quote:Op maandag 27 november 2023 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke debiel. Misschien moet hij wat meer tijd stoppen in opvoeding in plaats van verwachten dat de school dat helemaal op zich neemt
Gaat me dit jaar niet meer lukken maar ga er volgend jaar wel weer heen, m'n zoon zit er momenteel, die had last minute geboekt en dat viel wel weer mee.quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Tickets Thailand niet normaal meer tegenwoordig
Wij in Mei.quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat me dit jaar niet meer lukken maar ga er volgend jaar wel weer heen, m'n zoon zit er momenteel, die had last minute geboekt en dat viel wel weer mee.
Wel nog te jong voor Pattaya.quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:49 schreef Bezsen het volgende:
Is 2, 4 en 6 oud genoeg om je kinderen in economy te dumpen????
The Thai way or the highway, ik heb er echt veel lol gehad en nog steeds als ik er ben maar met een Thaise trouwen/samenwonen moet ik toch niet aan denken.quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:55 schreef Bezsen het volgende:
Al moet ik zeggen dat die vrouw beetje gevaarlijk is
Waarom zijn thaise vrouwen zo @:tarado
Zonder cojona had ik er waarschijnlijk gewoondquote:Op dinsdag 28 november 2023 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
The Thai way or the highway, ik heb er echt veel lol gehad en nog steeds als ik er ben maar met een Thaise trouwen/samenwonen moet ik toch niet aan denken.
Dat is een beetje het probleem, ook met onroerend goed dat je nooit de volledige eigenaar bent.quote:Op dinsdag 28 november 2023 09:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zonder cojona had ik er waarschijnlijk gewoond
Maar inmiddels zoveel geld in "zakelijke" projecten verloren daar. Mn mening is wat herzien
Ach, leergeld.
Je moet er eerst maar achterkomen of het echt een vrouw is, daar begint het wel een beetje.quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:55 schreef Bezsen het volgende:
Al moet ik zeggen dat die vrouw beetje gevaarlijk is
Waarom zijn thaise vrouwen zo @:tarado
Eens. Maar ach, dat moet je als jonge 20er eerst zelf ondervinden voor je het geloofdquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem, ook met onroerend goed dat je nooit de volledige eigenaar bent.
Je kan er beter gewoon op vakantie naar toe gaan en je geld elders verdienen.
1 bitcoin bedoel je?quote:Op maandag 27 november 2023 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pak jij bij de big four slechts 100k?
@:Wereldgozer loopjongen gespot.
quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:11 schreef onlogisch het volgende:
Goed om te lezen dat mijn goede vriend @:GGMM ook nog een duit in het zakje heeft gedaan omtrent Steve
Vandaag met taxi chauffeuse gesproken over schoolvervoer. Dat ze een jongetje niet meer wil rijden. Allemaal kinderen met een smetje, hij had echter zo'n invloed op de rest dat het niet langer kon. had mede met z'n opvoeding te maken naast z'n ADHD.quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft op zich een beetje gelijk dat je bij elfjarige ADHD’ers niet altijd ‘eigen verantwoordelijkheid’ kan zeggen.
De rest van zijn bericht, zijn gescheld en het feit dat hij dit überhaupt op Twitter gooit maakt wel zijn punt íéts minder valide. We hebben teringveel mensen, niet iedereen kan zich precies specifiek aanpassen aan je zoontje.
Geef je al licht in het donker?quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaag met taxi chauffeuse gesproken over schoolvervoer. Dat ze een jongetje niet meer wil rijden. Allemaal kinderen met een smetje, hij had echter zo'n invloed op de rest dat het niet langer kon. had mede met z'n opvoeding te maken naast z'n ADHD.
Er hebben in 4 dagen nog nooit zo veel lekkere wijven m'n lul gezien. Gelukkig werkt door de hormoon injecties m'n jodokus amper meer.quote:
Vanaf nu elke avond janken bij GTST?quote:Op dinsdag 28 november 2023 13:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er hebben in 4 dagen nog nooit zo veel lekkere wijven m'n lul gezien. Gelukkig werkt door de hormoon injecties m'n jodokus amper meer.
Is altijd een lelijk plein geweest dus begrijp de drukte ook niet zo al had dit wel wat beter gekund.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
Won Yip met een respectloos lelijk gebouw bij Leidse @:KingRoland
https://www.at5.nl/artike(...)e-gebouw-leidseplein
In Nederland waar je problemen krijgt als je je huis of garagedeur een verkeerde kleur verf geeft verbaast het mij wel dat zoiets daar bij een bekend plein midden in Amsterdam mag. Afgezien van wat de regels zijn heeft die man blijkbaar ook niet echt gevoel voor smaak en de omgeving maar wil gewoon maximaal opvallen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is altijd een lelijk plein geweest dus begrijp de drukte ook niet zo al had dit wel wat beter gekund.
Zo moet het er uit gaan zien, die gebouwen ernaast zijn ook alle drie anders dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In Nederland waar je problemen krijgt als je je huis of garagedeur een verkeerde kleur verf geeft verbaast het mij wel dat zoiets daar bij een bekend plein midden in Amsterdam mag. Afgezien van wat de regels zijn heeft die man blijkbaar ook niet echt gevoel voor smaak en de omgeving maar wil gewoon maximaal opvallen.
De andere gebouwen daar zijn totaal niet zoals dat moderne witte ding. Apple gebouw, theater, Americain, allemaal klassiek ogende gebouwen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo moet het er uit gaan zien, die gebouwen ernaast zijn ook alle drie anders dus ik zie het probleem niet.
[ afbeelding ]
Ja maar ook allemaal een eigen stijl.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De andere gebouwen daar zijn totaal niet zoals dat moderne witte ding. Apple gebouw, theater, Americain, allemaal klassiek ogende gebouwen.
Ik heb het niet gezien, wel van allerlei anderenquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Is de reactie van GGMM nog te lezen?
Omgeving gelderlandplein is de beste. Veel japanners daar Taradoquote:Op dinsdag 28 november 2023 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo moet het er uit gaan zien, die gebouwen ernaast zijn ook alle drie anders dus ik zie het probleem niet.
[ afbeelding ]
En sowieso Leidseplein is voor boeren en buitenlui.
KBR maatquote:Op dinsdag 28 november 2023 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, dat soort figuren heb je in tokkiewijken er wel tussen zitten.quote:Op maandag 27 november 2023 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn handen gaan hiervan jeuken. Wat een eikel.
@:jojoortje
@:max23
Graag mening.
pasta tomatensaus en Caesar saladquote:Op dinsdag 28 november 2023 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Handig om met de auto boodschappen te doen maar dat is het dan ook.quote:Op dinsdag 28 november 2023 17:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omgeving gelderlandplein is de beste. Veel japanners daar Tarado
Cc: @:karina
Ik vind het echt superlelijk en dan vooral de kleur. Als het nog dat lichtbruine was dan ging het nog wel.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En sowieso Leidseplein is voor boeren en buitenlui.
@De_Kraamquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:18 schreef RamboDirk het volgende:
Won Yip sambal bei werkt tenminste voor zijn kk geld.
Geef mensen even de ruimte om die tent te bezoeken KingRolo, jeetje mina.quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:35 schreef KingRoland het volgende:
@:gurneyisbestoke @:wereldgozer @:caland @:fetx @:dombohetolifantje1 ik wacht nog op jullie xian delicious food review
Rottiedam?quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Overigens besloten dat ik die Surinamer ga uitproberen in Rotterdam.
Dit is geil.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
En hordetranenquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanaf dit weekend drinken we alleen nog maar mage water maat.
Welke van de honderd?quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
I'll have two number 9's, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45's, one with cheese, and a large soda.quote:
You did read mind didn't youquote:
Als beloning kun je vanavond naar het prachtige PSV kijken.quote:Op woensdag 29 november 2023 07:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar de ruimtecapsule in Den Bosch. Daarna thuis visite van arts Iriszorg. Vanmiddag weer naar Den Bosch. Bezoekje cardioloog. Het houdt je bezig en van de straat zak maar zegge.
User @Bezsen is sowieso de bom.quote:Op woensdag 29 november 2023 08:12 schreef onlogisch het volgende:
Aardig wat likes uitgedeeld aan @:Bezsen
Ik straks met de kinderen broodjes knakworstquote:Op woensdag 29 november 2023 12:15 schreef tong80 het volgende:
Volkoren brood, rosbief, gebakken ui, komkommer.
quote:“De Vrij hield zich bij de rechtbank van de domme met de opmerking dat hij alleen met voetbal bezig was, terwijl hij bekendstaat als de pandjesprins van Rotterdam.
quote:
Weer een believerquote:Volgens De Telegraaf heeft hij een belang in honderddertig pandjes. Hij heeft daarmee het meeste vastgoed van alle internationals en hij promoot bitcoin. De Vrij is zakelijk slim en ervaren – en dan zou hij hier hebben zitten slapen? Kom op.”
ik las dit en dacht: een paar bitcoin?quote:Op woensdag 29 november 2023 12:26 schreef Bezsen het volgende:
Zelfs linkse bart vriends heeft er een paar
Paar pandjesquote:Op woensdag 29 november 2023 12:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik las dit en dacht: een paar bitcoin?
Je had dus tarrels.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:59 schreef KingRoland het volgende:
Even een xavi simons uit de selectie gezet
Spinazieschotel met rundergehakt en gekookt ei.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Hier staat de lasagne in de oven
Mijn partner gaat een of andere gore preischotel maken dus ik rij zo ff langs de Mc.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niet geklikt.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:11 schreef 3rr0r het volgende:
'Waarom zit je voor mij'
Gezocht: iemand die eind juli met een muts op liep
Klappen krijgen omdat je twee rijen voor iemand gaat zitten in de tram.
https://www.politie.nl/ge(...)ein---amsterdam.html
Ik verbaas me vooral over z'n muts in juli.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Zal in ieder geval een Turk of een Marokkaan zijn. Tsja Osdorpplein.
Cc: @:Tarado @:Karina je verwacht het niet
Het wordt wat halen of iets simpels.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rijst met kip kerrie.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een dame blanche.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 29 november 2023 17:11 schreef 3rr0r het volgende:
'Waarom zit je voor mij'
Gezocht: iemand die eind juli met een muts op liep
Klappen krijgen omdat je twee rijen voor iemand gaat zitten in de tram.
https://www.politie.nl/ge(...)ein---amsterdam.html
Gaat je geen reet aan. Vanwaar die interessequote:
Je komt wat verhit over.quote:Op woensdag 29 november 2023 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat je geen reet aan. Vanwaar die interesse
quote:
M'n dag was goed. Tot 18:46:07 uur.quote:
Lijkt mij lastig leven als je zo snel van je stuk bent.quote:Op woensdag 29 november 2023 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
M'n dag was goed. Tot 18:46:07 uur.
Na 2 hartaanvallen, openhartoperatie en prostaatkanker, toch positief blijven en alles relativeren, is het idd absurd dat ik me een post van een amateur-rechts extremistische FOK!er zo aan trek. Denk daar maar eens over na. Na je andere rechts-extremistische haat zaaiende shit.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lijkt mij lastig leven als je zo snel van je stuk bent.
Vervelend dat ik zo in je hoofd zit dat je de zieligheidskaart trekt.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na 2 hartaanvallen, openhartoperatie en prostaatkanker, toch positief blijven en alles relativeren, is het idd absurd dat ik me een post van een amateur-rechts extremistische FOK!er zo aan trek. Denk daar maar eens over na. Na je andere rechts-extremistische haat zaaiende shit.
Ik ben niet zielig. Integendeel. En je zit niet in m'n hoofd. Daar is geen ruimte voor populisme en rechts-extremisme. Imca Marina en Eddy Wallie zouden zich doodschamen naast een blonde Greet aanhanger te bivakkeren, in plaats van op een grasveld in Evert Ten Napel. In afwachting van je volgende haatdragende post, die je even later bagatallieert verblijf ik........Trusten.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vervelend dat ik zo in je hoofd zit dat je de zieligheidskaart trekt.
quote:Op woensdag 29 november 2023 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben niet zielig. Integendeel. En je zit niet in m'n hoofd. Daar is geen ruimte voor populisme en rechts-extremisme. Imca Marina en Eddy Wallie zouden zich doodschamen naast een blonde Greet aanhanger te bivakkeren, in plaats van op een grasveld in Evert Ten Napel. In afwachting van je volgende haatdragende post, die je even later bagatallieert verblijf ik........Trusten.
Appeltaart.quote:Op donderdag 30 november 2023 09:46 schreef Zoon_John het volgende:
Wat schaft de pot vandaag tijdens de lunch?
quote:Op donderdag 30 november 2023 10:13 schreef KingRoland het volgende:
Goedemorgen
ik begin sinds een hele lange tijd weer met Koffie wit
Het is hier geen warm bad, gelukkig ga ik vanavond een nieuwe winterjas kopen.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:14 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Kukelecucktsju10 zet forumgebruiker @:Kingroland schaakmat
.quote:
.quote:
.quote:
Die film/docu die ze een paar jaar terug over hem hebben gemaakt was echt heeeeeeeeel slecht. Daar was ik nooit mee akkoord gegaan.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Engeland in één jaar gekozen tot lelijkste en mooiste muzikant.
quote:Op donderdag 30 november 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe snert.
Een documentaire over jou leven kunnen ze af doen in 30 seconden.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die film/docu die ze een paar jaar terug over hem hebben gemaakt was echt heeeeeeeeel slecht. Daar was ik nooit mee akkoord gegaan.
Maar goed, ZIJN LEVEN.
jouquote:Op donderdag 30 november 2023 17:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een documentaire over jou leven kunnen ze af doen in 30 seconden.
[..]
[..]
Gebraden beenham, gebakken ui en champignonnetjes.quote:Op donderdag 30 november 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe snert.
[..]
Klasse maat. Ik vind dit weer ook verreweg het lekkerste als ik dan toch mezelf wil kwellen door hard te gaan lopen.quote:Op donderdag 30 november 2023 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor het eerst in een halfjaar weer eens een stukje gerend
Het is eindelijk écht afgelopen met die mug.
quote:Op donderdag 30 november 2023 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor het eerst in een halfjaar weer eens een stukje gerend
Het is eindelijk écht afgelopen met die mug.
Dit was tegen perfect weer ja, zeker voor kort rennen. Koud, zonnetje, windstil, genot.quote:Op donderdag 30 november 2023 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Klasse maat. Ik vind dit weer ook verreweg het lekkerste als ik dan toch mezelf wil kwellen door hard te gaan lopen.
Snap nooit zo dat die relatief warme dagen juist in trek zijn.
[..]
Gympersoon gespot.quote:Op donderdag 30 november 2023 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Klasse maat. Ik vind dit weer ook verreweg het lekkerste als ik dan toch mezelf wil kwellen door hard te gaan lopen.
Snap nooit zo dat die relatief warme dagen juist in trek zijn.
Je bent een goede jongenquote:Op donderdag 30 november 2023 18:28 schreef Coco het volgende:
Ik ben veiliig thuisgekomen.
Stukje zorgseizoen overwerk.
Wat is dat eigenlijk voor naaierij dat die korting voor maximaal eigen risico wordt afgebouwd? ik ben woestquote:Op donderdag 30 november 2023 18:28 schreef Coco het volgende:
Ik ben veiliig thuisgekomen.
Stukje zorgseizoen overwerk.
Ja dat, het is eigenlijk helemaal niet lonend meer.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor naaierij dat die korting voor maximaal eigen risico wordt afgebouwd? ik ben woest
Vrij landquote:Op vrijdag 1 december 2023 10:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je niet zo openlijk kritiek uiten op God?
Maar ik ben geen Duitser!quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Duitsers moet je nooit te vrij laten.
Binnenkort kan ik mij naturaliseren als ik dat wil.quote:
Gewoon terug naar Istanbul jij. Eruit met die kk zooiquote:Op vrijdag 1 december 2023 10:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Binnenkort kan ik mij naturaliseren als ik dat wil.
Alleen wil ik dat niet. Ben geen landverrader.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon terug naar Istanbul jij. Eruit met die kk zooi
Zeer verstandige keuze.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Binnenkort kan ik mij naturaliseren als ik dat wil.
Alleen wil ik dat niet. Ben geen landverrader.
Wordt wel een dilemma voor mijn toekomstig kind als ik per ongeluk een Duitse hier bezwanger.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeer verstandige keuze.
Ik adviseer je het veilig te doen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wordt wel een dilemma voor mijn toekomstig kind als ik per ongeluk een Duitse hier bezwanger.
Maar dat is een zorg voor later.
Alleen jammer van deze walgelijke ontwikkeling: https://www.tagesschau.de(...)lle-umfrage-100.htmlquote:Op vrijdag 1 december 2023 10:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik adviseer je het veilig te doen.
Er hoeft maar 1 meid te horen van je salarisverhoging en ze vergeet pardoes de pil.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Alleen jammer van deze walgelijke ontwikkeling: https://www.tagesschau.de(...)lle-umfrage-100.html
Neuken met condoom
Daar zeg je mij wat ja.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 meid te horen van je salarisverhoging en ze vergeet pardoes de pil.
Tina was kosten die Kondomequote:Op vrijdag 1 december 2023 10:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Alleen jammer van deze walgelijke ontwikkeling: https://www.tagesschau.de(...)lle-umfrage-100.html
Neuken met condoom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plasterk functie elders.Yea, she's on crack.
@KingRolandquote:Op vrijdag 1 december 2023 10:54 schreef RamboDirk het volgende:
Mannen die het niet lukt voor het zingen de kerk uit te zijn hebben zonder uitzondering een micropenis.
Daarom denk ik nu al na over wat voor een vreselijke dilemma er te wachten staat mocht hier per ongeluk een Erasmus Jr. verwerkt worden.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:54 schreef RamboDirk het volgende:
Mannen die het niet lukt voor het zingen de kerk uit te zijn hebben zonder uitzondering een micropenis.
Zolang je niet tijdens de ovulatie neukt zonder condoom werkt voor het zingen de kerk uit hetzelfde als de pil, op 4% kans. Tenzij je de techniek niet onder de knie hebt. @KingRolandquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daarom denk ik nu al na over wat voor een vreselijke dilemma er te wachten staat mocht hier per ongeluk een Erasmus Jr. verwerkt worden.
Je moeder verloochenen is ook niet netjes.
Je afmelden om een verkoudheid ik ga daar echt slecht opquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Elan zoekt ruzie in NWS
quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Elan zoekt ruzie in NWS
Dit zeg je net tegen de verkeerde.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Je afmelden om een verkoudheid ik ga daar echt slecht op
Ik ga corona ook als smoes gebruiken mocht Defensie ons gaan oproepen voor het front.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zoeken toch alleen jonge en vitale mensen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga corona ook als smoes gebruiken mocht Defensie ons gaan oproepen voor het front.
Ik schrik hier van. Jij stond tijdens de pandemie met elke loopneus bij een testlocatie.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik schrik hier van. Jij stond tijdens de pandemie met elke loopneus bij een testlocatie.
Goeie.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik schrik hier van. Jij stond tijdens de pandemie met elke loopneus bij een testlocatie.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zoeken toch alleen jonge en vitale mensen.
Als je bij het eerste bekkenstootje al afhaakt was er sowieso geen sprake van een gemeenschappelijk pad.quote:
Hou je walgelijke agressie in NWS aub.quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je bij het eerste bekkenstootje al afhaakt was er sowieso geen sprake van een gemeenschappelijk pad.
Lombardijen, dan moet je wel bokslessen hebben ja.quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:10 schreef Erasmus het volgende:
Kom trouwens in Oosterbaan Gym in de ring met mij sparren als ik weer thuis ben @:Elan
Ik hoop dat je een beetje kan boksen
Ik kom uit Feijenoord, niet uit IJsselmonde.quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Lombardijen, dan moet je wel bokslessen hebben ja.
Nee kom daar nooit, Saarloos maatquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kom uit Feijenoord, niet uit IJsselmonde.
Maar dit is een ja?
Akkoord.quote:
Ik zou mijn verantwoordelijkheid wel nemen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga corona ook als smoes gebruiken mocht Defensie ons gaan oproepen voor het front.
Ah ik zie het al AT5. Een linksmeisje dat giegelt om seksspeeltjes in de boom maar eigenlijk nooit verder komt dan missionaris.quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:19 schreef 3rr0r het volgende:
Straks ook een satisfyer in de boom @:RamboDirk ?
[ afbeelding ]
https://www.at5.nl/artike(...)toren-yuppensymbolenquote:Op vrijdag 1 december 2023 13:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ah ik zie het al AT5. Een linksmeisje dat giegelt om seksspeeltjes in de boom maar eigenlijk nooit verder komt dan missionaris.
Ik doe wat de politiek ook doet, zij zijn immers rolmodellen met een voorbeeldfunctie.quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou mijn verantwoordelijkheid wel nemen.
Lekker maat.quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:55 schreef Oriente het volgende:
Lat Pulldown (niet zo'n wand of plafondmontage ding maar een vrijstaande) aan het monteren in de home gym @:onlogisch
Mooi bakbeest, ga ik wel veel aan hebben zo te zien.
Hoe zit dat met motivatie als je thuis traint? ik vind het vrouwen in lycra gehalte toch altijd een pluspunt in de sportschool, al zijn er uiteraard ook weer voldoende die je liever in een burka ziet.quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:55 schreef Oriente het volgende:
Lat Pulldown (niet zo'n wand of plafondmontage ding maar een vrijstaande) aan het monteren in de home gym @:onlogisch
Mooi bakbeest, ga ik wel veel aan hebben zo te zien.
Die is hoger dan toen ik in de sportschool trainde. Ik loop nu naar beneden naar de schuur en kan praktisch alles doen, zonder te hoeven wachten en in complete rust. En ik heb thuis echt niks te klagen dus ik hoef niet naar de sportschool voor de vrouwtjesquote:Op vrijdag 1 december 2023 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe zit dat met motivatie als je thuis traint? ik vind het vrouwen in lycra gehalte toch altijd een pluspunt in de sportschool, al zijn er uiteraard ook weer voldoende die je liever in een burka ziet.
Je bent alleen wel zo’n 3-5K verder als je het een beetje serieus wil aanpakken toch? En dan heb je slechts de basics.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die is hoger dan toen ik in de sportschool trainde. Ik loop nu naar beneden naar de schuur en kan praktisch alles doen, zonder te hoeven wachten en in complete rust. En ik heb thuis echt niks te klagen dus ik hoef niet naar de sportschool voor de vrouwtjes
Het kost wel wat ja, maar ik zoek zoveel mogelijk dealtjes (Black Friday bijv) en ik heb allemaal degelijk spul maar niets van absolute gym kwaliteit. Ik train ook niet als powerlifter dus dat mijn rek bijv. Niet tot 200 kg kan vind ik niet erg, want dat bench ik toch nooit.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent alleen wel zo’n 3-5K verder als je het een beetje serieus wil aanpakken toch? En dan heb je slechts de basics.
Monogamie is een sprookje.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die is hoger dan toen ik in de sportschool trainde. Ik loop nu naar beneden naar de schuur en kan praktisch alles doen, zonder te hoeven wachten en in complete rust. En ik heb thuis echt niks te klagen dus ik hoef niet naar de sportschool voor de vrouwtjes
Wanneer heb je rijexamen?quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het kost wel wat ja, maar ik zoek zoveel mogelijk dealtjes (Black Friday bijv) en ik heb allemaal degelijk spul maar niets van absolute gym kwaliteit. Ik train ook niet als powerlifter dus dat mijn rek bijv. Niet tot 200 kg kan vind ik niet erg, want dat bench ik toch nooit.
Heb jij ook een bokszak onder de carport hangen?quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het kost wel wat ja, maar ik zoek zoveel mogelijk dealtjes (Black Friday bijv) en ik heb allemaal degelijk spul maar niets van absolute gym kwaliteit. Ik train ook niet als powerlifter dus dat mijn rek bijv. Niet tot 200 kg kan vind ik niet erg, want dat bench ik toch nooit.
Op Marktplaats kan je best wat gym kwaliteit spullen kopen voor de prijs van een 'home gym kwaliteit nieuwe'. Alleen moet je het wel kunnen vervoeren.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die gozer in NWS had na mijn post geen comebackquote:Op vrijdag 1 december 2023 15:01 schreef KingRoland het volgende:
Naar NWS gegaan en de aanval ingezet.
@:onlogisch @:rambodirk
Spoort niet die snowflakes met hun maakbare wereld. ONLY IN GOD WE TRUST.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die gozer in NWS had na mijn post geen comeback@:elan
Roverheid wil af van al die kortingen. Zou oneerlijk zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor naaierij dat die korting voor maximaal eigen risico wordt afgebouwd? ik ben woest
huh?quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zal zo antwoorden.....quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |