SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit keer oneindig. Trauner is stiekem dé beste Feyenoorder van de jaren Slot.quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond weer genieten van de inschuivende Geertruida en de rust aan de bal zijnde Gernot.
Orkun would like to have a word.quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit keer oneindig. Trauner is stiekem dé beste Feyenoorder van de jaren Slot.
Ik vind hem onzichtbaar dit jaar, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:
trauner?quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind hem onzichtbaar dit jaar, maar dat kan ook aan mij liggen.
Haha, en toch maakt hij hét verschil!quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
trauner?
ja die doet nog een wedstrijdje of 10 per seizoenshelft
Bijna dacht ik dat je serieus was.quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk is dat gewoon Alireza.
Nounounouquote:Op dinsdag 28 november 2023 12:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit keer oneindig. Trauner is stiekem dé beste Feyenoorder van de jaren Slot.
We moeten ons echt zorgen gaan maken als jij er geen vertrouwen in hebtquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb er wel vertrouwen in vanavond. Atletico in eigen huis of elders is een groot verschil (en wij ook trouwens, met name Europees), en ik vond Atletico al in hun stadion toch wel wat minder dan wij. Die wonnen ze door een enorm gelukkige 1-1 en ronduit bijzonder effectief te zijn, maar in onze eigen ijskoude Kuip met Santi erbij denk ik dat we aanzienlijk in het voordeel zijn.
Een vroege 0-1 voorkomen, zelf wat effectiever met de kansen omgaan en dit gaat een zege worden
Dan spreek ik het vaak ook niet uitquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We moeten ons echt zorgen gaan maken als jij er geen vertrouwen in hebt.
Zin in vooral. Eerst hopen op een gelijkspelletje tussen Lazio en Celtic zo meteen. Dan ben je bij winst gelijk door.quote:
Heb mijn nagels eraf gebeten en ik moet dit vanavond in een hotelkamer op mijn werklaptop gaan kijken.quote:
Oh dat is zometeen al? Dat is interessant. Ben benieuwd of Slot en de selectie op de hoogte worden gebracht van de uitslag vlak voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 november 2023 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zin in vooral. Eerst hopen op een gelijkspelletje tussen Lazio en Celtic zo meteen. Dan ben je bij winst gelijk door.
Mocht dat allemaal niet lukken dan heb ik misschien nog een stream voor jequote:Op dinsdag 28 november 2023 16:57 schreef Erasmus het volgende:
Dat laatste was een geintje overigens.
Ik heb altijd een Chromecast HD (met afstandsbediening) mee op reis. In de HDMI flikkeren van dat hotel tv, verbinden met wifi en casten maarmaar alsnog niet thuis op de bank helaas
Gimenez vs Gimenezquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:26 schreef Ali_boo het volgende:
Simeone schijt in zijn broek voor Santi
[ twitter ]
Voordeel is: die Spanjaarden zijn dit schijtweer al helemaal niet gewend. En het gaat niet enorm waaien, dus voor snel positiespel en veel beweging is dit weer uitstekendquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een hoerenweer zeg. Ik kijk nu meer op tegen de wandeling auto - stadion dan dat ik zin heb in de wedstrijd.
Santi ook niet.quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voordeel is: die Spanjaarden zijn dit schijtweer al helemaal niet gewend.
prima weer voor trauner om weer onder een bal door te gaanquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voordeel is: die Spanjaarden zijn dit schijtweer al helemaal niet gewend. En het gaat niet enorm waaien, dus voor snel positiespel en veel beweging is dit weer uitstekend
Arne tieft al die jongens iedere week in een ijsbadquote:
Had ik dat eerder geweten. Ik heb de mijne vandaag verkocht.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:11 schreef aTypisch het volgende:
ik vind het wel jammer dat ik geen kaartje heb gekocht
uh okequote:Op dinsdag 28 november 2023 19:57 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Hadden jullie gezien wat Spaanse sportkrant AS had geschreven
letterlijke kop: "Igor Paixão, de afstammeling van slaven die Atleti bedreigt".
Ondertitel: "De Braziliaanse spits, die uit een slavenfamilie komt, heeft zich in Europa weten te vestigen en is een van de hoogtepunten van Feyenoord geworden."
Lazio uit had je niet hoeven te verliezen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan spreek ik het vaak ook niet uitmaar ik ben ook regelmatig wat cynisch, alleen is de gemiddelde Feyenoord-supporter wat cynischer dan ik dus het valt wel meer op.
Maar ik vind het ietwat negatieve sentiment van de afgelopen weken ook een beetje onterecht. We lopen vooral tegen een PSV aan wat ongeslagen is, daar valt bijna niet tegen op te boksen, zeker door onze zwakke start. Verder verlies je twee loodzware uitpotjes in de CL tegen de verhoudingen in maar meestal winnen we gewoon simpel, alleen mogen die scores wel wat heviger uitgedrukt worden. Ik vind ons nog steeds erg goed voetballen en ons een zeer sterke ploeg hebben, zeker met Trauner erbij
Drinkenquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:15 schreef Ali_boo het volgende:
Whiskey en borrelnootjes zijn binnen handbereik
Atlético uit ook niet. Beide potjes had je eigenlijk 3 punten verdiend.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:28 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Lazio uit had je niet hoeven te verliezen.
misschien wat voor bijlow ookquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ivanusec wordt de volgende met een neuspleister
Waar. Maar dat is nog wel een erg sterk team. Lazio is echt ontzettend matig dit seizoen. Daar moet dit Feyenoord boven eindigen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Atlético uit ook niet. Beide potjes had je eigenlijk 3 punten verdiend.
De donkere jongens van Feyenoord toch ook nietquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:01 schreef GwaiLow het volgende:
Denk dat Feyenoord een heel grote kans maakt. Die Spaanse gasten zijn absoluut niet gediend van dit steenkoude weer. Dat is echt een voordeel.
heerlijke spelerquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Kokegod wel als enige van heel het veld met korte mouwen
oeiquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Minteh krijgt even wat tips van de grootmeester.
Goal van Minteh binnen nu en 5 minuten.
Het is geen dammen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:11 schreef ashardalan het volgende:
Daar had je best een kaart kunnen pakken
De tweede welquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:13 schreef fetX het volgende:
Wel fijn dat de tegenstander een keer niet meteen de eerste kans erin knalt.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit wordt een Europese wedstrijd zonder een onnodige kutgoal tegen. Ik voel het
FUCKquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:14 schreef fetX het volgende:
Wat heeft dat Atletico een pleurisgeluk tegen ons zeg
Die ziet 'm naast gaan.quote:
Op zich ook wel fijnquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:16 schreef snabbi het volgende:
geertje nog een seizoen in rotterdam dus
quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:14 schreef fetX het volgende:
Wat heeft dat Atletico een pleurisgeluk tegen ons zeg
Dit was vooral onfortuinlijk.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:17 schreef H.FR het volgende:
Op een gegeven moment is het ook simpel. Als je te veel fouten maakt verdien je het ook niet. Hoe goed het voetbal tussen de 2 16s eventueel ook is.
En daarvoor Atletico ook twee keer.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jullie kwamen net al goed weg met die 1 op 1 joh
Ben toch wel benieuwd wanneer men gaat inzien dat het week-in-week-uit missen van grote kansen en op een lachwekkende manier tegendoelpunten weggeven helemaal geen kwestie is van pech of geluk maar van een gebrek aan kwaliteit.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is wel echt een vermoeiende pechgoal hoor.
Het is op een gegeven moment natuurlijk geen pech meer. Geert heeft regelmatig een enorm slippertje buiten de Eredivisie om.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:18 schreef fetX het volgende:
[..]
En daarvoor Atletico ook twee keer.
En nu?
Staat het 0-1quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:18 schreef fetX het volgende:
[..]
En nu?
Nu gaan jullie misschien uit de CLquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:18 schreef fetX het volgende:
[..]
En nu?
Ik denk niet dat Feyenoord van geluk mag spreken met gemiste kansen tegen (lol)quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:18 schreef fetX het volgende:
[..]
En nu?
Doeiquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb er eigenlijk niet meer zo veel zin in.
quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Geschrokken van het eigen doelpunt?quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze komen nu ineens echt tekort. Dat is héél lang geleden dat ik dit heb gezien, met name thuis
Je speelt tegen een van de beste ploegen van Europa die op elke positie een speler heeft die wel een paar klassen beter is dan die van Feyenoord.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze komen nu ineens echt tekort. Dat is héél lang geleden dat ik dit heb gezien, met name thuis
Het wordt al weer beter.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:27 schreef fetX het volgende:
Sinds de goal is het niet veel meer nee. Komt wel weer terug.
We hebben niemand om hem te vervangenquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geertruida staat er als een onzekre puber bij na die eigen goal
ah jij weet dat het aan het schoeisel ligtquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:38 schreef Pistolero het volgende:
Vrij lachwekkend amateuristisch om op dit niveau niet het juiste schoeisel te hebben. Dat constante uitglijden van Minteh kan echt niet.
Joh, da's onze huis ajacied... Gewoon negerenquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah jij weet dat het aan het schoeisel ligt
Ik heb eerder het idee dat 'ie z'n evenwicht niet goed kan beheersen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:38 schreef Pistolero het volgende:
Vrij lachwekkend amateuristisch om op dit niveau niet het juiste schoeisel te hebben. Dat constante uitglijden van Minteh kan echt niet.
Als je bij praktisch iedere versnelling die je doet uitglijdt ligt het wel aan je schoenen ja.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah jij weet dat het aan het schoeisel ligt
laag tempo?quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:44 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vraag me af hoeveel jaar ik het nog kan volhouden om naar dit soort potjes te kijken. Zo laag tempo, zo weinig urgentie, knullige tegengoal en Atletico gaat lopen etteren met een kale kutscheids die alle twijfelgevallen in hun voordeel fluit.
Overigens spelen we echt dramatisch
Ja op de helft van Atletico gaat het allemaal zo stroperig, die gasten kan je niet rustig wegtikken, zijn ze verdedigend veel te sterk voor, dat moet met wat meer urgentie en opportunisme.quote:
Ja, sommige mensen zijn al heel snel vergeten waar we vandaan komen. Alsof je dat soort potjes jaren lang kon uithouden.,quote:
atm is gewoon beter, daar kan je weinig aan veranderen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja op de helft van Atletico gaat het allemaal zo stroperig, die gasten kan je niet rustig wegtikken, zijn ze verdedigend veel te sterk voor, dat moet met wat meer urgentie en opportunisme.
Het is in deze laatste fase iets beter, maar we missen de controle. Het gemis van een extra middenvelder laat zich wel voelen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het voetballend niet eens zo slecht eigenlijk. Maar Paixao en Geert hebben geen goede dag, en Minteh na dat eerste kwartiertje ook niet en dat maakt wel het verschil.
Leren we van, ik heb goede hoop op de tweede helft.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:46 schreef fetX het volgende:
Eerste en laatste 10 minuten wel aardig. Daar tussen was de jongetjes tegen de mannen.
Gaat me wat meer om het spelidee. Je moet wel echt heel geweldig aan de bal zijn om dit Atletico achterin weg te tikken, daar hebben we gewoonweg de kwaliteiten niet voor, iets eerder proberen te schieten of te voorzetten.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen zijn al heel snel vergeten waar we vandaan komen. Alsof je dat soort potjes jaren lang kon uithouden.,
Atletico heeft zijn huiswerk goed gedaan, we komen nog niet in ons spel, dus moeten we het hebben van Slot zijn magic in de rust.,quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stengs is nergens te bekennen.
Trauner nu echt los aan kop in het MOTM klassement in de CL. Al ging hij dat allang.
Mooi hoe jij altijd enorm doorslaat als Feyenoord achterstaat. Stukje borderline.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:49 schreef Pistolero het volgende:
Slot is tactisch he-le-maal overklast door Simeone.
Tijdens de vorige wedstrijd waren we juist goed dwars door het midden, nu ligt de nadruk op de zijkanten. Ik zou Zerrouki inbrengen, al weet ik nog niet voor wie.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:47 schreef snabbi het volgende:
[..]
atm is gewoon beter, daar kan je weinig aan veranderen.
Het enige wat er aan te rekenen valt is dat je vanaf de zijkanten wel de acties probeert te maken maar ook telkens de bal snel kwijt bent.
En nog steeds ondergewaardeerd door veel mensen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stengs is nergens te bekennen.
Trauner nu echt los aan kop in het MOTM klassement in de CL. Al ging hij dat allang.
Atletico is gewoon een maatje te groot.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:49 schreef Pistolero het volgende:
Slot is tactisch he-le-maal overklast door Simeone.
Ja ik had ook verwacht dat de Luts hem in eigen goal miktquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:51 schreef Haringkop het volgende:
Wedstrijd verloopt precies hoe je het van te voren zou verwachten.
Hoe en waar ga je eerder schieten? Die gasten staan met 10 achterin zodra jij de bal hebt.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gaat me wat meer om het spelidee. Je moet wel echt heel geweldig aan de bal zijn om dit Atletico achterin weg te tikken, daar hebben we gewoonweg de kwaliteiten niet voor, iets eerder proberen te schieten of te voorzetten.
Alcohol drinken is voor enorm grote proletenquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:52 schreef Ali_boo het volgende:
Ik ga nog even wat whiskey inschenken
Hoe is 't bankiequote:Op dinsdag 28 november 2023 21:52 schreef F.M.D. het volgende:
Wat een magische sfeer in de kuip maar niet heus. Allemaal in het zwart gekleed en muisstil. No pyro, no party is niet gelogen.
dat riep ik ook/ben ik met je eens, je mist de 2e 6 om uberhaupt aan te kunnen vallen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tijdens de vorige wedstrijd waren we juist goed dwars door het midden, nu ligt de nadruk op de zijkanten. Ik zou Zerrouki inbrengen, al weet ik nog niet voor wie.
Easy, voor Pax. Minteh naar links, Stengs naar rechtsquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tijdens de vorige wedstrijd waren we juist goed dwars door het midden, nu ligt de nadruk op de zijkanten. Ik zou Zerrouki inbrengen, al weet ik nog niet voor wie.
Ze laten onze spelers veel meters maken, wij moeten ook iets rustiger zijn aan de bal, maar ja, je staat ook weer achter.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Atletico is gewoon een maatje te groot.
Knullige kutgoal en sindsdien is Madrid 1 muur achterin waar ze echt met 11 man verdedigen. Feyenoord is dan weer niet goed genoeg om daar doorheen te voetballen.
Doelpunt uit een knullige fout nadat je onder druk wordt gezet had je best kunnen verwachten..quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja ik had ook verwacht dat de Luts hem in eigen goal mikt
/carequote:
Verdedigend staan ze als een huis en wij komen er niet doorheenquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Enorme kutscheids, enorm kut-Feyenoord, enorm kutweer, enorm kutgezuig van Atleti. Ik moet zeggen dat ik me niet echt vermaak tot nu toe.
Dit is nu echt een wedstrijd voor Lingr.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:55 schreef Pistolero het volgende:
Je hebt goals nodig en ik zie hier nergens de namen van Ueda, Ivanusec of Lingr voorbij komen als wissels.
Juist ja.
Ze krijgen de roequote:Op dinsdag 28 november 2023 21:56 schreef thedeedster het volgende:
Sinterklaas komt uit Madrid, maar Feyenoord krijgt geen kadootjes.
Uedagodquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is nu echt een wedstrijd voor Lingr.
Elke wedstrijd is een wedstrijd voor Lingr.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is nu echt een wedstrijd voor Lingr.
Stuur jij Arne even een whatsappje dat hij dat moet doen dan?quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook.
Eigenlijk moet die gewoon op 10 maar dat wil dit topic niet begrijpen.
Straks maakt Gimenez per ongeluk een goal en spreken we achteraf van een schitterende avond.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:52 schreef F.M.D. het volgende:
Wat een magische sfeer in de kuip maar niet heus. Allemaal in het zwart gekleed en muisstil. No pyro, no party is niet gelogen.
Als hij voor de bal was gegaan hing hij in de nek van Geert.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
Hoop echt dat Bijlow een transfer maakt naar het buitenland
Hij heeft alle tijd om iets te doen, zit erbij en kijkt ernaar![]()
![]()
Tja, het is die tijd van het jaar....quote:
Goals krijg je automatisch weer als je controle krijgt over de wedstrijd, constant Minteh laten glibberen en rennen houd je niet lang meer vol.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:55 schreef Pistolero het volgende:
Je hebt goals nodig en ik zie hier nergens de namen van Ueda, Ivanusec of Lingr voorbij komen als wissels.
Juist ja.
Communicatie was niet al te best, laat ik het daarbij latenquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als hij voor de bal was gegaan hing hij in de nek van Geert.
Die had daar gewoon veel meer moeten doen.
Het is gelukkig nog niet zo erg als Landzaat op zijn verjaardag in de ArenA.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, het is die tijd van het jaar....
Op 10? Daar heb ik nog niet aan gedacht, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook.
Eigenlijk moet die gewoon op 10 maar dat wil dit topic niet begrijpen.
Psychologische spelletjes, dit, datquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Paixao out, Ueda in. Die zojuist bij z'n warming-up op 5 meter vaneen leeg goal huizenhoog over schiet.
Die bewaart zn goals voor straksquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Paixao out, Ueda in. Die zojuist bij z'n warming-up op 5 meter vaneen leeg goal huizenhoog over schiet.
quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Had toch niet geteldquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:02 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is gelukkig nog niet zo erg als Landzaat op zijn verjaardag in de ArenA.
Wij zagen het ook jaquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |