Alcohol drinken is voor enorm grote proletenquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:52 schreef Ali_boo het volgende:
Ik ga nog even wat whiskey inschenken
Hoe is 't bankiequote:Op dinsdag 28 november 2023 21:52 schreef F.M.D. het volgende:
Wat een magische sfeer in de kuip maar niet heus. Allemaal in het zwart gekleed en muisstil. No pyro, no party is niet gelogen.
dat riep ik ook/ben ik met je eens, je mist de 2e 6 om uberhaupt aan te kunnen vallen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tijdens de vorige wedstrijd waren we juist goed dwars door het midden, nu ligt de nadruk op de zijkanten. Ik zou Zerrouki inbrengen, al weet ik nog niet voor wie.
Easy, voor Pax. Minteh naar links, Stengs naar rechtsquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tijdens de vorige wedstrijd waren we juist goed dwars door het midden, nu ligt de nadruk op de zijkanten. Ik zou Zerrouki inbrengen, al weet ik nog niet voor wie.
Ze laten onze spelers veel meters maken, wij moeten ook iets rustiger zijn aan de bal, maar ja, je staat ook weer achter.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Atletico is gewoon een maatje te groot.
Knullige kutgoal en sindsdien is Madrid 1 muur achterin waar ze echt met 11 man verdedigen. Feyenoord is dan weer niet goed genoeg om daar doorheen te voetballen.
Doelpunt uit een knullige fout nadat je onder druk wordt gezet had je best kunnen verwachten..quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja ik had ook verwacht dat de Luts hem in eigen goal mikt
/carequote:
Verdedigend staan ze als een huis en wij komen er niet doorheenquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Enorme kutscheids, enorm kut-Feyenoord, enorm kutweer, enorm kutgezuig van Atleti. Ik moet zeggen dat ik me niet echt vermaak tot nu toe.
Dit is nu echt een wedstrijd voor Lingr.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:55 schreef Pistolero het volgende:
Je hebt goals nodig en ik zie hier nergens de namen van Ueda, Ivanusec of Lingr voorbij komen als wissels.
Juist ja.
Ze krijgen de roequote:Op dinsdag 28 november 2023 21:56 schreef thedeedster het volgende:
Sinterklaas komt uit Madrid, maar Feyenoord krijgt geen kadootjes.
Uedagodquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is nu echt een wedstrijd voor Lingr.
Elke wedstrijd is een wedstrijd voor Lingr.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is nu echt een wedstrijd voor Lingr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |