SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit keer oneindig. Trauner is stiekem dé beste Feyenoorder van de jaren Slot.quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond weer genieten van de inschuivende Geertruida en de rust aan de bal zijnde Gernot.
Orkun would like to have a word.quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit keer oneindig. Trauner is stiekem dé beste Feyenoorder van de jaren Slot.
Ik vind hem onzichtbaar dit jaar, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:
trauner?quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind hem onzichtbaar dit jaar, maar dat kan ook aan mij liggen.
Haha, en toch maakt hij hét verschil!quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
trauner?
ja die doet nog een wedstrijdje of 10 per seizoenshelft
Bijna dacht ik dat je serieus was.quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk is dat gewoon Alireza.
Nounounouquote:Op dinsdag 28 november 2023 12:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit keer oneindig. Trauner is stiekem dé beste Feyenoorder van de jaren Slot.
We moeten ons echt zorgen gaan maken als jij er geen vertrouwen in hebtquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb er wel vertrouwen in vanavond. Atletico in eigen huis of elders is een groot verschil (en wij ook trouwens, met name Europees), en ik vond Atletico al in hun stadion toch wel wat minder dan wij. Die wonnen ze door een enorm gelukkige 1-1 en ronduit bijzonder effectief te zijn, maar in onze eigen ijskoude Kuip met Santi erbij denk ik dat we aanzienlijk in het voordeel zijn.
Een vroege 0-1 voorkomen, zelf wat effectiever met de kansen omgaan en dit gaat een zege worden
Dan spreek ik het vaak ook niet uitquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We moeten ons echt zorgen gaan maken als jij er geen vertrouwen in hebt.
Zin in vooral. Eerst hopen op een gelijkspelletje tussen Lazio en Celtic zo meteen. Dan ben je bij winst gelijk door.quote:
Heb mijn nagels eraf gebeten en ik moet dit vanavond in een hotelkamer op mijn werklaptop gaan kijken.quote:
Oh dat is zometeen al? Dat is interessant. Ben benieuwd of Slot en de selectie op de hoogte worden gebracht van de uitslag vlak voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 november 2023 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zin in vooral. Eerst hopen op een gelijkspelletje tussen Lazio en Celtic zo meteen. Dan ben je bij winst gelijk door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |