Al niet meerquote:Op zondag 26 november 2023 14:37 schreef RAVW het volgende:
Je zal nu maar gaan kijken en zien dat die kleine man op 1 rijd , Yuki
kortom ophouden met mopperen dat je auto kut is want als je nu niet voor in eindigt heb je het zelf verkutquote:
Mooi.quote:Op zondag 26 november 2023 14:37 schreef Peterselieman het volgende:
Bottas die de deur dicht gooit ...
Het klopt ook niet.quote:Op zondag 26 november 2023 14:37 schreef greysbones het volgende:
Man als je als 7 voudig wereldkampioen dit nog nodig hebt
vorige race zat Toto er ook al naast tegen sjorsquote:
Klik.quote:
De olie voor de generatoren was op?quote:
De Dijk in zn achteruitquote:
2021 all over again!quote:Op zondag 26 november 2023 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou wel leuk zijn als Hamilton straks vast komt te zitten achter Perez.
Kent uw klassiekersquote:
quote:
geen idee, zou wel moeten.quote:Op zondag 26 november 2023 14:42 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom verschijnt dit topic niet meer in mijn MyAT?
Omdat Hamilton.quote:Op zondag 26 november 2023 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als Gasly schade heeft en dat is de schuld van Hamilton, waarom heeft hij dan geen straf gekregen?
We hebben besloten om jou eruit te gooien, het spijt me.quote:Op zondag 26 november 2023 14:42 schreef PzKpfw het volgende:
omdat race incident. Gas blokkeerde, daar kon Ham niet geheel op anticiperenquote:Op zondag 26 november 2023 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als Gasly schade heeft en dat is de schuld van Hamilton, waarom heeft hij dan geen straf gekregen?
Omdat Hamilton. Beetje vragen naar de bekende weg..quote:Op zondag 26 november 2023 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ook dat is BS.quote:
omdat het lewis is....die mag wat meerquote:Op zondag 26 november 2023 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
gras=groenquote:
Ditquote:Op zondag 26 november 2023 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat race incident. Gas blokkeerde, daar kon Ham niet geheel op anticiperen
OMdat Hamiltonquote:Op zondag 26 november 2023 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mwa..Dat vind ik een matig argument.quote:Op zondag 26 november 2023 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat race incident. Gas blokkeerde, daar kon Ham niet geheel op anticiperen
Niet actief genoegquote:Op zondag 26 november 2023 14:42 schreef PzKpfw het volgende:
En vooral moet liegenquote:Op zondag 26 november 2023 14:45 schreef Tijn het volgende:
Lijkt me als race engineer trouwens ook een drama, als de teambaas vindt dat-ie ook met de coureurs moet praten.
Plenk winst bij de start heeft hij teruggegeven.quote:Op zondag 26 november 2023 14:43 schreef rotaderp44 het volgende:
is Lewis weer immuun deze race ?
buiten de baan inhalen bij de start, botsing veroorzaken en schade rijden.....
gary connely weer bij de stewards ?
maar wel de waarheidquote:Op zondag 26 november 2023 14:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mwa..Dat vind ik een matig argument.
Klinkt als een gevalletje erectieprobleemquote:Op zondag 26 november 2023 14:45 schreef schommelstoel het volgende:
Ook wel lullig, krijg je te horen snelste wagen, maar je presteert er niet mee.
Nopequote:Op zondag 26 november 2023 14:47 schreef LTVDK het volgende:
Is Bottas nou al eens naar binnen geweest?
Wie ?quote:Op zondag 26 november 2023 14:47 schreef LTVDK het volgende:
Is Bottas nou al eens naar binnen geweest?
Nee.quote:
tis makkelijk om negatief te zijn op Ham. Ja hij is een irritantje. Ja hij krijgt handschoenbehandeling van Mer, ja er valt veel ja op te zeggen, maar nee, hij had hier geen schuld aan de schade. Was gewoon een insjidentquote:Op zondag 26 november 2023 14:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Blokkerende wielen remmen minder af. Gewoon te laat geremd.
Detailsquote:Op zondag 26 november 2023 14:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan is p14 nog steeds niet goed genoeg, Tsunoda staat P9 en zit ook op een 1stopper
Is het ook. Als Gasly in de rondte was gegaan was Hamilton imho wel bestraft. Nu was er ogenschijnlijk weinig aan de hand.quote:Op zondag 26 november 2023 14:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mwa..Dat vind ik een matig argument.
Laat ik het zo zeggen: hij laat het wel vaak op incidentjes aankomen.quote:Op zondag 26 november 2023 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis makkelijk om negatief te zijn op Ham. Ja hij is een irritantje. Ja hij krijgt handschoenbehandeling van Mer, ja er valt veel ja op te zeggen, maar nee, hij had hier geen schuld aan de schade. Was gewoon een insjident
Ja, dat had hij wél. Hij reed er achteropquote:Op zondag 26 november 2023 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis makkelijk om negatief te zijn op Ham. Ja hij is een irritantje. Ja hij krijgt handschoenbehandeling van Mer, ja er valt veel ja op te zeggen, maar nee, hij had hier geen schuld aan de schade. Was gewoon een insjident
Wereldkampioen in 2024quote:
daar wil ik ook best ja op zeggen, maar in dit geval geen straf waardigquote:Op zondag 26 november 2023 14:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: hij laat het wel vaak op incidentjes aankomen.
Norris plof in 3..2..1..quote:Op zondag 26 november 2023 14:49 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor een Mercedes plof, te lang geleden.
Zou bijna denken dat het repareren van zn auto niet helemaal goed is gegaan, gigantisch verschil met Leclerc en vrij kansloos om Mercedes te verslaanquote:
Yuki ook op Hamiltonquote:
Waar blijft totoquote:Op zondag 26 november 2023 14:50 schreef DKUp het volgende:
Hammie is niet meer de snelste coureur op de baan.
Heel erg mooi
Ik zou het nog eens terug moeten kijken om daar stellig over te zijn. Maar het patroon spreekt niet voor hem.quote:Op zondag 26 november 2023 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar wil ik ook best ja op zeggen, maar in dit geval geen straf waardig
Eentje met een goede Coronel-score.quote:Op zondag 26 november 2023 14:51 schreef Netsplitter het volgende:
Liefst eentje met flink veel olie en stukken zuigers op de baan.
Geen enkele motor ploft meer de laatste tijd. Motorenreglement is al te lang bevroren waardoor ze veel aan betrouwbaarheid hebben gewerkt.quote:Op zondag 26 november 2023 14:49 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor een Mercedes plof, te lang geleden.
in ronde 53quote:Op zondag 26 november 2023 14:51 schreef Netsplitter het volgende:
Liefst eentje met flink veel olie en stukken zuigers op de baan.
Chassis misschien kromquote:Op zondag 26 november 2023 14:49 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat het repareren van zn auto niet helemaal goed is gegaan, gigantisch verschil met Leclerc en vrij kansloos om Mercedes te verslaan
Jazeker wel. Meerdere geploft dit seizoenquote:Op zondag 26 november 2023 14:52 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Geen enkele motor ploft meer de laatste tijd. Motorenreglement is al te lang bevroren waardoor ze veel aan betrouwbaarheid hebben gewerkt.
Die mochten ook niet zomaar.quote:Op zondag 26 november 2023 14:52 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Geen enkele motor ploft meer de laatste tijd. Motorenreglement is al te lang bevroren waardoor ze veel aan betrouwbaarheid hebben gewerkt.
Alleen bij Haas en Alfa zie ik het nog wel eens.quote:Op zondag 26 november 2023 14:52 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Nadat Leclerc P1 heeft weten te bemachtigen. De plof van Hamilton veroorzaakt een SC en Max wint 'm alsnogquote:
Eens.quote:Op zondag 26 november 2023 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..] hij had hier geen schuld aan de schade. Was gewoon een insjident
Sainz heeft vorige race nog een nieuwe motor gekregen en die hoefde maar 2 races mee te gaan.quote:Op zondag 26 november 2023 14:52 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Ja hallo, straks komt ie nog voor Ocon.quote:Op zondag 26 november 2023 14:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En ook nog waardeloze stop voor Pierre.
Goed te lezen dat jij Ham ook irritant vindt en dat je het er mee eens bent dat hij met fluwelen handschoentjes door Mer wordt behandeldquote:
Pogingquote:
eensquote:Op zondag 26 november 2023 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis makkelijk om negatief te zijn op Ham.
quote:Op zondag 26 november 2023 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Goed te lezen dat jij Ham ook irritant vindt en dat je het er mee eens bent dat hij met fluwelen handschoentjes door Mer wordt behandeld
Tijd dat ze het hele seizoen maar 1 motor mogen gebruikenquote:Op zondag 26 november 2023 14:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sainz heeft vorige race nog een nieuwe motor gekregen en die hoefde maar 2 races mee te gaan.
Ik snap niet dat ze die motor niet meer hebben opengeschroefd.
Het merk RedBull heeft wellicht weinig commerciele binding met het regime daar? Mercedes, Aston Martin en Ferrari lijken logischer om zakelijke ties te hebben ?quote:
It's lonely at the topquote:
Jij bent al in roden 40?quote:
Max is het hele jaar al niet veel in beeldquote:Op zondag 26 november 2023 14:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het merk RedBull heeft wellicht weinig commerciele binding met het regime daar? Mercedes, Aston Martin en Ferrari lijken logischer om zakelijke ties te hebben ?
Mwa, denk dat het er meer mee te maken heeft dat Max in z'n eentje op cruise control rond battert.quote:Op zondag 26 november 2023 14:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het merk RedBull heeft wellicht weinig commerciele binding met het regime daar? Mercedes, Aston Martin en Ferrari lijken logischer om zakelijke ties te hebben ?
Norris was hier de pits al lang en breed uit toen hier gemeld werd dat hij de pits in gingquote:
Podium is belangrijkste.quote:Op zondag 26 november 2023 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Max is het hele jaar al niet veel in beeld
Maar leg eens uit wat daar goed aan is? Is het positief als iemand negatief denkt over een ander?quote:Op zondag 26 november 2023 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Goed te lezen dat jij Ham ook irritant vindt en dat je het er mee eens bent dat hij met fluwelen handschoentjes door Mer wordt behandeld
ah oke... ja zoiets zat ik ook, maar dat komt omdat niet elke stream gelijk loopt... Nadeel van streamenquote:Op zondag 26 november 2023 14:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Norris was hier de pits al lang en breed uit toen hier gemeld werd dat hij de pits in ging
Mjah ik ben wat cynischer; F1 en FIA draaien imho alleen maar om inkomstenstromen, niet om autosportquote:Op zondag 26 november 2023 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Max is het hele jaar al niet veel in beeld
Liberty media bedoel je danquote:Op zondag 26 november 2023 14:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah ik ben wat cynischer; F1 en FIA draaien imho alleen maar om inkomstenstromen, niet om autosport
Dit inderdaadquote:
Vermoeden dat ze naar medium gaan.quote:Op zondag 26 november 2023 14:59 schreef PzKpfw het volgende:
Dom dat ze Perez nog niet naar binnen halen. Die verliest nu alleen maar op de anderen.
Yuki WK 2024quote:
Mwoah, toen je dit typte was alleen Max sneller.quote:Op zondag 26 november 2023 14:59 schreef PzKpfw het volgende:
Dom dat ze Perez nog niet naar binnen halen. Die verliest nu alleen maar op de anderen.
van mij mag die. hoewel ik het voor de stand niet erg zou vinden als Lec 2 en Per 3 zou zijnquote:Op zondag 26 november 2023 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
Perez ziet plek 2 wel zitten denk ik
Wat?quote:Op zondag 26 november 2023 15:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
YES Lewis heeft Alonso![]()
Goed gedaan Lewis. Lets get that world constructors money
Wij kijken ook.quote:Op zondag 26 november 2023 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alonso woedend op de lage rechte lijnsnelheid.
Jeetje wat negatiefquote:Op zondag 26 november 2023 15:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een smerige braketester die Alonso.
Haal hem van de baan
Ham ziet alles allrs een breaktestquote:Op zondag 26 november 2023 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is maar wat je een remtest noemt
Ferrari kennende gooien ze er softs onder.quote:
Nou nou nou, wat een agressie.quote:Op zondag 26 november 2023 15:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een smerige braketester die Alonso.
Haal hem van de baan
Kesbeke?quote:Op zondag 26 november 2023 15:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Pot 3 met augurk is open denk ik.
kweenie wat er echt gebeurde eigenlijk. ik zag geen derde remlichtquote:Op zondag 26 november 2023 15:03 schreef Netsplitter het volgende:
Was niet heel netjes wat Alonso uitspookte
wiki statistiekjequote:
Ging heel even van het gas af. Vertraagde net genoeg. Wilde ham dwingen om erlangs te gaan om daarna drs voordeel te krijgenquote:Op zondag 26 november 2023 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
kweenie wat er echt gebeurde eigenlijk. ik zag geen derde remlicht
quote:Op zondag 26 november 2023 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alonso komt weg met gevaarlijk rijgedrag. Jammer.
Hij is labiel. Ik betwijfel of je met dergelijke mentale vermogens überhaupt door de keuring van het CBR zou komen…quote:Op zondag 26 november 2023 15:06 schreef Tekaschi het volgende:
Lol durven ze niet te zeggen dat Lewis 12e rijdt met de snelste auto van het veld.
t gaat er meer om dat als ze het voor Rus uit gaan rekenen hij zijn eigen race daar op aan zal passen en mogelijk hierdoor te veel pust en dan juist zn plek kwijt raaktquote:Op zondag 26 november 2023 15:06 schreef Tekaschi het volgende:
Lol durven ze niet te zeggen dat Lewis 12e rijdt met de snelste auto van het veld.
quote:Op zondag 26 november 2023 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Louitje kwam ook weg met een botsingquote:Op zondag 26 november 2023 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voor z'n Toto.quote:
Uhhuhquote:Op zondag 26 november 2023 15:08 schreef RAVW het volgende:
Volgens mij gaan de BULLS niet meer stoppen
volgens mij zit je fout... tenzij je bedoelt na VERs pit nuquote:Op zondag 26 november 2023 15:08 schreef RAVW het volgende:
Volgens mij gaan de BULLS niet meer stoppen
Mediums gingen voor geen meter netquote:Op zondag 26 november 2023 15:08 schreef PzKpfw het volgende:
Vreemd die keuze voor harde banden nog, lijkt me toch dat je hem vanaf hier zelfs op softs uit kunt rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |