Nopequote:Op zondag 26 november 2023 14:47 schreef LTVDK het volgende:
Is Bottas nou al eens naar binnen geweest?
Wie ?quote:Op zondag 26 november 2023 14:47 schreef LTVDK het volgende:
Is Bottas nou al eens naar binnen geweest?
Nee.quote:
tis makkelijk om negatief te zijn op Ham. Ja hij is een irritantje. Ja hij krijgt handschoenbehandeling van Mer, ja er valt veel ja op te zeggen, maar nee, hij had hier geen schuld aan de schade. Was gewoon een insjidentquote:Op zondag 26 november 2023 14:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Blokkerende wielen remmen minder af. Gewoon te laat geremd.
Detailsquote:Op zondag 26 november 2023 14:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan is p14 nog steeds niet goed genoeg, Tsunoda staat P9 en zit ook op een 1stopper
Is het ook. Als Gasly in de rondte was gegaan was Hamilton imho wel bestraft. Nu was er ogenschijnlijk weinig aan de hand.quote:Op zondag 26 november 2023 14:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mwa..Dat vind ik een matig argument.
Laat ik het zo zeggen: hij laat het wel vaak op incidentjes aankomen.quote:Op zondag 26 november 2023 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis makkelijk om negatief te zijn op Ham. Ja hij is een irritantje. Ja hij krijgt handschoenbehandeling van Mer, ja er valt veel ja op te zeggen, maar nee, hij had hier geen schuld aan de schade. Was gewoon een insjident
Ja, dat had hij wél. Hij reed er achteropquote:Op zondag 26 november 2023 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis makkelijk om negatief te zijn op Ham. Ja hij is een irritantje. Ja hij krijgt handschoenbehandeling van Mer, ja er valt veel ja op te zeggen, maar nee, hij had hier geen schuld aan de schade. Was gewoon een insjident
Wereldkampioen in 2024quote:
daar wil ik ook best ja op zeggen, maar in dit geval geen straf waardigquote:Op zondag 26 november 2023 14:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: hij laat het wel vaak op incidentjes aankomen.
Norris plof in 3..2..1..quote:Op zondag 26 november 2023 14:49 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor een Mercedes plof, te lang geleden.
Zou bijna denken dat het repareren van zn auto niet helemaal goed is gegaan, gigantisch verschil met Leclerc en vrij kansloos om Mercedes te verslaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |