Mwa, denk dat het er meer mee te maken heeft dat Max in z'n eentje op cruise control rond battert.quote:Op zondag 26 november 2023 14:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het merk RedBull heeft wellicht weinig commerciele binding met het regime daar? Mercedes, Aston Martin en Ferrari lijken logischer om zakelijke ties te hebben ?
Norris was hier de pits al lang en breed uit toen hier gemeld werd dat hij de pits in gingquote:
Podium is belangrijkste.quote:Op zondag 26 november 2023 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Max is het hele jaar al niet veel in beeld
Maar leg eens uit wat daar goed aan is? Is het positief als iemand negatief denkt over een ander?quote:Op zondag 26 november 2023 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Goed te lezen dat jij Ham ook irritant vindt en dat je het er mee eens bent dat hij met fluwelen handschoentjes door Mer wordt behandeld
ah oke... ja zoiets zat ik ook, maar dat komt omdat niet elke stream gelijk loopt... Nadeel van streamenquote:Op zondag 26 november 2023 14:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Norris was hier de pits al lang en breed uit toen hier gemeld werd dat hij de pits in ging
Mjah ik ben wat cynischer; F1 en FIA draaien imho alleen maar om inkomstenstromen, niet om autosportquote:Op zondag 26 november 2023 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Max is het hele jaar al niet veel in beeld
Liberty media bedoel je danquote:Op zondag 26 november 2023 14:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah ik ben wat cynischer; F1 en FIA draaien imho alleen maar om inkomstenstromen, niet om autosport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |