Al niet meerquote:Op zondag 26 november 2023 14:37 schreef RAVW het volgende:
Je zal nu maar gaan kijken en zien dat die kleine man op 1 rijd , Yuki
kortom ophouden met mopperen dat je auto kut is want als je nu niet voor in eindigt heb je het zelf verkutquote:
Mooi.quote:Op zondag 26 november 2023 14:37 schreef Peterselieman het volgende:
Bottas die de deur dicht gooit ...
Het klopt ook niet.quote:Op zondag 26 november 2023 14:37 schreef greysbones het volgende:
Man als je als 7 voudig wereldkampioen dit nog nodig hebt
vorige race zat Toto er ook al naast tegen sjorsquote:
Klik.quote:
De olie voor de generatoren was op?quote:
De Dijk in zn achteruitquote:
2021 all over again!quote:Op zondag 26 november 2023 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou wel leuk zijn als Hamilton straks vast komt te zitten achter Perez.
Kent uw klassiekersquote:
quote:
geen idee, zou wel moeten.quote:Op zondag 26 november 2023 14:42 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom verschijnt dit topic niet meer in mijn MyAT?
Omdat Hamilton.quote:Op zondag 26 november 2023 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als Gasly schade heeft en dat is de schuld van Hamilton, waarom heeft hij dan geen straf gekregen?
We hebben besloten om jou eruit te gooien, het spijt me.quote:Op zondag 26 november 2023 14:42 schreef PzKpfw het volgende:
omdat race incident. Gas blokkeerde, daar kon Ham niet geheel op anticiperenquote:Op zondag 26 november 2023 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als Gasly schade heeft en dat is de schuld van Hamilton, waarom heeft hij dan geen straf gekregen?
Omdat Hamilton. Beetje vragen naar de bekende weg..quote:Op zondag 26 november 2023 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ook dat is BS.quote:
omdat het lewis is....die mag wat meerquote:Op zondag 26 november 2023 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
gras=groenquote:
Ditquote:Op zondag 26 november 2023 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat race incident. Gas blokkeerde, daar kon Ham niet geheel op anticiperen
OMdat Hamiltonquote:Op zondag 26 november 2023 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mwa..Dat vind ik een matig argument.quote:Op zondag 26 november 2023 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat race incident. Gas blokkeerde, daar kon Ham niet geheel op anticiperen
Niet actief genoegquote:Op zondag 26 november 2023 14:42 schreef PzKpfw het volgende:
En vooral moet liegenquote:Op zondag 26 november 2023 14:45 schreef Tijn het volgende:
Lijkt me als race engineer trouwens ook een drama, als de teambaas vindt dat-ie ook met de coureurs moet praten.
Plenk winst bij de start heeft hij teruggegeven.quote:Op zondag 26 november 2023 14:43 schreef rotaderp44 het volgende:
is Lewis weer immuun deze race ?
buiten de baan inhalen bij de start, botsing veroorzaken en schade rijden.....
gary connely weer bij de stewards ?
maar wel de waarheidquote:Op zondag 26 november 2023 14:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mwa..Dat vind ik een matig argument.
Klinkt als een gevalletje erectieprobleemquote:Op zondag 26 november 2023 14:45 schreef schommelstoel het volgende:
Ook wel lullig, krijg je te horen snelste wagen, maar je presteert er niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |