geen idee, zou wel moeten.quote:Op zondag 26 november 2023 14:42 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom verschijnt dit topic niet meer in mijn MyAT?
Omdat Hamilton.quote:Op zondag 26 november 2023 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als Gasly schade heeft en dat is de schuld van Hamilton, waarom heeft hij dan geen straf gekregen?
We hebben besloten om jou eruit te gooien, het spijt me.quote:Op zondag 26 november 2023 14:42 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom verschijnt dit topic niet meer in mijn MyAT?
omdat race incident. Gas blokkeerde, daar kon Ham niet geheel op anticiperenquote:Op zondag 26 november 2023 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als Gasly schade heeft en dat is de schuld van Hamilton, waarom heeft hij dan geen straf gekregen?
Omdat Hamilton. Beetje vragen naar de bekende weg..quote:Op zondag 26 november 2023 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ook dat is BS.quote:
omdat het lewis is....die mag wat meerquote:Op zondag 26 november 2023 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
gras=groenquote:
Ditquote:Op zondag 26 november 2023 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat race incident. Gas blokkeerde, daar kon Ham niet geheel op anticiperen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |