Kesbeke?quote:Op zondag 26 november 2023 15:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Pot 3 met augurk is open denk ik.
kweenie wat er echt gebeurde eigenlijk. ik zag geen derde remlichtquote:Op zondag 26 november 2023 15:03 schreef Netsplitter het volgende:
Was niet heel netjes wat Alonso uitspookte
wiki statistiekjequote:
Ging heel even van het gas af. Vertraagde net genoeg. Wilde ham dwingen om erlangs te gaan om daarna drs voordeel te krijgenquote:Op zondag 26 november 2023 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
kweenie wat er echt gebeurde eigenlijk. ik zag geen derde remlicht
quote:Op zondag 26 november 2023 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alonso komt weg met gevaarlijk rijgedrag. Jammer.
Hij is labiel. Ik betwijfel of je met dergelijke mentale vermogens überhaupt door de keuring van het CBR zou komen…quote:Op zondag 26 november 2023 15:06 schreef Tekaschi het volgende:
Lol durven ze niet te zeggen dat Lewis 12e rijdt met de snelste auto van het veld.
t gaat er meer om dat als ze het voor Rus uit gaan rekenen hij zijn eigen race daar op aan zal passen en mogelijk hierdoor te veel pust en dan juist zn plek kwijt raaktquote:Op zondag 26 november 2023 15:06 schreef Tekaschi het volgende:
Lol durven ze niet te zeggen dat Lewis 12e rijdt met de snelste auto van het veld.
quote:Op zondag 26 november 2023 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Louitje kwam ook weg met een botsingquote:Op zondag 26 november 2023 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voor z'n Toto.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |