Prutserquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:52 schreef Tijn het volgende:
Ik opende een nieuw deel en toen zei Fok! dat ik niet zo snel achter elkaar mocht posten. En toen probeerde ik het nog een keer en was dit topic er al
Je bent gewoon te snel voor fokquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:52 schreef Tijn het volgende:
Ik opende een nieuw deel en toen zei Fok! dat ik niet zo snel achter elkaar mocht posten. En toen probeerde ik het nog een keer en was dit topic er al
Dat laatstequote:Op zaterdag 25 november 2023 15:52 schreef butz0rs het volgende:
did ziet er goed uit. Of gaat LEC het verpesten
Ferrari Sain(z) niet goed.quote:
Begint ie vroeg, heeft ie nog een stoeltje volgend seizoen?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Perez had weer praatjes over WK worden in 2024, doe dat nou niet jongen...
He jinxed it himselfquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien is de Williams wel heel snel.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Die heeft een pak aan verkeer vóór zich nu...!quote:
Perez heeft het Bennie Griessel syndroom ontdekt. Zodra iemand er maar in denkt te geloven snel zelf alles verprutsen voor het serieus wordtquote:
Van die auto die net een snelle mogelijke pole-tijd reed, die drivability?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez geeft de drivability de schuld. Erg interessant.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
Nelson Valkenburg: "Let op dat je niet terugrolt de heuvel op."
Max trekt gewoon een gat naar het verkeer voor hem.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een kinderachtig gehannes weer met die pitstraat
Zit eindelijk lekker in het seizoen.quote:
Laat het maar 1-2-3 blijven zoquote:
Let's hope!quote:
Alles zetten op het feit dat hij vanaf nu alles moet winnen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:02 schreef DKUp het volgende:
Charlie moet morgen zoveel mogelijk punten scoren.
Terwijl je op basis van z’n commentaar zou verwachten dat de 1e run al maximaal wasquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Leclerc wel erg knap! Wint 9 tienden even in zijn tweede run.
Wie weetquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:03 schreef PzKpfw het volgende:
Oei Norris had zonder dat foutje misschien wel pole gehad
Neuhhhquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:03 schreef PzKpfw het volgende:
Oei Norris had zonder dat foutje misschien wel pole gehad
Mclaren welquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tweede, alle andere teams hebben geen twee auto's in de top 10.
Hee, geen olie op het vuur he!quote:
Dus niet alle andere teamsquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goh, wie zou dan toch dat eerste team zijn
quote:
Er worden helaas geen punten verdeeld vandaag. En met Sainz achteraan gaat het nog lastig zat worden voor Leclerc om in zn eentje 4 punten goed te maken.quote:
Kan ook aan de coureurs liggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tweede, alle andere teams hebben geen twee auto's in de top 10.
En toch benoem je ze. Mis je ze toch een beetje dan🤔😉 mooi team is het hè.quote:
Alweer - zoiets....quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:08 schreef greysbones het volgende:
Het zou wel de kers op de taart zijn
Ferrari die de allerlaatste race en toevallig ook nog eens op dit circuit
De p2 afpakt van Mercedes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ze maken geweldige auto’s normaalquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En toch benoem je ze. Mis je ze toch een beetje dan🤔😉 mooi team is het hè.
Alle anderenquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg dat RB het tweede team is, want alle anderen waren alleen.
bijna goedquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:56 schreef butz0rs het volgende:
Voorspelling: PER, SAI en HAM niet in q3.
Het is maar wat je belangrijk vindtquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:08 schreef greysbones het volgende:
ja dat dusquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is maar wat je belangrijk vindt
Het hele jaar staat Ferrari achter op Mercedes, zou fantastisch zijn om het dan net nu te winnenquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:08 schreef greysbones het volgende:
Aha. Veelzeggend.quote:
Klopt.quote:
quote:822+27 Red Bull Racing 849
388+18 Ferrari 406
392+12 Mercedes 404
284+25 McLaren 309
273+6 Aston Martin 279
120+1 Alpine 121
21+8 AlphaTauri 29
28+0 Williams 28
16+0 Alfa Romeo 16
12+4 Haas 16
quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Alweer - zoiets....![]()
En dan hopen dat het weer inde laatste ronden gebeurd , dat die Merc stil val en dan Ferrari daardoor net die Extra punten pakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ToTo zijn gezicht dan wel eens zien ... of word er weer een MIC gesloopt"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
Vaak zit het probleem tussen de rugleuning en het stuurquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky maar zoeken naar een verklaring voor de pace van Hamilton, alsof er iets heel bijzonders is gebeurd.
No Michael no, this is so not right.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
En dan hopen dat het weer inde laatste ronden gebeurd , dat die Merc stil val en dan Ferrari daardoor net die Extra punten pakt.
Ik wil ToTo zijn gezicht dan wel eens zien ... of word er weer een MIC gesloopt
Op Twitter(reactie) begreep ik dat HAM geen nieuwe motor kreeg, en Goerge wel.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vaak zit het probleem tussen de rugleuning en het stuur
Ach en die arme man is al wegquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:22 schreef Nober het volgende:
[..]
No Michael no, this is so not right.
Nee het moet komen door een beslissing van de race director die door Toto al capabel is genoemdquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
En dan hopen dat het weer inde laatste ronden gebeurd , dat die Merc stil val en dan Ferrari daardoor net die Extra punten pakt.
Ze lepelen de beste motor er in. Beiden rijden met een gebruikte motor, een nieuwe zou gridstraf opleveren. Op X praten ze dus weer eens bullshitquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Op Twitter(reactie) begreep ik dat HAM geen nieuwe motor kreeg, en Goerge wel.
No michael gaan we niet meer horen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
Sainz heeft meer race instinctquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:23 schreef Jane het volgende:
Nou ja, als er dan toch een Ferrari vanuit het achterveld moet komen, kan het waarschijnlijk maar het beste Sainz zijn. Inhaalraces zijn niet de sterkste kant van Leclerc, imho. Ik kan me iig geen spectaculaire inhaalrace van hem herinneren.
Wellicht goed geluisterd naar pa toen ie klein wasquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sainz heeft meer race instinct
Maakt slimme keuzes
Vind Kamphues dit wel leuk?quote:
Beter dan nietszeggendquote:
Dus er was geen racecafe?quote:
Hij was gisteren ziekquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie zit er dan op de middelste stoel in het Race Café straks?
Ja die doet het vaker als Rob er niet isquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gisteren zat er zo'n voetbalsjappie
Jij mag hem Rob noemen?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja die doet het vaker als Rob er niet is
Dan moet Viaplay ophouden in Nederlandquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:34 schreef greysbones het volgende:
Kan Giedo ook niet beter stoppen met analist zijn
Pole met slechts een tiende, jep, shitbox.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
Max had de auto na VT3 een shitbox genoemd.
Hij deed een Toto
Misschien daarom weddenschap van Markoquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
Hij deed een Toto
Sandbaggen kan RB ookquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
Hij deed een Toto
Ik zei al eerde in deze reeks de zandzakken zijn geleegdquote:
Morgen zijn er veel motorplofjesquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:37 schreef greysbones het volgende:
Zou mooi zijn als Max 1 race volluit mag rijden
Gewoon gaan
Ik ben wel fan van Hopinquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet Viaplay ophouden in Nederland
Die mis ik ook, maar daarvoor neem ik geen Viaplayquote:
Nee snap ikquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die mis ik ook, maar daarvoor neem ik geen Viaplay
Below deck staat ook op een andere streamingdienst meen ik?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee snap ik
Tis meer voor Below deck en voetbal dat we het hier nog hebben
Viaplay heeft de nieuwstequote:Op zaterdag 25 november 2023 16:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Below deck staat ook op een andere streamingdienst meen ik?
Dan ben ik benieuwd hoe Viaplay volgend jaar aan de nieuwe wetgeving moet houden?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Viaplay heeft de nieuwste![]()
Lichtelijke verslaving hier
Geen ideequote:Op zaterdag 25 november 2023 16:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe Viaplay volgend jaar aan de nieuwe wetgeving moet houden?
Ik heb geen Viaplay, kijk die serie niet en weet niet over welke wetgeving je het nu speciaal hebt, maar zou Viaplay niet sowieso alle niet-sportcontent gaan schrappen?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe Viaplay volgend jaar aan de nieuwe wetgeving moet houden?
Grote streamingdiensten die in Nederland actief zijn, moeten 5% van hun jaaromzet gaan investeren in Nederlandse audiovisuele producties zoals series, films en documentaires. Op 31 oktober heeft de Eerste Kamer ingestemd met dit wetsvoorstel van staatssecretaris Gunay Uslu (Cultuur en Media).quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:46 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb geen Viaplay, kijk die serie niet en weet niet over welke wetgeving je het nu speciaal hebt, maar zou Viaplay niet sowieso alle niet-sportcontent gaan schrappen?
Ah, tnx!quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Grote streamingdiensten die in Nederland actief zijn, moeten 5% van hun jaaromzet gaan investeren in Nederlandse audiovisuele producties zoals series, films en documentaires. Op 31 oktober heeft de Eerste Kamer ingestemd met dit wetsvoorstel van staatssecretaris Gunay Uslu (Cultuur en Media).
https://www.rijksoverheid(...)derlandse-producties
De vraag is of dat zomaar omturnen naar een sportzender en niet aan de wetgeving te hoeven houden, terwijl je daarvoor wel films en series aanbiedt.
Nou ja, iets als Eurosport doet dat ook niet, dus als je je puur op sport richt zou dat moeten kunnen, lijkt mequote:Op zaterdag 25 november 2023 16:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Grote streamingdiensten die in Nederland actief zijn, moeten 5% van hun jaaromzet gaan investeren in Nederlandse audiovisuele producties zoals series, films en documentaires. Op 31 oktober heeft de Eerste Kamer ingestemd met dit wetsvoorstel van staatssecretaris Gunay Uslu (Cultuur en Media).
De vraag is of dat zomaar omturnen naar een sportzender en niet aan de wetgeving te hoeven houden, terwijl je daarvoor wel films en series aanbiedt.
Als die wet een ingangsdatum heeft en op die datum ben jij een sportzender die niet aan die wetgeving hoeft te voldoen dan mag dat, wat je voor die datum doet is niet relevant. Dat is nu eenmaal hoe wetgeving werkt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die is altijd een compleet sportzender geweest en dat is Viaplay niet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, iets als Eurosport doet dat ook niet, dus als je je puur op sport richt zou dat moeten kunnen, lijkt me
Viaplay heeft dan helemaal geen bestaansrecht meer in Nederland op een handjevol voetbalfans na, lijkt me heel stug dat ze gaan stoppen met films en series.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met toeslagen en nog wat wetgevingen kijken ze nar 2 jaar terug.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als die wet een ingangsdatum heeft en op die datum ben jij een sportzender die niet aan die wetgeving hoeft te voldoen dan mag dat, wat je voor die datum doet is niet relevant. Dat is nu eenmaal hoe wetgeving werkt.
Dat is iets heel anders want dan gaat het om opgebouwde rechten en/of inkomsten, dat is appels en peren vergelijken.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met toeslagen en nog wat wetgevingen kijken ze nar 2 jaar terug.
Dat klopt en ik zie het ze ook niet gaan redden. Wie het dan overneemt is de vraag, natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viaplay heeft dan helemaal geen bestaansrecht meer in Nederland op een handjevol voetbalfans na, lijkt me heel stug dat ze gaan stoppen met films en series.
Vind ik nietquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders want dan gaat het om opgebouwde rechten en/of inkomsten, dat is appels en peren vergelijken.
Daar ben ik wel met je eens. Viaplay bestaat volgend jaar niet meer of 2025. Ze kunnen nooit veel bieden op de F1 rechten.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klopt en ik zie het ze ook niet gaan redden. Wie het dan overneemt is de vraag, natuurlijk.
Nicely done George. Nicely donequote:Op zaterdag 25 november 2023 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje wat me ontgaan is: Russell is verzekerd van plek 8 in het kampioenschap
Oconwel?quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Krijg je van met Ocon omgaan (die schijnt ook onwel te zijn dit weekend)
ookonwel jaquote:
Ja, de hele auto moet uit elkaar terwijl het probleem al lang is uitgestapt. Daar zul je als monteur toch ook hartstikke ziek van worden, een boel zinloos werk in een krampachtige poging de mythe in stand te houden.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vaak zit het probleem tussen de rugleuning en het stuur
Als het niet nodig is moet je nooit het achterste van je tong laten zien.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:37 schreef greysbones het volgende:
Zou mooi zijn als Max 1 race volluit mag rijden
Gewoon gaan
klinkt eerder als een nachtmerrie...vooral het interview erna...quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:23 schreef fietsie het volgende:
Mijn droomscenario (letterlijk gedroomd) voor deze race was: beide RedBull Rookies in FP1 crashten de autos waardoor Max en Checo achteraan moesten starten.
HAM kwam snel aan de leiding na RUS beschadigd te hebben, en wordt drie rondes voor het einde voorbij gereden door Checo, en in de laatste ronde pakt Max zowel HAM als Checo.
Toen werd ik wakker.
Wel race-kak.quote:
tegenwoordig geen probleem meer in Dubai....quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Alcohol ook niet. Officieel.
Mensen maakten zich zorgen om Maxquote:Op zaterdag 25 november 2023 18:11 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
Perez weer eens 9de.....valt mee hoor
Een auto zonder gripquote:Op zaterdag 25 november 2023 18:42 schreef DKUp het volgende:
MercedesGODEN over een slechte auto. Ik wil wel een leuke personenauto hoor van Mercedes
U weet wel de baan waar Mercedes normaal altijd goed presteert.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een auto zonder grip
hint: het is niet de ijsbaanquote:Op zaterdag 25 november 2023 18:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
U weet wel de baan waar Mercedes normaal altijd goed presteert.
ik lach me echt de ballen uit de broek als ze er volgend jaar weer niet bij zijn.....quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:42 schreef DKUp het volgende:
MercedesGODEN over een slechte auto. Ik wil wel een leuke personenauto hoor van Mercedes
Idd. Alsof andere teams niks gedaan hebben qua ontwikkelingen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:54 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
ik lach me echt de ballen uit de broek als ze er volgend jaar weer niet bij zijn.....
Mario Circuit 1?quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Below Deck.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee snap ik
Tis meer voor Below deck en voetbal dat we het hier nog hebben
Dus een zieke Russell is sneller dan Hamilton. 🤭quote:
Allicht, door al dat kotsen is hij zo licht als een veertje!quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus een zieke Russell is sneller dan Hamilton. 🤭
holy fuck, totally cleaned out.quote:Op zondag 26 november 2023 00:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ twitter ]
De enige die dit gelukt is 👀🔥
Zet hem eens naast Max 🤔😏
Gisteren had Sky het over Abu Dhabi als de baan waar Hamilton altijd zo succesvol is.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden dat mensen die Hamilton bias van Sky pas na zijn dominantie ontdekten. Dat is er altijd al geweest. Sterker nog, het lag er zo dik bovenop dat het bij tijd en wijle ontzettend irritant was.quote:Op zondag 26 november 2023 06:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gisteren had Sky het over Abu Dhabi als de baan waar Hamilton altijd zo succesvol is.
Toen moest ik gniffelen.
De vorige keer dat dit gebeurde was het jaar dat Max het bij Albon deedquote:
5x gewonnen en 3x tweede. Is dat niet succesvol dan?quote:Op zondag 26 november 2023 06:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gisteren had Sky het over Abu Dhabi als de baan waar Hamilton altijd zo succesvol is.
Toen moest ik gniffelen.
🤣🤣 spread the facts mate 👌🏻quote:Op zondag 26 november 2023 09:31 schreef franklop het volgende:
[..]
5x gewonnen en 3x tweede. Is dat niet succesvol dan?
Oeh wat deed hij zuur 🤣quote:Op zondag 26 november 2023 09:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ted Kravitz![]()
![]()
https://www.reddit.com/r/formuladank/s/VCT7uFulEO
Best wel, vooral die laatste keer 2e.quote:Op zondag 26 november 2023 09:31 schreef franklop het volgende:
[..]
5x gewonnen en 3x tweede. Is dat niet succesvol dan?
Moeten we weer wachten tot 21 februari wat het wordt:quote:Op zondag 26 november 2023 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Traantje wegpinken straks bij de laatste race
Ik denk de onderste.quote:Op zondag 26 november 2023 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeten we weer wachten tot 21 februari wat het wordt:
Dit
[ afbeelding ]
Of dit
[ afbeelding ]
Lando is goed maar geen WK materiaal.quote:Op zondag 26 november 2023 10:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ twitter ]
Lando wat is er toch aan de hand. Ik denk twee dingen. Druk van zijn teammaat, en het willen overdrijven van de auto. Zoals we natuurlijk gister zagen met die sicke drift in sector drie. Waar is de consistentie? Die is cruciaal als je wereldkampioen wil worden. Dus ik hoop voor hem dat hij dat terug vindt.
Het heeft ook wel wat met z'n rijstijl te maken, het is dat Piastri over een raceafstand (nog) niet weet hoe z'n banden heel te houden anders was hij er nu al voorbij, over 1 rondje zit hij dichterbij Verstappen en Leclerc dan Norris.quote:Op zondag 26 november 2023 10:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ twitter ]
Lando wat is er toch aan de hand. Ik denk twee dingen. Druk van zijn teammaat, en het willen overdrijven van de auto. Zoals we natuurlijk gister zagen met die sicke drift in sector drie. Waar is de consistentie? Die is cruciaal als je wereldkampioen wil worden. Dus ik hoop voor hem dat hij dat terug vindt.
Lando is mentaal nog een tiener denk ik, ook jaloers op max met die kapotte bekers.quote:Op zondag 26 november 2023 10:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 26 november 2023 11:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is dit het verkeerde topic? Ja? Mooi. Hier is de link naar de build-up stream, over 20 min start 'ie:
Ik zit klaar om abrupt de video door iemand te laten beëindigenquote:Op zondag 26 november 2023 11:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is dit het verkeerde topic? Ja? Mooi. Hier is de link naar de build-up stream, over 20 min start 'ie:
George Rustsell.quote:Op zondag 26 november 2023 12:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij ziet er gezonder uit dan gisteren.
Waarom niet 5 teams voor en 5 achter?quote:
"Here comes the Tsunoda!"quote:Op zondag 26 november 2023 12:03 schreef DKUp het volgende:
GET YUKIED kan de race voor veel mensen snel beëindigen. Tijd voor een goede race voor hem.
Leuk toch?quote:Op zondag 26 november 2023 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Helft van het publiek daar is weer gewoon Nederlands
It’s lights out and here Yuki goes!quote:Op zondag 26 november 2023 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Here comes the Tsunoda!"
...into Hamilton!quote:
Dat krijg je met een toptalent als Verstappen die alle records breekt.quote:Op zondag 26 november 2023 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Helft van het publiek daar is weer gewoon Nederlands
Het seizoen mooi afsluiten.quote:
"Still we rise and shine!"quote:Op zondag 26 november 2023 12:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het seizoen mooi afsluiten.
Hammie zit als de enige coureur. Drankje erbij. Zonnebril op.
“Too rise and shine!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |