Prutserquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:52 schreef Tijn het volgende:
Ik opende een nieuw deel en toen zei Fok! dat ik niet zo snel achter elkaar mocht posten. En toen probeerde ik het nog een keer en was dit topic er al
Je bent gewoon te snel voor fokquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:52 schreef Tijn het volgende:
Ik opende een nieuw deel en toen zei Fok! dat ik niet zo snel achter elkaar mocht posten. En toen probeerde ik het nog een keer en was dit topic er al
Dat laatstequote:Op zaterdag 25 november 2023 15:52 schreef butz0rs het volgende:
did ziet er goed uit. Of gaat LEC het verpesten
Ferrari Sain(z) niet goed.quote:
Begint ie vroeg, heeft ie nog een stoeltje volgend seizoen?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Perez had weer praatjes over WK worden in 2024, doe dat nou niet jongen...
He jinxed it himselfquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien is de Williams wel heel snel.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Die heeft een pak aan verkeer vóór zich nu...!quote:
Perez heeft het Bennie Griessel syndroom ontdekt. Zodra iemand er maar in denkt te geloven snel zelf alles verprutsen voor het serieus wordtquote:
Van die auto die net een snelle mogelijke pole-tijd reed, die drivability?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez geeft de drivability de schuld. Erg interessant.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
Nelson Valkenburg: "Let op dat je niet terugrolt de heuvel op."
Max trekt gewoon een gat naar het verkeer voor hem.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een kinderachtig gehannes weer met die pitstraat
Zit eindelijk lekker in het seizoen.quote:
Laat het maar 1-2-3 blijven zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |