Vind ik nietquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders want dan gaat het om opgebouwde rechten en/of inkomsten, dat is appels en peren vergelijken.
Daar ben ik wel met je eens. Viaplay bestaat volgend jaar niet meer of 2025. Ze kunnen nooit veel bieden op de F1 rechten.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klopt en ik zie het ze ook niet gaan redden. Wie het dan overneemt is de vraag, natuurlijk.
Nicely done George. Nicely donequote:Op zaterdag 25 november 2023 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje wat me ontgaan is: Russell is verzekerd van plek 8 in het kampioenschap
Oconwel?quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Krijg je van met Ocon omgaan (die schijnt ook onwel te zijn dit weekend)
ookonwel jaquote:
Ja, de hele auto moet uit elkaar terwijl het probleem al lang is uitgestapt. Daar zul je als monteur toch ook hartstikke ziek van worden, een boel zinloos werk in een krampachtige poging de mythe in stand te houden.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vaak zit het probleem tussen de rugleuning en het stuur
Als het niet nodig is moet je nooit het achterste van je tong laten zien.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:37 schreef greysbones het volgende:
Zou mooi zijn als Max 1 race volluit mag rijden
Gewoon gaan
klinkt eerder als een nachtmerrie...vooral het interview erna...quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:23 schreef fietsie het volgende:
Mijn droomscenario (letterlijk gedroomd) voor deze race was: beide RedBull Rookies in FP1 crashten de autos waardoor Max en Checo achteraan moesten starten.
HAM kwam snel aan de leiding na RUS beschadigd te hebben, en wordt drie rondes voor het einde voorbij gereden door Checo, en in de laatste ronde pakt Max zowel HAM als Checo.
Toen werd ik wakker.
Wel race-kak.quote:
tegenwoordig geen probleem meer in Dubai....quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Alcohol ook niet. Officieel.
Mensen maakten zich zorgen om Maxquote:Op zaterdag 25 november 2023 18:11 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
Perez weer eens 9de.....valt mee hoor
Een auto zonder gripquote:Op zaterdag 25 november 2023 18:42 schreef DKUp het volgende:
MercedesGODEN over een slechte auto. Ik wil wel een leuke personenauto hoor van Mercedes
U weet wel de baan waar Mercedes normaal altijd goed presteert.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een auto zonder grip
hint: het is niet de ijsbaanquote:Op zaterdag 25 november 2023 18:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
U weet wel de baan waar Mercedes normaal altijd goed presteert.
ik lach me echt de ballen uit de broek als ze er volgend jaar weer niet bij zijn.....quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:42 schreef DKUp het volgende:
MercedesGODEN over een slechte auto. Ik wil wel een leuke personenauto hoor van Mercedes
Idd. Alsof andere teams niks gedaan hebben qua ontwikkelingen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:54 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
ik lach me echt de ballen uit de broek als ze er volgend jaar weer niet bij zijn.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |