Nee het moet komen door een beslissing van de race director die door Toto al capabel is genoemdquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
En dan hopen dat het weer inde laatste ronden gebeurd , dat die Merc stil val en dan Ferrari daardoor net die Extra punten pakt.
Ik wil ToTo zijn gezicht dan wel eens zien ... of word er weer een MIC gesloopt
Ze lepelen de beste motor er in. Beiden rijden met een gebruikte motor, een nieuwe zou gridstraf opleveren. Op X praten ze dus weer eens bullshitquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Op Twitter(reactie) begreep ik dat HAM geen nieuwe motor kreeg, en Goerge wel.
No michael gaan we niet meer horen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
En dan hopen dat het weer inde laatste ronden gebeurd , dat die Merc stil val en dan Ferrari daardoor net die Extra punten pakt.
Ik wil ToTo zijn gezicht dan wel eens zien ... of word er weer een MIC gesloopt
Sainz heeft meer race instinctquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:23 schreef Jane het volgende:
Nou ja, als er dan toch een Ferrari vanuit het achterveld moet komen, kan het waarschijnlijk maar het beste Sainz zijn. Inhaalraces zijn niet de sterkste kant van Leclerc, imho. Ik kan me iig geen spectaculaire inhaalrace van hem herinneren.
Wellicht goed geluisterd naar pa toen ie klein wasquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sainz heeft meer race instinct
Maakt slimme keuzes
Vind Kamphues dit wel leuk?quote:
Beter dan nietszeggendquote:
Dus er was geen racecafe?quote:
Hij was gisteren ziekquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie zit er dan op de middelste stoel in het Race Café straks?
Ja die doet het vaker als Rob er niet isquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gisteren zat er zo'n voetbalsjappie
Jij mag hem Rob noemen?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja die doet het vaker als Rob er niet is
Dan moet Viaplay ophouden in Nederlandquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:34 schreef greysbones het volgende:
Kan Giedo ook niet beter stoppen met analist zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |