Ze maken geweldige auto’s normaalquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En toch benoem je ze. Mis je ze toch een beetje dan🤔😉 mooi team is het hè.
Alle anderenquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg dat RB het tweede team is, want alle anderen waren alleen.
bijna goedquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:56 schreef butz0rs het volgende:
Voorspelling: PER, SAI en HAM niet in q3.
Het is maar wat je belangrijk vindtquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:08 schreef greysbones het volgende:
Het zou wel de kers op de taart zijn
Ferrari die de allerlaatste race en toevallig ook nog eens op dit circuit
De p2 afpakt van Mercedes
ja dat dusquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is maar wat je belangrijk vindt
Het hele jaar staat Ferrari achter op Mercedes, zou fantastisch zijn om het dan net nu te winnenquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:08 schreef greysbones het volgende:
Het zou wel de kers op de taart zijn
Ferrari die de allerlaatste race en toevallig ook nog eens op dit circuit
De p2 afpakt van Mercedes
Aha. Veelzeggend.quote:
Klopt.quote:
quote:822+27 Red Bull Racing 849
388+18 Ferrari 406
392+12 Mercedes 404
284+25 McLaren 309
273+6 Aston Martin 279
120+1 Alpine 121
21+8 AlphaTauri 29
28+0 Williams 28
16+0 Alfa Romeo 16
12+4 Haas 16
quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Alweer - zoiets....![]()
En dan hopen dat het weer inde laatste ronden gebeurd , dat die Merc stil val en dan Ferrari daardoor net die Extra punten pakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ToTo zijn gezicht dan wel eens zien ... of word er weer een MIC gesloopt"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
Vaak zit het probleem tussen de rugleuning en het stuurquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky maar zoeken naar een verklaring voor de pace van Hamilton, alsof er iets heel bijzonders is gebeurd.
No Michael no, this is so not right.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
En dan hopen dat het weer inde laatste ronden gebeurd , dat die Merc stil val en dan Ferrari daardoor net die Extra punten pakt.
Ik wil ToTo zijn gezicht dan wel eens zien ... of word er weer een MIC gesloopt
Op Twitter(reactie) begreep ik dat HAM geen nieuwe motor kreeg, en Goerge wel.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vaak zit het probleem tussen de rugleuning en het stuur
Ach en die arme man is al wegquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:22 schreef Nober het volgende:
[..]
No Michael no, this is so not right.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |