Hij gaat actie ondernemen, maar als je dat zo leest is het een klein wonder dat deze man nog vrij rond loopt.quote:
Eerste lijk valt wel vroeg uit de kast en dan ook nog eens de verkenner, niet random nummer 31 op de lijst ofzo.quote:
Hetwerkt ook andersomquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
Klopt, een heel deel komt hier binnen per buitenlandse vrachtwagen, wordt hier gesorteerd en dan per buitenlandse vrachtwagen weggereden. Opbrengst voor Nederland: file's en een huizentekort. Verder niets.
Geloof jij het?quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Punt is dat Wilders premier van alle Nederlanders zegt te willen zijn en een coalitie moet vormen en dus internationale betrekkingen zal moeten onderhouden. En nu al is hij dreigend en polariserend bezig. Lekkere premier.
De oude LPF-tijden gaan herleven.quote:Op zondag 26 november 2023 00:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerste lijk valt wel vroeg uit de kast en dan ook nog eens de verkenner, niet random nummer 31 op de lijst ofzo.
Random nummer 3x was echter vast niet in de positie om grootschalig fraude te plegen tenzij het wel heel opzichtig was.quote:Op zondag 26 november 2023 00:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerste lijk valt wel vroeg uit de kast en dan ook nog eens de verkenner, niet random nummer 31 op de lijst ofzo.
Tsja je selecteert toch snel mensen die op je lijken. Dus dat Geert een oud VVDer uit Limburg heeft aangewezen verbaast me dan weer niet.quote:Op zondag 26 november 2023 00:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je kan Gom wel uit Limburg en de VVD halen maar kun je de VVD Limburg ook wel uit Gom halen?
En natuurlijk genieten dat ie blijkbaar Wilders niet heeft geïnformeerd.quote:Op zondag 26 november 2023 00:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja ook vooral dit. Of hij echt schuldig aan die feiten moeten we nog zien. Maar dat dit soort zaken dus niet gemeld worden...quote:Op zondag 26 november 2023 00:30 schreef Tijger_m het volgende:
Laten we niet te veel op de zaken vooruitlopen, dit ligt bij het OM maar wat mij problematischer voorkomt is dat van Strien Wilders hierover niet ingelicht heeft. Al is er niks aan de hand, dat lijkt mij toch wel essentieel.
https://www.welingelichte(...)1-februari-2016.htmlquote:Dreigen zoutzuur over echtpaar te gooien, Bedreiging schoonvader oa "keel doorsnijden en huis in brand steken", Mishandeling 8 mnd zwangere vrouw, bedreiging vriendin van ex, Aanranding, ontucht & seksuele intimidatie aantal vrouwelijke leerlingen van 17r, Bedreiging met bijl.
Wat PVV-ers allemaal doen, een bloemlezing.
Het allereerste vooruitgeschoven figuur stinkt al aan alle kanten.quote:
Eerder arrogantie.quote:Op zondag 26 november 2023 00:49 schreef westwoodblvd het volgende:
Dat hij niet wil zeggen of zijn vrouw inderdaad aandelen heeft in een bedrijf dat kennelijk dividend incasseerde dat naar de UU had moeten gaan zegt eigenlijk al genoeg.
Vraag me wel af waarom hij ja heeft gezegd tegen deze opdracht, wetende dat hij deze zaak aan z'n broek heeft hangen en hij onder een vergrootglas wordt geplaatst. Overmoed ofzo? Het lijkt me alleszins geen domme man.
Eens.quote:Op zondag 26 november 2023 00:55 schreef Szura het volgende:
Vooral de verdiende loon voor de incapabele Tweede Kamer die eind oktober een motie aanneemt om een verkenner met afstand tot de dagelijkse politiek aan te stellen, maar op de eerste de beste dag komt aanzetten met Jorritsma 2 uit de Senaat.
De Kamer heeft altijd grote praatjes over zelf de touwtjes in handen hebben, maar kan er geen klote van als het op formeren aankomt. Niet voor niets wordt vrijwel de hele formatie overeind gehouden door ambtenaren van Algemene Zaken.
Misschien geen nee durven zeggen? Als Wilders je vraagt als verkenner en je geen zin hebt om ter plekke die boel op te biechten?quote:Op zondag 26 november 2023 00:49 schreef westwoodblvd het volgende:
Dat hij niet wil zeggen of zijn vrouw inderdaad aandelen heeft in een bedrijf dat kennelijk dividend incasseerde dat naar de UU had moeten gaan zegt eigenlijk al genoeg.
Vraag me wel af waarom hij ja heeft gezegd tegen deze opdracht, wetende dat hij deze zaak aan z'n broek heeft hangen en hij onder een vergrootglas wordt geplaatst. Overmoed ofzo? Het lijkt me alleszins geen domme man.
In interviews is hij assertief genoeg dus dat lijkt mij niet de juiste verklaring.quote:Op zondag 26 november 2023 01:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien geen nee durven zeggen? Als Wilders je vraagt als verkenner en je geen zin hebt om ter plekke die boel op te biechten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |