Inderdaad. Wat een vreselijk lied dit.quote:
Jij gaat na dit dreluik nog best headboppen met Neilquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een vreselijk lied dit.
Als het niet Where Have I Been Wrong is in dit blokje is Sweet Caroline inderdaad beter.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jij gaat na dit dreluik nog best headboppen met Neil
Nee, nummer 3 is wat minder pathetisch dan de andere 2quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het niet Where Have I Been Wrong is in dit blokje is Sweet Caroline inderdaad beter.
Rock n Roll vind ik een behoorlijk pathetisch nummer anders. Buiten de tekst om danquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, nummer 3 is wat minder pathetisch dan de andere 2
Die is wel de minst erge van de 3, jaquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, nummer 3 is wat minder pathetisch dan de andere 2
Het is wat minder over de top..lekker kabbelnummerquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rock n Roll vind ik een behoorlijk pathetisch nummer anders.
Ik vind die ook iets heel irritants hebben, maar het is niet zo erg als deze twee inderdaad.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is wat minder over de top..lekker kabbelnummer
Omdat het over R&R gaat en het er niks mee te maken heeft waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die ook iets heel irritants hebben, maar het is niet zo erg als deze twee inderdaad.
Wie weet. Het origineel van Led Zeppelin is wat dat betreft beter ja. Maar het heeft gewoon iets heel.. truttigs over zich heen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat het over R&R gaat en het er niks mee te maken heeft waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis de schuif van het café.
Ik had er inderdaad even aanhalingstekens bij het woord 'mis' moeten zetten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gelukkig gaat hier de microfoon naar het café niet open
En dat voor een covertje!quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar natuurlijk moet dit hoger staan dan Have you ever seen the rain.
Chapeau, boomers!
Eigenlijk zijn alle CCR covers beter dan het origineelquote:
Met degene die op jouw naam lijkt als twijfelgevalquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alle CCR covers beter dan het origineel
Hiernaquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit deel van het uur is prima. Waar kan het nog misgaan?
Nee. Dat is als je VI-IX ten onrechte er meteen achter plaktquote:Op vrijdag 24 november 2023 16:15 schreef Buendia het volgende:
Helemaal is iets van 25 minuten, toch?
Tijdens de Top 2000 ruimte voor een topic volquote:Op vrijdag 24 november 2023 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is iig minder ruimte voor 3 Cats-nummers..
Eigenlijk vind ik dit ook wel lang genoeg zoquote:Op vrijdag 24 november 2023 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Dat is als je VI-IX ten onrechte er meteen achter plakt
Geen idee. Ik heb die avond nog meestal wel een sociaal leven.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdens de Top 2000 ruimte voor een topic vol
Rot voor jequote:Op vrijdag 24 november 2023 16:32 schreef Tussle266 het volgende:
Die had ik trouwens liever gehad dan Stel dat ik iets zou kunnen.
Wel een stuk hoger dan Goodnight Saigonquote:Op vrijdag 24 november 2023 16:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet in de top 10.
Chapeau, boomers!
Veel boomers zijn al eens opgehaald met de traumahelicopter, misschien willen ze die confrontatie vermijden.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een stuk hoger dan Goodnight Saigon
Minder dan Kane kan het niet zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Origineel van Ferry Aid is beter
Een mooie 8e plaats!quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:53 schreef Fred_B het volgende:
Heeft dat huis in New Orleans eigenlijk een DAB gekregen na de orkaan Katrina?
Beste nummer van het uur.quote:
Vergeet Something to say niet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Let it be, Come together..geweldige nummers. Gelukkig zijn ze terug, Kane.
Wel een likje verf. Maar niet op kosten van George Bush, zo leerden we van Kanye.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:53 schreef Fred_B het volgende:
Heeft dat huis in New Orleans eigenlijk een DAB gekregen na de orkaan Katrina?
neh ben tevreden over mn eigen huisquote:
Daar kanye wel wat van leren inderdaad.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wel een likje verf. Maar niet op kosten van George Bush, zo leerden we van Kanye.
geeft wel een warm gevoel van binnenquote:
Gerard Cox heeft hier het B-kantje voor verzorgd?quote:Op vrijdag 24 november 2023 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand hier een leuk gebbetje bij?
Jaartje later deed 'ie het zelf in De Pieper.quote:Op vrijdag 24 november 2023 17:19 schreef PippenScottie het volgende:
Als ik het goed begrijp kwam Rob een blote vrouw tegen op het strand en was hij een zestienjarige horndog.
Ik geloof dus deze zin niet:
Toen zag ik jouw
Je riep me met je ogen
No way dat hij naar haar ogen heeft gekeken.
Tevens is hij verkracht.
Van die teksten waar je vandaag de dag voor gecancelt wordtquote:Op vrijdag 24 november 2023 17:19 schreef PippenScottie het volgende:
Als ik het goed begrijp kwam Rob een blote vrouw tegen op het strand en was hij een zestienjarige horndog.
Ik geloof dus deze zin niet:
Toen zag ik jouw
Je riep me met je ogen
No way dat hij naar haar ogen heeft gekeken.
Tevens is hij verkracht.
quote:Op vrijdag 24 november 2023 17:36 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb weer veel lol gehad met jullie. Tot over een 7 dagen bij de stemweekrellen. Of over een maand voor de week 53 polonaise.
Succes met het maken van je stemlijst!quote:Op vrijdag 24 november 2023 17:36 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb weer veel lol gehad met jullie. Tot over een 7 dagen bij de stemweekrellen. Of over een maand voor de week 53 polonaise.
dankzij de lichte vertraging geniet ik nog even verderquote:
Ja, best nog wat pareltjes natuurlijk. Maar niet de uurtjes om noodzakelijk mee te pikken, dus ik stort me maar eens op de spanning van het Sinterklaasjournaal.quote:Op vrijdag 24 november 2023 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was een fijn uur. Hierna kan het enkel minder worden.
Ze moeten eens een kets Top 1000 makenquote:Op vrijdag 24 november 2023 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Cats staan er veel en hoog in.
Dat lijkt me een goed idee, en dat ze dan ook de rest van het jaar nergens meer gedraaid mogen worden.quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Ze moeten eens een kets Top 1000 maken
Dat ook, volgens mij speelt hij sowieso het meeste zo na als hij het een paar keer gehoord heeft.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:21 schreef usagi414 het volgende:
@:Symphonic , zit A Whiter Shade of Pale ook in je repertoire op het orgel ?
Blijf hem aanmoedigenquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat ook, volgens mij speelt hij sowieso het meeste zo na als hij het een paar keer gehoord heeft.
quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik moedig het orgelspelen altijd aan, hij speelt echt nauwelijks meer.
winterslaapquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als het regent, gaan we terug in bed.
straks in de afterparty doen ze nog even alle nummers op een rijquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Houdt het dan nooit op met die zeiknummers van ze?
ik ook niet, ik sla daarom gewoon maar de top2 overquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:48 schreef TLC het volgende:
Ik snap nooit dat zo'n 13-in-1-dozijn nummer als Rollercoaster overal zo hoog moet staan
Is dat met Leaving..?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:18 schreef Tussle266 het volgende:
John D. in 80’s hoogste uitvaller. John D. in 60’s hoogste nieuwkomer. Lekker man.
Leaning inderdaad. Zelfs in een decennium lijstje blijkt een soort verjongingskuur mogelijk. Veel eind sixties nieuw in het lijstje dit jaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is dat met Leaving..?
Mja, ,met die versie die ze in week 53 draaien klopt het wel, maar het blijft de verkeerde versie
Blijft een rare actie. net zoiets als opeens de albumversie van The Reflex of Dance Away in de lijst gaan gebruiken..dat is ook niet waarop de mensen stemmen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:32 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Leaning inderdaad. Zelfs in een decennium lijstje blijkt een soort verjongingskuur mogelijk. Veel eind sixties nieuw in het lijstje dit jaar.
Had daar persoonlijk niet zoveel moeite meequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:25 schreef Tussle266 het volgende:
De voornaamste tactiek wordt proberen om niet op The Cats te stemmen.
Ach 29 nummers voor een artiest op de keuzelijst. Dat is een lachertje vergeleken met de Top 2000 keuzelijst (hallo Kwien! hallo Prince!)quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:25 schreef Tussle266 het volgende:
De voornaamste tactiek wordt proberen om niet op The Cats te stemmen.
Daar zit best wat moois tussen dat geduwd wordt. En de jongst uitziende dude gaat voor Het Spel Kaarten van Cowboy Gerard. Logischquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:03 schreef Tussle266 het volgende:
Dan weet je dat vast: https://www.nporadio5.nl/(...)oet-de-lijsttrekkers
Die ga ik denk ik ook doen. Krijg er een beetje een Platenbonanza gevoel bij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nu ik zie dat ie gepusht wordt krijg ik zin om alsnog op Fooled Around and Fell In Love te stemmen. Zo'n mooi nummer
Yep, hoor em nog steeds wel eens voorbij komen bij de Bonanza op Veronica. Duidelijk een Stenders favorietquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die ga ik denk ik ook doen. Krijg er een beetje een Platenbonanza gevoel bij.
Dat lijkt mij wel iemand van de Muzikale Fruitmand jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Daar zit best wat moois tussen dat geduwd wordt. En de jongst uitziende dude gaat voor Het Spel Kaarten van Cowboy Gerard. Logisch
Mooi lijstje, maar moest je van degene zonder nachtrust niet zijn blik op de Tomtom redden? Die stond vorig jaar op 1000.quote:
Oh, dat is wel jammer inderdaad. Hopen op een KKD dan maar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooi lijstje, maar moest je van degene zonder nachtrust niet zijn blik op de Tomtom redden? Die stond vorig jaar op 1000.
Normale laat me staat er ook tussen hoor. Staan al jaren allebei in de t2kquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:24 schreef usagi414 het volgende:
Welke stagiaire heeft dit in elkaar gezet ?
Bij Jimmy van Boudewijn de Groot krijg je de duitse versie en van Laat me van Ramses Shaffy de versie samen met Alderliefste . En die wil ik niet.
Maar je krijgt hetzelfde fragment te horen bij beide versies.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Normale laat me staat er ook tussen hoor. Staan al jaren allebei in de t2k
Dat zal dan n fout zijn maar ik ga ervan uit dat ze wel als verschillende versies geteld wordenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar je krijgt hetzelfde fragment te horen bij beide versies.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:14 schreef BufordTJustice het volgende:
Flirtations - Nothing But A Heartache
Vaste op de stemlijst hierquote:
In een ander leven had ik deze ook allemaal kunnen stemmen. Sterker, als we oude lijstjes op deze plek zouden terugkijken dan komen we al een heel eind.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hebt gekozen voor de volgende nummers:
De soundtrack R. de Vries dab is dus definitief uitgewerkt. A Whiter Shade of Pale maakt plaats voor Scarlett Ribbons in de Top 10quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:06 schreef Tussle266 het volgende:
Top 10 alfabetisch, dus gokken maar:
Avond - Boudewijn de Groot
Du - Peter Maffay
Het Dorp - Wim Sonneveld
Hotel California - Eagles
Lea - The Cats
Nights In White Satin - The Moody Blues
Roller Coaster - Danny Vera
Scarlet Ribbons - The Cats
The Sound Of Silence - Simon & Garfunkel
Voor Haar - Frans Halsema
Het Volendams vizier is op Het Dorp gerichtquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:38 schreef Tussle266 het volgende:
Stiekem ben ik nu best wel benieuwd hoeveel extremer het nog kan met die Cats. Lea voorbij Peter en/of Danny ook, lijkt me. Marian op 11 of 12?
Hadden best wat van die geplugde plaatjes mogen binnenkomen. Ik noem een Elvin Bishopquote:Op zaterdag 2 november 2024 07:50 schreef Tussle266 het volgende:
Celluloid Heroes meest succesvolle actie, dat valt wel weer mee dan. https://www.nporadio5.nl/(...)oor-celluloid-heroes
Lekkere score. Ik zit op de gebruikelijke 5 van de 20.quote:Op maandag 11 november 2024 16:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind het na de Kink 1500 toch wel een verademing om weer een volledige lijst (behalve de Top 10) van tevoren te zien. Ook een mail ontvangen dat op Now and Then na alle nummers van m'n stemlijstje de Evergreen hebben gehaald
Wel gelijk het eerste uur een stemplaatje van Jan Paparazzi en mij van The Shadows. Niet dat ik mijn wekker maandag om 6 uur zetquote:Op maandag 11 november 2024 16:48 schreef Tussle266 het volgende:
Och man, als ik alleen al naar die eerste uren kijk. Dat wordt echt genieten van ellende hoor. Daarbij gezegd dat het over het algemeen wel een goede lijst is, zo te zien.
Maar wel 'insomnia Gene' als mooie binnenkomer uit jouw lijstquote:Op maandag 11 november 2024 16:45 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Lekkere score. Ik zit op de gebruikelijke 5 van de 20.
Das gene gewone he. Dat is de nummer 1 van mijn hyperventilatieplaylist. Daar ga ik echt zoveel plezier aan beleven. Niet aan die hyperventilatie, maar aan die plaat.quote:Op maandag 11 november 2024 17:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar wel 'insomnia Gene' als mooie binnenkomer uit jouw lijst
Je krijgt trouwens nog de groeten van Marco.quote:Op maandag 11 november 2024 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb hier wel een partij zin in nondeju
Die van de verraders?quote:Op maandag 11 november 2024 22:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je krijgt trouwens nog de groeten van Marco.
https://www.nporadio5.nl/(...)n-zijn-nieuwe-singlequote:Op maandag 11 november 2024 23:02 schreef Tussle266 het volgende:
Dat was mij onbekend, wel goed om te weten dat die gewoon top 100 gaat halen over 7 weken. Dan kan je vast de riemen nakijken.
Toch bijzonder dat zoiets als heb je even voor mij, wat voor mij dezelfde categorie is als Engelbewaarder, nooit echt tot de top is gekomen, maar Engelbewaarder hoogstwaarschijnlijk welquote:Op maandag 11 november 2024 23:02 schreef Tussle266 het volgende:
Dat was mij onbekend, wel goed om te weten dat die gewoon top 100 gaat halen over 7 weken. Dan kan je vast de riemen nakijken.
In deze lijst weet ik het niet, maar in de Top 2000 heeft Fransie het een paar jaartjes best aardig gedaan toch? En volgens mij was dat ook in een tijd dat die muziek wat minder op de radio gesteund werd omdat er nog geen Wilders-zegels te verdienen waren. Maar Engelbewaarder op zich is wel een apart fenomeen inderdaad.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat zoiets als heb je even voor mij, wat voor mij dezelfde categorie is als Engelbewaarder, nooit echt tot de top is gekomen, maar Engelbewaarder hoogstwaarschijnlijk wel
Als ik naar de eerste uren morgen kijk ben ik vooral blij dat de twee meest wanstaltige nieuwe binnenkomers (Proclaimers en Ronan Keating) in het 1e uur al voorbij komen wanneer ik nog op één oor ligquote:
Proclaimers vind ik wel echt bizar, dat is dus ook een allemansvriendquote:Op zondag 17 november 2024 13:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Als ik naar de eerste uren morgen kijk ben ik vooral blij dat de twee meest wanstaltige nieuwe binnenkomers (Proclaimers en Ronan Keating) in het 1e uur al voorbij komen wanneer ik nog op één oor lig
Is er een uur extra?quote:Op maandag 18 november 2024 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dat uur extra is voor meer reclame, leuk!
Elke dag tot 21:00 ipv 20:00. 5 uur extra. Maar als elk uur 2 minuten reclame extra heeft, is dat alweer 2-3 uur weg ofzoquote:
Staat Love Buzz erin ja?quote:
Oh zo, ik zie het inderdaad. Dat is maar 1 uur. Vorig jaar was maandag tot donderdag tot 21.00 en vrijdag tot 20.00. Dus dat is als je zo rekent letterlijk een uur reclame inderdaad.quote:Op maandag 18 november 2024 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke dag tot 21:00 ipv 20:00. 5 uur extra. Maar als elk uur 2 minuten reclame extra heeft, is dat alweer 2-3 uur weg ofzo
Oh vorig jaar was ook al tot 21?quote:Op maandag 18 november 2024 08:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Oh zo, ik zie het inderdaad. Dat is maar 1 uur. Vorig jaar was maandag tot donderdag tot 21.00 en vrijdag tot 20.00. Dus dat is als je zo rekent letterlijk een uur reclame inderdaad.
Dat is vreselijkquote:Op maandag 18 november 2024 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joepie ze gaan hier nu klussen
Ook hier worden de jaren 50 nu uit gefaseerd. Als ik het goed geteld heb zijn het er minder dan 20.quote:Op maandag 18 november 2024 08:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Don en Phil krijgen klappen maar gelukkig deze nog present
7. Dat is gelukkig wel nog iets meer dan Van Morrison.quote:Op maandag 18 november 2024 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vaak staan Don en Ad er nog in?
Evenveel stijgers als Waylon zeker?quote:Op maandag 18 november 2024 08:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
7. Dat is gelukkig wel nog iets meer dan Van Morrison.
8x Van/Them was deze lijst ook niet slechter van gewordenquote:Op maandag 18 november 2024 08:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
7. Dat is gelukkig wel nog iets meer dan Van Morrison.
Die van Waylon is wel omhoog gegaan dit jaar.quote:Op maandag 18 november 2024 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Evenveel stijgers als Waylon zeker?
Mocht je van hoge fluittonen houden.quote:Op maandag 18 november 2024 08:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
8x Van/Them was deze lijst ook niet slechter van geworden
Deze gaat nog welquote:Op maandag 18 november 2024 09:35 schreef Fred_B het volgende:
13 weken op 1 in het immer smaakvolle Nederland.
Hier heeft die in elk geval iets gecoverd waarvan het origineel wel te pruimen was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |