https://www.nporadio5.nl/(...)n-zijn-nieuwe-singlequote:Op maandag 11 november 2024 23:02 schreef Tussle266 het volgende:
Dat was mij onbekend, wel goed om te weten dat die gewoon top 100 gaat halen over 7 weken. Dan kan je vast de riemen nakijken.
Toch bijzonder dat zoiets als heb je even voor mij, wat voor mij dezelfde categorie is als Engelbewaarder, nooit echt tot de top is gekomen, maar Engelbewaarder hoogstwaarschijnlijk welquote:Op maandag 11 november 2024 23:02 schreef Tussle266 het volgende:
Dat was mij onbekend, wel goed om te weten dat die gewoon top 100 gaat halen over 7 weken. Dan kan je vast de riemen nakijken.
In deze lijst weet ik het niet, maar in de Top 2000 heeft Fransie het een paar jaartjes best aardig gedaan toch? En volgens mij was dat ook in een tijd dat die muziek wat minder op de radio gesteund werd omdat er nog geen Wilders-zegels te verdienen waren. Maar Engelbewaarder op zich is wel een apart fenomeen inderdaad.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat zoiets als heb je even voor mij, wat voor mij dezelfde categorie is als Engelbewaarder, nooit echt tot de top is gekomen, maar Engelbewaarder hoogstwaarschijnlijk wel
Als ik naar de eerste uren morgen kijk ben ik vooral blij dat de twee meest wanstaltige nieuwe binnenkomers (Proclaimers en Ronan Keating) in het 1e uur al voorbij komen wanneer ik nog op één oor ligquote:
Proclaimers vind ik wel echt bizar, dat is dus ook een allemansvriendquote:Op zondag 17 november 2024 13:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Als ik naar de eerste uren morgen kijk ben ik vooral blij dat de twee meest wanstaltige nieuwe binnenkomers (Proclaimers en Ronan Keating) in het 1e uur al voorbij komen wanneer ik nog op één oor lig
Is er een uur extra?quote:Op maandag 18 november 2024 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dat uur extra is voor meer reclame, leuk!
Elke dag tot 21:00 ipv 20:00. 5 uur extra. Maar als elk uur 2 minuten reclame extra heeft, is dat alweer 2-3 uur weg ofzoquote:
Staat Love Buzz erin ja?quote:
Oh zo, ik zie het inderdaad. Dat is maar 1 uur. Vorig jaar was maandag tot donderdag tot 21.00 en vrijdag tot 20.00. Dus dat is als je zo rekent letterlijk een uur reclame inderdaad.quote:Op maandag 18 november 2024 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke dag tot 21:00 ipv 20:00. 5 uur extra. Maar als elk uur 2 minuten reclame extra heeft, is dat alweer 2-3 uur weg ofzo
Oh vorig jaar was ook al tot 21?quote:Op maandag 18 november 2024 08:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Oh zo, ik zie het inderdaad. Dat is maar 1 uur. Vorig jaar was maandag tot donderdag tot 21.00 en vrijdag tot 20.00. Dus dat is als je zo rekent letterlijk een uur reclame inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |