Daar zit best wat moois tussen dat geduwd wordt. En de jongst uitziende dude gaat voor Het Spel Kaarten van Cowboy Gerard. Logischquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:03 schreef Tussle266 het volgende:
Dan weet je dat vast: https://www.nporadio5.nl/(...)oet-de-lijsttrekkers
Die ga ik denk ik ook doen. Krijg er een beetje een Platenbonanza gevoel bij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nu ik zie dat ie gepusht wordt krijg ik zin om alsnog op Fooled Around and Fell In Love te stemmen. Zo'n mooi nummer
Yep, hoor em nog steeds wel eens voorbij komen bij de Bonanza op Veronica. Duidelijk een Stenders favorietquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die ga ik denk ik ook doen. Krijg er een beetje een Platenbonanza gevoel bij.
Dat lijkt mij wel iemand van de Muzikale Fruitmand jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Daar zit best wat moois tussen dat geduwd wordt. En de jongst uitziende dude gaat voor Het Spel Kaarten van Cowboy Gerard. Logisch
Mooi lijstje, maar moest je van degene zonder nachtrust niet zijn blik op de Tomtom redden? Die stond vorig jaar op 1000.quote:
Oh, dat is wel jammer inderdaad. Hopen op een KKD dan maar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooi lijstje, maar moest je van degene zonder nachtrust niet zijn blik op de Tomtom redden? Die stond vorig jaar op 1000.
Normale laat me staat er ook tussen hoor. Staan al jaren allebei in de t2kquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:24 schreef usagi414 het volgende:
Welke stagiaire heeft dit in elkaar gezet ?
Bij Jimmy van Boudewijn de Groot krijg je de duitse versie en van Laat me van Ramses Shaffy de versie samen met Alderliefste . En die wil ik niet.
Maar je krijgt hetzelfde fragment te horen bij beide versies.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Normale laat me staat er ook tussen hoor. Staan al jaren allebei in de t2k
Dat zal dan n fout zijn maar ik ga ervan uit dat ze wel als verschillende versies geteld wordenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar je krijgt hetzelfde fragment te horen bij beide versies.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:14 schreef BufordTJustice het volgende:
Flirtations - Nothing But A Heartache
Vaste op de stemlijst hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |