Een mooie 8e plaats!quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:53 schreef Fred_B het volgende:
Heeft dat huis in New Orleans eigenlijk een DAB gekregen na de orkaan Katrina?
Beste nummer van het uur.quote:
Vergeet Something to say niet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Let it be, Come together..geweldige nummers. Gelukkig zijn ze terug, Kane.
Wel een likje verf. Maar niet op kosten van George Bush, zo leerden we van Kanye.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:53 schreef Fred_B het volgende:
Heeft dat huis in New Orleans eigenlijk een DAB gekregen na de orkaan Katrina?
neh ben tevreden over mn eigen huisquote:
Daar kanye wel wat van leren inderdaad.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wel een likje verf. Maar niet op kosten van George Bush, zo leerden we van Kanye.
geeft wel een warm gevoel van binnenquote:
Gerard Cox heeft hier het B-kantje voor verzorgd?quote:Op vrijdag 24 november 2023 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand hier een leuk gebbetje bij?
Jaartje later deed 'ie het zelf in De Pieper.quote:Op vrijdag 24 november 2023 17:19 schreef PippenScottie het volgende:
Als ik het goed begrijp kwam Rob een blote vrouw tegen op het strand en was hij een zestienjarige horndog.
Ik geloof dus deze zin niet:
Toen zag ik jouw
Je riep me met je ogen
No way dat hij naar haar ogen heeft gekeken.
Tevens is hij verkracht.
Van die teksten waar je vandaag de dag voor gecancelt wordtquote:Op vrijdag 24 november 2023 17:19 schreef PippenScottie het volgende:
Als ik het goed begrijp kwam Rob een blote vrouw tegen op het strand en was hij een zestienjarige horndog.
Ik geloof dus deze zin niet:
Toen zag ik jouw
Je riep me met je ogen
No way dat hij naar haar ogen heeft gekeken.
Tevens is hij verkracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |