In een ander leven had ik deze ook allemaal kunnen stemmen. Sterker, als we oude lijstjes op deze plek zouden terugkijken dan komen we al een heel eind.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hebt gekozen voor de volgende nummers:
De soundtrack R. de Vries dab is dus definitief uitgewerkt. A Whiter Shade of Pale maakt plaats voor Scarlett Ribbons in de Top 10quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:06 schreef Tussle266 het volgende:
Top 10 alfabetisch, dus gokken maar:
Avond - Boudewijn de Groot
Du - Peter Maffay
Het Dorp - Wim Sonneveld
Hotel California - Eagles
Lea - The Cats
Nights In White Satin - The Moody Blues
Roller Coaster - Danny Vera
Scarlet Ribbons - The Cats
The Sound Of Silence - Simon & Garfunkel
Voor Haar - Frans Halsema
Het Volendams vizier is op Het Dorp gerichtquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:38 schreef Tussle266 het volgende:
Stiekem ben ik nu best wel benieuwd hoeveel extremer het nog kan met die Cats. Lea voorbij Peter en/of Danny ook, lijkt me. Marian op 11 of 12?
Hadden best wat van die geplugde plaatjes mogen binnenkomen. Ik noem een Elvin Bishopquote:Op zaterdag 2 november 2024 07:50 schreef Tussle266 het volgende:
Celluloid Heroes meest succesvolle actie, dat valt wel weer mee dan. https://www.nporadio5.nl/(...)oor-celluloid-heroes
Lekkere score. Ik zit op de gebruikelijke 5 van de 20.quote:Op maandag 11 november 2024 16:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind het na de Kink 1500 toch wel een verademing om weer een volledige lijst (behalve de Top 10) van tevoren te zien. Ook een mail ontvangen dat op Now and Then na alle nummers van m'n stemlijstje de Evergreen hebben gehaald
Wel gelijk het eerste uur een stemplaatje van Jan Paparazzi en mij van The Shadows. Niet dat ik mijn wekker maandag om 6 uur zetquote:Op maandag 11 november 2024 16:48 schreef Tussle266 het volgende:
Och man, als ik alleen al naar die eerste uren kijk. Dat wordt echt genieten van ellende hoor. Daarbij gezegd dat het over het algemeen wel een goede lijst is, zo te zien.
Maar wel 'insomnia Gene' als mooie binnenkomer uit jouw lijstquote:Op maandag 11 november 2024 16:45 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Lekkere score. Ik zit op de gebruikelijke 5 van de 20.
Das gene gewone he. Dat is de nummer 1 van mijn hyperventilatieplaylist. Daar ga ik echt zoveel plezier aan beleven. Niet aan die hyperventilatie, maar aan die plaat.quote:Op maandag 11 november 2024 17:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar wel 'insomnia Gene' als mooie binnenkomer uit jouw lijst
Je krijgt trouwens nog de groeten van Marco.quote:Op maandag 11 november 2024 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb hier wel een partij zin in nondeju
Die van de verraders?quote:Op maandag 11 november 2024 22:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je krijgt trouwens nog de groeten van Marco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |