Handige uitslagen link:quote:Rob Trip en Simone Weimans praten in Nederland Kiest: De Uitslagen met verslaggevers op locatie bij de verschillende partijen en Malou Petter geeft de belangrijkste uitslagen door op haar grote scherm.
Rob Trip en Simone Weimans zijn er klaar voor: de vier en een half uur durende marathonuitzending Nederland Kiest: De Uitslagen. Live vanuit de grote hal van het nieuwe gebouw van de Tweede Kamer in Den Haag houdt het duo bij hoe in het land is gestemd.
Nederland Kiest: De Uitslagen
De stembureaus sluiten om 21.00 uur, waarna Malou Petter de allereerste exitpoll bekend kan maken. Een uur later volgt nog een tweede, geüpdatete prognose terwijl het tellen van de stemmen doorgaat.
De NOS zet in totaal zestien verslaggevers in om in het land te kijken hoe de sfeer is. Ze zijn op locatie bij diverse partijen, spreken met kiezers en laten zien hoe de telling verloopt. In de studio zijn Xander van der Wulp, Marleen de Rooy en Arjan Noorlander de politieke duiders van dienst.
Wanneer volgt de uitslag van de Tweede Kamerverkiezingen 2023?
Niets missen? Kijk dan op woensdag 22 november vanaf 20:30 uur naar de NOS op NPO1.
Akkoord.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:55 schreef Zipportal het volgende:
Mag alvast gereekst worden. @:Lavenderr, @:Cyan9, @:trein2000 @:coco
Nou vooruit.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:55 schreef Zipportal het volgende:
Mag alvast gereekst worden. @:Lavenderr, @:Cyan9, @:trein2000 @:coco
quote:Op woensdag 22 november 2023 00:23 schreef Shreyas het volgende:
Zijn er stembureaus die al open zijn? Soms kun je toch al vanaf 0:01 uur stemmen?
quote:De eerste stembureaus voor de Tweede Kamerverkiezingen zijn geopend. De burgemeesters van Zwolle en Castricum brengen in hun gemeenten als een van de eersten 's nachts hun stem uit.
Studentencafé Het Vliegende Paard in Zwolle is dinsdag op woensdagnacht geopend van 00.00 tot 01.30 uur. Burgemeester van Zwolle Peter Snijders komt langs om te stemmen.
In Castricum is het stembureau in de Tuin van Kapitein Rommel aan de Stationsweg open van 00.00 uur tot 01.00 uur. Karen Heerschop, burgemeester van Castricum, zal daar als een van de eersten een stem uitbrengen. Daarna openen de deuren van het stembureau weer om 07.30 uur. De meeste stembureaus in Nederland gaan rond die tijd open.
Woensdag kan in Nederland in meer dan 9800 stemlokalen worden gestemd. Ons land telt ruim 13,3 miljoen kiesgerechtigden.
https://www.bd.nl/politie(...)nst-kiezer~a0855e25/
Alsof iemand daar naar kijktquote:Op woensdag 22 november 2023 01:02 schreef hole1988 het volgende:
Wel slecht trouwens dat https://waarismijnstemlokaal.nl/ plat ligt.
quote:Op woensdag 22 november 2023 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
Hopelijk regent het morgen. Dan krijgen we minder linkse stemmers omdat die met slecht weer de deur niet uitgaan omdat anders hun joint nat wordt.
Herman had ik ook graag gezienquote:Op woensdag 22 november 2023 08:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Geen Dionne Stax of Herman de Schermman
NOSquote:Om 10.30 uur had 14 procent van de stemgerechtigden gestemd, meldt onderzoeksbureau Ipsos.
Het percentage is lager dan bij de Tweede Kamerverkiezingen in 2017: toen was dat 15 procent.
In 2021 waren er ook landelijke verkiezingen, maar vanwege de coronapandemie kon er drie dagen gestemd worden en waren er andere bijzonderheden zoals onder meer een groter aantal briefstemmen. Om een goede vergelijking te maken is er daarom gekozen om de cijfers naast die van 2017 te leggen.
In totaal stemden er in 2017 81,6 procent van de stemgerechtigden. In 2021 was dat aantal 78,7 procent.
Moeilijk te zeggen, veel mensen zijn klaar met de huidige politiek, je krijg wat protest stemmers maar ik gok ook mensen die gewoon niet meer gaan stemmen. Hoop wel dat we boven de 80% halen, zou mij niet verbazen als het lager ligt. We gaan het zien vanavond/morgen.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe hoog schatten jullie de opkomst? Ik denk wel ruim boven de 80% hoor.
Zelfs in 2002 kwam men ‘slechts’ tot 79 lees ik nuquote:Op woensdag 22 november 2023 08:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe hoog schatten jullie de opkomst? Ik denk wel ruim boven de 80% hoor.
Ik denk dat de interesse in de politiek wel vergroot is sindsdien, zeker door de opkomst van internet en social media zullen veel jonge generaties eerder gaan stemmen (lijkt me).quote:Op woensdag 22 november 2023 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs in 2002 kwam men ‘slechts’ tot 79 lees ik nu
Slaapverwekkende Rob Tripquote:Op woensdag 22 november 2023 08:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Geen Dionne Stax of Herman de Schermman
Dan hebben ze duidelijk niet voor kennis gekozen.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Doet Malou Petter wel de uitslagen op het scherm? Dan is er tenminste nog iets om naar uit te kijken..
Praten over soppen doe je maar in S*Xquote:Op woensdag 22 november 2023 12:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Doet Malou Petter wel de uitslagen op het scherm? Dan is er tenminste nog iets om naar uit te kijken..
Bepaal jij niet!!!quote:Op woensdag 22 november 2023 12:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Praten over soppen doe je maar in S*X
Je leest de OP maar.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:06 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Printfout bij stembiljetten in Friese gemeente: zwarte streep door rondje van Ollongren
Op stembureau De Wâldsang in de gemeente Achtkarspelen in Friesland is een drukfout ontdekt in de stembiljetten. Door de fout stond een dikke zwarte streep door het vakje bij demissionair minister Kajsa Ollongren van D66.
De gemeente Achtkarspelen nam contact op met de Kiesraad om te controleren of het stembiljet wel geldig was. Ondertussen werd het stembureau uit voorzorg gesloten. De Kiesraad bevestigde uiteindelijk dat alle stembiljetten gewoon geldig zijn, waarna het stembureau weer is geopend.
De gemeente Achtkarspelen laat weten dat het om zo'n 8000 stembiljetten gaat die de drukfout bevatten.
Ik heb er ook zin in (en voel me daardoor echt een ouwe lul)quote:Op woensdag 22 november 2023 13:51 schreef Drekkoning het volgende:
Wijn in huis, hapjes en smeersels staan koud, ben klaar voor de drama vanavond
DENK wordt gepeild op zo'n drie zetels, dus ik denk niet dat we daar afscheid van kunnen nemen.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:00 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:coco en ik zijn alvast present. Hopelijk kunnen we afscheid nemen van DENK, BIJ1 & BVNL
Stukje xG. @Calandquote:Op woensdag 22 november 2023 14:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
DENK wordt gepeild op zo'n drie zetels, dus ik denk niet dat we daar afscheid van kunnen nemen.
Je vergeet ja21quote:Op woensdag 22 november 2023 14:00 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:coco en ik zijn alvast present. Hopelijk kunnen we afscheid nemen van DENK, BIJ1 & BVNL
Hoger of lager dan in 2021?quote:
quote:In 2021 waren er ook landelijke verkiezingen, maar vanwege de coronapandemie kon er drie dagen gestemd worden en waren er andere bijzonderheden zoals onder meer een groter aantal briefstemmen. Om een goede vergelijking te maken is er daarom gekozen om de cijfers naast die van 2017 te leggen.
Toen waren er drie dagen, dat kan je dus niet vergelijken.quote:
Lees het artikel dan kan je het lezen. Maar in 2021 kon je over 3 dagen stemmen en is er veel per brief gestemd vanwege corona dus daarom vergelijken ze het met 2017.quote:
Even afwachten, wellicht zijn de linkse mensen nog aan het uitslapen.quote:
Opvallend wel. Maar 2017 was het in maart, misschien speelt de algemene drukte van de feestdagen nu wel een rol bij mensen?quote:Op woensdag 22 november 2023 14:18 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Flink lager ook , in 2017 was het 33%
Dat verband zie ik niet zo. Wellicht dat meer mensen het vertrouwen een beetje kwijt zijn aangezien er vrij recent nog TK-verkiezingen zijn geweest. Maar misschien neemt het ook nog een sprint allemaal, het is ook wel tyfuskoud vandaag.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Opvallend wel. Maar 2017 was het in maart, misschien speelt de algemene drukte van de feestdagen nu wel een rol bij mensen?
Had juist het gevoel dat door de enorme onvrede meer mensen gemotiveerd zijn te gaan stemmen, maar kan het mis hebben.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat verband zie ik niet zo. Wellicht dat meer mensen het vertrouwen een beetje kwijt zijn aangezien er vrij recent nog TK-verkiezingen zijn geweest. Maar misschien neemt het ook nog een sprint allemaal, het is ook wel tyfuskoud vandaag.
Elke verkiezingen is er enorme onvrede, al dan niet aangewakkerd door de partijen zelf.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Had juist het gevoel dat door de enorme onvrede meer mensen gemotiveerd zijn te gaan stemmen, maar kan het mis hebben.
De NRC heeft hier net een artikel over online gezet.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke verkiezingen is er enorme onvrede, al dan niet aangewakkerd door de partijen zelf.
Als je ontevreden bent kan je op een andere partij stemmen. Als je er helemaal geen vertrouwen meer in hebt heeft stemmen natuurlijk ook geen zin. Denk dat je het zo moet zien en de laatste jaren is het vertrouwen in de politiek en overheid wel flink gedaald.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Had juist het gevoel dat door de enorme onvrede meer mensen gemotiveerd zijn te gaan stemmen, maar kan het mis hebben.
Cijfers vallen tot nu toe lager uit. Ik was naïef en dacht dat mensen nu wel extra gemotiveerd waren, zeker nu er ook een nek aan nek race is.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
quote:Tot 15.45 uur heeft 40 procent van de stemgerechtigden zijn stem uitgebracht, meldt onderzoeksbureau Ipsos.
Het percentage is lager dan bij de Tweede Kamerverkiezingen in 2017: toen was het aantal 43 procent.
Dan trekt het toch weer wat bij tov eerder vanmiddag.quote:
Gaan we zelfs onder de 75% duiken deze keer?quote:Vandaag zijn de Tweede Kamerverkiezingen en in dit liveblog houden we je op de hoogte van alle ontwikkelingen. Sinds 07.30 uur zijn alle stembureaus open. Bij de laatste tussenstand om 17.45 uur bleek dat tot dan toe 50 procent van de kiesgerechtigden was komen opdagen, minder dan de 55 procent op hetzelfde tijdstip in 2017.
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:01 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het echt bijzonder dat de opkomst tot nu toe lager is dan in 2017. Voor m'n gevoel gaat het nu veel meer ergens over dan toen.
Vind het ook wel bijzonder maar snap het wel. Vorige keren stond het ook in teken van nieuw leiderschap, nieuw imago we zouden alles anders doen en zie wat er van terecht gekomen is.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:01 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het echt bijzonder dat de opkomst tot nu toe lager is dan in 2017. Voor m'n gevoel gaat het nu veel meer ergens over dan toen.
Dat moeten de mensen zelf weten. Als het je domweg niet interesseert of als je nauwelijks overeenstemming hebt met partijen waarom zou je dan moeten stemmen? Als blanco ook meegenomen werd in de restzetelverdeling zou je nog meer een punt hebben maar blanco telt alleen voor opkomst en mijns inziens zegt een lagere opkomst meer over protest dan hogere opkomst/blanco stem.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Treurig, je mag nooit je stem verloren laten gaan.
Er kunnen allerlei redenen zijn waarom mensen nu niet stemmen of later op de dag stemmen.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat verband zie ik niet zo. Wellicht dat meer mensen het vertrouwen een beetje kwijt zijn aangezien er vrij recent nog TK-verkiezingen zijn geweest. Maar misschien neemt het ook nog een sprint allemaal, het is ook wel tyfuskoud vandaag.
Zou mij niet verbazen. Het is ook koud, guur en donker. Dan is het verleidelijk om binnen te blijven.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan we zelfs onder de 75% duiken deze keer?
Het is nu veel minder sexy en populair dan toen, omdat de koppen minder bekend zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:01 schreef Tijn het volgende:
Ja so what haha.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:14 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen. Het is ook koud, guur en donker. Dan is het verleidelijk om binnen te blijven.
Oke.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:29 schreef TeamMalta het volgende:
FvD hopelijk weer terug in de tweede kamer, Thierry onze legende en de enige echte politicus die niet liegt
mijn sympathie gaat naar hem, na die vreselijke walgelijke aanslag op hem in dat café in groningen
Stukje droeftoeterquote:Op woensdag 22 november 2023 19:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:zipportal blijven doneren
Er zit nog handel in ook.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Cyan9
Cyan9 in VKZ / Het grote ik heb gestemd topic #1: deel hier jouw ervaringen
Oke dan......quote:Op woensdag 22 november 2023 18:29 schreef TeamMalta het volgende:
FvD hopelijk weer terug in de tweede kamer, Thierry onze legende en de enige echte politicus die niet liegt
mijn sympathie gaat naar hem, na die vreselijke walgelijke aanslag op hem in dat café in groningen
Guurquote:
Ik vrees juist dat het linkse gevaar geholpen is met de lage opkomst. Geert is vaker in de steek gelaten met de opkomst.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En Timmermans wordt premier :-(
Begrijp dat ook niet, net als die lui die thuisblijven voor t weer, vrijwel in elke plaats zit er op loopafstand een stembureau.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opkomst zo te lezen laag. Er staat zoveel op spel, jammer dat er toch minder mensen dan vorige keer zich geroepen voelen om te stemmen.
Dat wordt Partij voor de Dieren?quote:Op woensdag 22 november 2023 14:00 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar de demografische uitslagen van wie wel en niet zijn komen opdagen. Volgens mij blijven het de jongeren die het minst stemmen terwijl zij juist de meeste zorgen hebben over het huidige beleid. Dat is zo jammer.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opkomst zo te lezen laag. Er staat zoveel op spel, jammer dat er toch minder mensen dan vorige keer zich geroepen voelen om te stemmen.
Dat valt echt tegen.quote:Opkomst tot 19.45 uur 66 procent
Tot 19.45 uur heeft 66 procent van de stemgerechtigden gestemd, meldt onderzoeksbureau Ipsos.
Het percentage is lager dan bij de Tweede Kamerverkiezingen in 2017: toen was het op hetzelfde tijdstip 73 procent.
In 2021 waren er ook landelijke verkiezingen, maar vanwege de coronapandemie kon er drie dagen gestemd worden en waren er andere bijzonderheden zoals onder meer een groter aantal briefstemmen. Om een goede vergelijking te kunnen maken is er daarom gekozen om de cijfers naast die van 2017 te leggen.
De opkomst kwam in 2017 uit op 81,6 procent. In 2021 was dat 78,7 procent.
Dat gifjequote:Op woensdag 22 november 2023 14:00 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben er klaar voor hoor
Heb ik gemaakt, deze en meerdere otter sakura en mochi de kat gifjes te vinden in het warme VBL bad.quote:
Ja, maar Utrecht veel GL/PVDA stemmersquote:Op woensdag 22 november 2023 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is rotterdam niet altijd laag?
Beautifulquote:Op woensdag 22 november 2023 20:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, maar Utrecht veel GL/PVDA stemmers
Op YT te vinden zag ik en ga ik volgenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb ik gemaakt, deze en meerdere otter sakura en mochi de kat gifjes te vinden in het warme VBL bad.
Utrecht is baas.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, maar Utrecht veel GL/PVDA stemmers
Ik kan het niet meteen plaatsen eigenlijk, behalve een algemene politieke moeheid.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
inderdaad. waarom zou het lager zijn?
Da's mooi, want bij voorgaande edities vervielen de live topics in een soort euforisch boosrechtse slowchatquote:Op woensdag 22 november 2023 20:13 schreef asco het volgende:
Dit topic heeft ook last van een lagere opkomst.
Echt rustig op Fok.
@tong80quote:Op woensdag 22 november 2023 20:13 schreef asco het volgende:
Dit topic heeft ook last van een lagere opkomst.
Echt rustig op Fok.
Op tijd de mand in, morgen kantoor.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Present tot de exitpoll, daarna even een balletje meppen @:monkyyy
Dit is eigenlijk een hele waardeloze tweet. Het zegt alleen dat Utrecht hogere opkomst heeft dan Rotterdam. Maar hoe is de opkomst in Utrecht tov 2017 en 2021? Algehele tendens lijkt te zijn dat overal opkomst lager is.quote:
Ik mag om 7 uur de deur uit voor cursusquote:Op woensdag 22 november 2023 20:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Op tijd de mand in, morgen kantoor.
En de roverheid doet niets!quote:Op woensdag 22 november 2023 20:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik mag om 7 uur de deur uit voor cursus
WANBELEID
Ongehoord nederlandquote:Op woensdag 22 november 2023 20:15 schreef FL_Freak het volgende:
Welke zender of stream kan ik nou het beste volgen
De opkomst in Rotterdam is elke verkiezing ongeveer het laagste van alle grotere stedenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een hele waardeloze tweet. Het zegt alleen dat Utrecht hogere opkomst heeft dan Rotterdam. Maar hoe is de opkomst in Utrecht tov 2017 en 2021? Algehele tendens lijkt te zijn dat overal opkomst lager is.
50 stoelen bij de KFC jaquote:Op woensdag 22 november 2023 20:16 schreef Nexum het volgende:
Zojuist gehoord dat Bij1 50 zetels heeft behaald. We krijgen een transvrouw als president
Rook jijquote:Op woensdag 22 november 2023 20:20 schreef Nexum het volgende:
Zometeen peukie opsteken, wijntje in de hand en genieten van de shitshow. Leukste dag van het jaar
Jezus Rotterdam, de helft blijft daar gewoon thuisquote:
Ik vond Denk ook compleet onzichtbaar deze campagne.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jezus Rotterdam, de helft blijft daar gewoon thuis
Nee joh, zou niet durvenquote:
Sowieso een onzichtbare partij maar toch goed voor 4 zetels in de laatste peiling die ik zag.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Denk ook compleet onzichtbaar deze campagne.
Je hebt gelijk!! Loreen winnen genotquote:Op woensdag 22 november 2023 20:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Rook jij![]()
Leukste dag van het jaar, en het ESF dan?![]()
Ja, Andrew Tate en iShowSpeed generatie en met Baudet die jongeren probeert in te palmen op Twitch is dit niet zo gek.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een hel van een uitslag
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jezus Rotterdam, de helft blijft daar gewoon thuis
NPO natuurlijk. Vrijwillig naar reclame kijkenquote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een hel van een uitslag
quote:
Praat niet over formeren als je op zulke slechte politici stemt.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:18 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
50 stoelen bij de KFC ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Commerciële zenders kijkenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Piepkuiken zit bij RTL.
[ twitter ]
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Toch leuk om te zien hoe VBL altijd overvloeit naar de andere subs.
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]https://www.dumpert.nl/?selectedId=100077465_0a47e1a5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
wie?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Malou Petter mag weer een avond stuntelen, ongelooflijk.
Ik vrees het ook.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef fetX het volgende:
Het gaat toch Timmermans worden denk ik.
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Dan wordt het korte avond kijken voor mij.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef fetX het volgende:
Ik denk het nietquote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef fetX het volgende:
Dan log ik per direct uit.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan wordt het korte avond kijken voor mij.
Lekker naar bed om 21:15.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk het niet maar ik hoop van welquote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef fetX het volgende:
Wie denk jij?quote:
Blijf dan maar voor mijquote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh. Geertje got this, helaasquote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef fetX het volgende:
Tegen GL/PVDAquote:Op woensdag 22 november 2023 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voor wie juichen we @:Coco ?
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:33 schreef Mrmime het volgende:
Ik denk dat het Dilan wordt. En dat NSC groter wordt dan de laatste peiling
Ik denk dat Dilan gaat inzakkenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:33 schreef Mrmime het volgende:
PleunGodquote:
Dat zal het helaas wel worden. Staat die deur naar pvv nog op een kier?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:33 schreef Mrmime het volgende:
houdt van blacka poeniequote:Op woensdag 22 november 2023 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
PleunGod
Die wordt wel eens meegenomen naar de Kuip, is niet helemaal goed die jongen. Feyenoorders zijn lieve mensen
Uiteraardquote:Op woensdag 22 november 2023 20:33 schreef Momo het volgende:
Eerste officiële Exit Poll zal wel too close to call zijn.
Is dat de toeterjan van feyenoord?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
PleunGod
Die wordt wel eens meegenomen naar de Kuip, is niet helemaal goed die jongen. Feyenoorders zijn lieve mensen
Dan gaat het echt genieten worden vanavond qua verontwaardiging denk ik.quote:
Gelukkig hoef ik pas in de middag te beginnen met het sorteren van de palletsquote:Op woensdag 22 november 2023 20:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Op tijd de mand in, morgen kantoor.
Hey halloquote:
Goed gezegd kamaraadquote:Op woensdag 22 november 2023 20:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jezus was een timmerman. Timmergod
Maar we stemmen niet over de MP.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben met Dilan of Frans tevreden als MP
De vader ervanquote:Op woensdag 22 november 2023 20:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ja ik eig ook welquote:Op woensdag 22 november 2023 20:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben met Dilan of Frans tevreden als MP
Jezus was een hippie.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Gebbetjequote:Op woensdag 22 november 2023 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo hier schrik ik van.
Ik @capriciaquote:Op woensdag 22 november 2023 20:36 schreef Bezsen het volgende:
Ik hoop user @:Elan nog te mogen verwelkomen
Deze blijft mooi. Derksengod.quote:
Tikje gênantquote:
Geen goed teken.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam staan bij veel stembureaus nog rijen met stemmers…
Wou t net zeggen inderdaad, niet best..quote:
Optimistquote:Op woensdag 22 november 2023 20:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heerlijke feel good tv, iedereen is een winnaar vanavond
Peggy is present @KingRolandquote:
Dat is het laagste ooit!quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:41 schreef Caland het volgende:
Krijg deze nu al in de vijfde groepsapp doorgestuurd
[ afbeelding ]
Glimlach
Jezus ranselde de geldwisselaars uit de tempel maar die hebben het er duidelijk niet bij laten zitten.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wachtend op het polenmeldpuntquote:Op woensdag 22 november 2023 20:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Glimlach
Dat zal niet op Geertje zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam staan bij veel stembureaus nog rijen met stemmers…
NPO 1 kan je ook rechtstreeks streamenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:38 schreef FL_Freak het volgende:
gaat lekker via ziggo goom de haverklap stream ineens niet beschikbaar.
0 x 2 = 0quote:Op woensdag 22 november 2023 20:40 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun zetelaantal minimaal verdubbelen
[ afbeelding ]
Glimlach
Ik vraag me altijd af in wat voor groepen mensen allemaal zitten om dit soort dingen te zien.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Glimlach
28 vage vriendengroepenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af in wat voor groepen mensen allemaal zitten om dit soort dingen te zien.
[ afbeelding ]
Glimlach
[ afbeelding ]
Glimlach
En wij maar elk debat en geneuzel volgen. Man man manquote:Op woensdag 22 november 2023 20:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Had echt een hogere opkomst verwacht ivm nek-aan-nek / spanning. Ben bang dat het vooral jongeren weinig interesseert met hun Insta en geTikTok.
Lekker stemmenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:42 schreef butz0rs het volgende:
Wat als er om 9uur nog een wachtrij is?
Je was mij net voorquote:Op woensdag 22 november 2023 20:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De Russische observant was verbaasd dat er meerdere opties op het formulier stonden
Feyenoord appquote:Op woensdag 22 november 2023 20:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af in wat voor groepen mensen allemaal zitten om dit soort dingen te zien.
Die gast liep ook al weg die net geïnterviewd werdquote:Op woensdag 22 november 2023 20:42 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar nietsvermoedend zo'n stemlokaal binnen lopen en zo'n camera in je smoel krijgen.
Dan mag de laatste in de rij nog stemmen.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:42 schreef butz0rs het volgende:
Soms is er coulance en mogen de mensen die er stonden nog hun stem uitbrengen…quote:Op woensdag 22 november 2023 20:42 schreef butz0rs het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |