Utrecht is baas.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, maar Utrecht veel GL/PVDA stemmers
Ik kan het niet meteen plaatsen eigenlijk, behalve een algemene politieke moeheid.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
inderdaad. waarom zou het lager zijn?
Utereg me stadsie.quote:
Da's mooi, want bij voorgaande edities vervielen de live topics in een soort euforisch boosrechtse slowchatquote:Op woensdag 22 november 2023 20:13 schreef asco het volgende:
Dit topic heeft ook last van een lagere opkomst.
Echt rustig op Fok.
@tong80quote:Op woensdag 22 november 2023 20:13 schreef asco het volgende:
Dit topic heeft ook last van een lagere opkomst.
Echt rustig op Fok.
Op tijd de mand in, morgen kantoor.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Present tot de exitpoll, daarna even een balletje meppen @:monkyyy
Dit is eigenlijk een hele waardeloze tweet. Het zegt alleen dat Utrecht hogere opkomst heeft dan Rotterdam. Maar hoe is de opkomst in Utrecht tov 2017 en 2021? Algehele tendens lijkt te zijn dat overal opkomst lager is.quote:
Ik mag om 7 uur de deur uit voor cursusquote:Op woensdag 22 november 2023 20:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Op tijd de mand in, morgen kantoor.
En de roverheid doet niets!quote:Op woensdag 22 november 2023 20:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik mag om 7 uur de deur uit voor cursus
WANBELEID
Ongehoord nederlandquote:Op woensdag 22 november 2023 20:15 schreef FL_Freak het volgende:
Welke zender of stream kan ik nou het beste volgen
De opkomst in Rotterdam is elke verkiezing ongeveer het laagste van alle grotere stedenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een hele waardeloze tweet. Het zegt alleen dat Utrecht hogere opkomst heeft dan Rotterdam. Maar hoe is de opkomst in Utrecht tov 2017 en 2021? Algehele tendens lijkt te zijn dat overal opkomst lager is.
50 stoelen bij de KFC jaquote:Op woensdag 22 november 2023 20:16 schreef Nexum het volgende:
Zojuist gehoord dat Bij1 50 zetels heeft behaald. We krijgen een transvrouw als president
Rook jijquote:Op woensdag 22 november 2023 20:20 schreef Nexum het volgende:
Zometeen peukie opsteken, wijntje in de hand en genieten van de shitshow. Leukste dag van het jaar
Jezus Rotterdam, de helft blijft daar gewoon thuisquote:
Ik vond Denk ook compleet onzichtbaar deze campagne.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jezus Rotterdam, de helft blijft daar gewoon thuis
Nee joh, zou niet durvenquote:
Sowieso een onzichtbare partij maar toch goed voor 4 zetels in de laatste peiling die ik zag.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Denk ook compleet onzichtbaar deze campagne.
Je hebt gelijk!! Loreen winnen genotquote:Op woensdag 22 november 2023 20:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Rook jij![]()
Leukste dag van het jaar, en het ESF dan?![]()
Ja, Andrew Tate en iShowSpeed generatie en met Baudet die jongeren probeert in te palmen op Twitch is dit niet zo gek.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een hel van een uitslag
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jezus Rotterdam, de helft blijft daar gewoon thuis
NPO natuurlijk. Vrijwillig naar reclame kijkenquote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een hel van een uitslag
quote:
Praat niet over formeren als je op zulke slechte politici stemt.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:18 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
50 stoelen bij de KFC ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Commerciële zenders kijkenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Piepkuiken zit bij RTL.
[ twitter ]
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Toch leuk om te zien hoe VBL altijd overvloeit naar de andere subs.
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]https://www.dumpert.nl/?selectedId=100077465_0a47e1a5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
wie?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Malou Petter mag weer een avond stuntelen, ongelooflijk.
Ik vrees het ook.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef fetX het volgende:
Het gaat toch Timmermans worden denk ik.
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Dan wordt het korte avond kijken voor mij.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef fetX het volgende:
Ik denk het nietquote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef fetX het volgende:
Dan log ik per direct uit.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan wordt het korte avond kijken voor mij.
Lekker naar bed om 21:15.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk het niet maar ik hoop van welquote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef fetX het volgende:
Wie denk jij?quote:
Blijf dan maar voor mijquote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh. Geertje got this, helaasquote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef fetX het volgende:
Tegen GL/PVDAquote:Op woensdag 22 november 2023 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voor wie juichen we @:Coco ?
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:33 schreef Mrmime het volgende:
Ik denk dat het Dilan wordt. En dat NSC groter wordt dan de laatste peiling
Ik denk dat Dilan gaat inzakkenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:33 schreef Mrmime het volgende:
PleunGodquote:
Dat zal het helaas wel worden. Staat die deur naar pvv nog op een kier?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:33 schreef Mrmime het volgende:
houdt van blacka poeniequote:Op woensdag 22 november 2023 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
PleunGod
Die wordt wel eens meegenomen naar de Kuip, is niet helemaal goed die jongen. Feyenoorders zijn lieve mensen
Uiteraardquote:Op woensdag 22 november 2023 20:33 schreef Momo het volgende:
Eerste officiële Exit Poll zal wel too close to call zijn.
Is dat de toeterjan van feyenoord?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
PleunGod
Die wordt wel eens meegenomen naar de Kuip, is niet helemaal goed die jongen. Feyenoorders zijn lieve mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |