Dan gaat het echt genieten worden vanavond qua verontwaardiging denk ik.quote:
Gelukkig hoef ik pas in de middag te beginnen met het sorteren van de palletsquote:Op woensdag 22 november 2023 20:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Op tijd de mand in, morgen kantoor.
Hey halloquote:
Goed gezegd kamaraadquote:Op woensdag 22 november 2023 20:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jezus was een timmerman. Timmergod
Maar we stemmen niet over de MP.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben met Dilan of Frans tevreden als MP
De vader ervanquote:Op woensdag 22 november 2023 20:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ja ik eig ook welquote:Op woensdag 22 november 2023 20:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben met Dilan of Frans tevreden als MP
Jezus was een hippie.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Gebbetjequote:Op woensdag 22 november 2023 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo hier schrik ik van.
Ik @capriciaquote:Op woensdag 22 november 2023 20:36 schreef Bezsen het volgende:
Ik hoop user @:Elan nog te mogen verwelkomen
Deze blijft mooi. Derksengod.quote:
Tikje gênantquote:
Geen goed teken.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam staan bij veel stembureaus nog rijen met stemmers…
Wou t net zeggen inderdaad, niet best..quote:
Optimistquote:Op woensdag 22 november 2023 20:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heerlijke feel good tv, iedereen is een winnaar vanavond
Peggy is present @KingRolandquote:
Dat is het laagste ooit!quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:41 schreef Caland het volgende:
Krijg deze nu al in de vijfde groepsapp doorgestuurd
[ afbeelding ]
Glimlach
Jezus ranselde de geldwisselaars uit de tempel maar die hebben het er duidelijk niet bij laten zitten.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wachtend op het polenmeldpuntquote:Op woensdag 22 november 2023 20:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Glimlach
Dat zal niet op Geertje zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam staan bij veel stembureaus nog rijen met stemmers…
NPO 1 kan je ook rechtstreeks streamenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:38 schreef FL_Freak het volgende:
gaat lekker via ziggo goom de haverklap stream ineens niet beschikbaar.
0 x 2 = 0quote:Op woensdag 22 november 2023 20:40 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun zetelaantal minimaal verdubbelen
[ afbeelding ]
Glimlach
Ik vraag me altijd af in wat voor groepen mensen allemaal zitten om dit soort dingen te zien.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Glimlach
28 vage vriendengroepenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af in wat voor groepen mensen allemaal zitten om dit soort dingen te zien.
[ afbeelding ]
Glimlach
[ afbeelding ]
Glimlach
En wij maar elk debat en geneuzel volgen. Man man manquote:Op woensdag 22 november 2023 20:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Had echt een hogere opkomst verwacht ivm nek-aan-nek / spanning. Ben bang dat het vooral jongeren weinig interesseert met hun Insta en geTikTok.
Lekker stemmenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:42 schreef butz0rs het volgende:
Wat als er om 9uur nog een wachtrij is?
Je was mij net voorquote:Op woensdag 22 november 2023 20:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De Russische observant was verbaasd dat er meerdere opties op het formulier stonden
Feyenoord appquote:Op woensdag 22 november 2023 20:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af in wat voor groepen mensen allemaal zitten om dit soort dingen te zien.
Die gast liep ook al weg die net geïnterviewd werdquote:Op woensdag 22 november 2023 20:42 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar nietsvermoedend zo'n stemlokaal binnen lopen en zo'n camera in je smoel krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |