Jij gelooft in sprookjes?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:34 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Zouden statushouders dan voorrang krijgen?
Felle uitspraak hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
Allemaal om kiezers te trekkenquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:36 schreef Vincent_student het volgende:
Wat ik erg vind van debatten is dat politici zo lopen te trappen tegen hun collega's. Waarom moet je je zo verlagen tot zoiets?
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:38 schreef Pvt.Webster het volgende:
Willen jullie meer of minder…MINDER MINDERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:38 schreef Pvt.Webster het volgende:
Willen jullie meer of minder…Gratis bier van Caroline.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilders wil een door de belastingbetaler gefinancierde vakantie naar Afrika om met bootjes te spelen? Het lef van die man.quote:
Fijne avondquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:38 schreef Paul het volgende:
Ik ben hier voor de uitknipjes van @:ChevyCaprice
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:38 schreef Paul het volgende:
Ik ben hier voor de uitknipjes van @:ChevyCaprice
quote:
Daarom gaan die lastenverzwaringen voor bedrijven en vermogenden ook niet door, kan Timmermans leuke sier mee maken maar het is totaal onrealistisch.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:29 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Denk ik ook. Uiteindelijk een waterig compromis en we modderen weer verder op dezelfde weg.
Lief dagboek.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pieter is zijn staatshervorming al aan het formuleren 🧐
[ afbeelding ]
Of de regeringsverklaring.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pieter is zijn staatshervorming al aan het formuleren 🧐
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat alles uit de kast zal worden gehaald om de PVV te stoppen. Een rechts kabinet is nooit zo dichtbij geweest.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:43 schreef superniger het volgende:
Ouwehand staat er voor havermelkspek en bonen.
Ouwehand lust geen spek.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:43 schreef superniger het volgende:
Ouwehand staat er voor spek en bonen.
Met holle woorden?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:44 schreef capricia het volgende:
Ik verwacht steeds dat Mark het niveau wat hoger trekt.
Met zijn licht.quote:
Omdat PvdD hoger staat in de peilingenquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:44 schreef butz0rs het volgende:
Waarom is Ouwehand hier, en niet bij het vorige debat?
Omdat hier 9 partijen zijnquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:44 schreef butz0rs het volgende:
Waarom is Ouwehand hier, en niet bij het vorige debat?
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Beter doet Dilan geen gekke uitspraken over Israël anders zweef ik verder
Ben je een PR-medewerker van de VVD ofzo?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik hou forumgebruikster @:Pisces29 goed in de gaten de komende 24 uur.
Juist Dilan nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:46 schreef Nattekat het volgende:
Ouwehand gaat er helemaal niet op in.
Dat is gelinkt aan de ellende in Israël?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
Mevrouw Ouwehands, wat vindt u van halal slachten?
Moet je een filmpje gaan kijken over een vuurhaard in de albanese politiekquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Inmiddels gezapt naar het voetbal, laat effe weten als het debat fysiek wordt.
Oliedomme uitspraak.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:46 schreef heywoodu het volgende:
"Hamas moet voor het Internationaal Strafhof en Netanyahu moet voor het Internationaal Strafhof."
Kijk aan
Laat jij weten wanneer Gibraltar scoortquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Inmiddels gezapt naar het voetbal, laat effe weten als het debat fysiek wordt.
Ze is toch van de partij voor de dieren?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is gelinkt aan de ellende in Israël?
Dan kijk je teveel naar debattenquote:
Die Israëliërs zijn allemaal geslacht.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is gelinkt aan de ellende in Israël?
Geert Milders vond ik wel een leuke.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:48 schreef Urquhart het volgende:
Geert weer op z’n milde tour, doet die weer goed dit.
Opvallend jaquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Wilders die zegt dat we moeten zoeken naar overeenkomsten![]()
Hilarisch. Dit is nog makkelijker scoren dan tegen Gibraltar.
is er al gescoord?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Hij heeft zijn eigen partijprogramma nooit gelezen denk ik.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja alleen de Joden zijn zielig. Groen gras.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:48 schreef superniger het volgende:
[..]
Die Israëliërs zijn allemaal geslacht.
Geert Milders, alvast voorsorteren op compromissen tijdens formatie.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:48 schreef Urquhart het volgende:
Geert weer op z’n milde tour, doet die weer goed dit.
Ja, een terroristische organisatie heeft nog nooit voor het Internationaal Strafhof gestaan inderdaad, maar die moet je er natuurlijk wel bij noemen.quote:
Dit past volledig in zijn hele campagnequote:Op dinsdag 21 november 2023 20:49 schreef Confetti het volgende:
Wel grappig om te zien hoe soft Wilders tegen Dilan doet.
Als Rutte daar stond had ie hem uitgescholden.
Vatbaar voor oneliners?quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:49 schreef butz0rs het volgende:
Milders is toch wel een klasse apart. Samen met Rutte champions league.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Na dit debat zal VVD wel weer het grootste wordt.
"Wij staan voor het volk, de gewone man, problemen oplossen, en dát is wat men belangrijk vindt!"quote:
zum kotsenquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wilders komt nooit verder dan een flauwe grap, zeggen dat mensen betaalbare boodschappen willen en dat ze moeten stoppen met die klimaatonzin.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:49 schreef butz0rs het volgende:
Milders is toch wel een klasse apart. Samen met Rutte champions league.
Gaat nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, een terroristische organisatie heeft nog nooit voor het Internationaal Strafhof gestaan inderdaad, maar die moet je er natuurlijk wel bij noemen.
Ik vrees dat we die kale oliebol morgen zien winnen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Jouw lat ligt onder het minimumquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lat ligt laag. Die andere twee zijn afschuwelijk.
Hij is echt niet goed in debatteren hoor. Hij kent wat doorzichtige trucjes.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:50 schreef Momo het volgende:
Jammer voor de rest is Wilders wel goed in debatten en heeft hij veel ervaring erin. Dat zeg ik als progressieve stemmer.
Is zijn huis zelf wel eens van binnen of buiten in beeld gebracht? Ik vraag me dat altijd af.quote:
Ik heb nog nooit oplossing gezienquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:52 schreef nattermann het volgende:
Nederland heeft echte oplossingen nodig
~Yesilgoz, na 12jr vvd-beleid
En daarmee is ie no altijd beter dan de rest, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is echt niet goed in debatteren hoor. Hij kent wat doorzichtige trucjes.
Rob is simpelweg beest.quote:
Hij spreekt de taal van de gewone burger, dat is zijn sterke kant. Inhoudelijk goed debatteren heeft toch geen zin voor Jan Modaal.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is echt niet goed in debatteren hoor. Hij kent wat doorzichtige trucjes.
Altijd jammer gevonden dat zo’n slimme man met zulke goede staatsrechtelijke voelsprieten zijn talent heeft vergooid aan zo’n nietstoevoegende drekpartij.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:50 schreef Momo het volgende:
Jammer voor de rest is Wilders wel goed in debatten en heeft hij veel ervaring erin. Dat zeg ik als progressieve stemmer.
13quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:52 schreef nattermann het volgende:
Oh absoluut. Ik denk echter wel dat hij echt gelooft in wat hij zegt. Maakt veel goed.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij kent wat doorzichtige trucjes.
En ze komt er nog mee weg ook nog.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:52 schreef nattermann het volgende:
Helaas niet nee. Net als Netanyahu en zijn handlangers. Maar ja, het mag genoemd worden.quote:
Helft zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:52 schreef 3rr0r het volgende:
Wat stelt Ouwehand voor? Alle veestallen ombouwen naar woningen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Een paar snippers in zijn commentaren en zijn kookfilmpjes.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Is zijn huis zelf wel eens van binnen of buiten in beeld gebracht? Ik vraag me dat altijd af.
Langs vijf supermarkten rijden met de huidige benzineprijs lijkt me dan een stuk slimmerquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:53 schreef onlogisch het volgende:
Huilen over duren boodschappen maar wel de Jumbo binnenstappen
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Eens, maar vooral omdat Dilan gewoon erg zwak is.
Jammer. Jammer.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Een paar snippers in zijn commentaren en zijn kookfilmpjes.
Wat voor raar beeld heb jij van de Jumbo danquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:53 schreef onlogisch het volgende:
Ze had beter naar de Aldi kunnen gaan maar om het daarmee af te doen is ook kromquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:53 schreef onlogisch het volgende:
Dacht ik ook alquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:53 schreef onlogisch het volgende:
Whut?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:54 schreef xminator het volgende:
Misschien toch maar eens op pvdd stemmen.
Zou ook op gl/pvda willen stemmen, helaas hebben zij te veel terroristen in hun partij. Dus stem daar niet op.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:53 schreef Paul het volgende:
0-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:53 schreef Paul het volgende:
fakenewsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Graag.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er staan genoeg stallen leeg dus ga je gang.
Naar de markt gaan voor groente en fruitquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:54 schreef Momo het volgende:
22 euro voor 1 keer avondeten en een vuilniszak?
Als je in een gat woont is dat wel een factor jaquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Langs vijf supermarkten rijden met de huidige benzineprijs lijkt me dan een stuk slimmer
Onzin, ze heeft zeker biefstuk gekocht ofzo.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:54 schreef Momo het volgende:
Hij zégt dat hij de taal van de gewone burger spreekt. En dat zegt hij het liefst honderd keer, zonder ook daadwerkelijk iets te zeggen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij spreekt de taal van de gewone burger, dat is zijn sterke kant. Inhoudelijk goed debatteren heeft toch geen zin voor Jan Modaal.
We wonen niet allemaal op zolder, Onlo.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je autisme kan hier niet mee omgaan?
Goeie genadequote:Op dinsdag 21 november 2023 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Langs vijf supermarkten rijden met de huidige benzineprijs lijkt me dan een stuk slimmer
De Jumbo is de duurste supermarkt die je kan vinden.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat voor raar beeld heb jij van de Jumbo dan
Voorkomen en betere plannen om armoede tegen te gaan is beter dan de verdeling die wij nu kennen omdat je vind dat de shell baas miljoenen mag opstrijken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:55 schreef Confetti het volgende:
Ik word moe van de werkende arme die bij elk debat mag verschijnen.
Er is geen massale armoede en honger.
Het mag wel meer lonen om fulltime te werken ten opzichte van een uitkering, en van minimum loon naar modaal salaris te gaan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:55 schreef Confetti het volgende:
Ik word moe van de werkende arme die bij elk debat mag verschijnen.
Er is geen massale armoede en honger.
Maar toch werkt hetquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zégt dat hij de taal van de gewone burger spreekt. En dat zegt hij het liefst honderd keer, zonder ook daadwerkelijk iets te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik spreek de taal van de gewone fokker.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zégt dat hij de taal van de gewone burger spreekt. En dat zegt hij het liefst honderd keer, zonder ook daadwerkelijk iets te zeggen.
Ik haal daar tussen de 10 en de 20 euro in de week gratis vanwege de vers = vers garantie.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Jumbo is de duurste supermarkt die je kan vinden.
Mensen laten zich graag foppenquote:
Ik vind je een afwijkende moderator maar misschien heb je dan idd gelijk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik spreek de taal van de gewone fokker.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef XSbig het volgende:
Ik zou nooit op een confessionele partij stemmen, maar ik vind Henri wel een toffe peer.
Je bent bang dat je anders geen moderator mag zijn?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik spreek de taal van de gewone fokker.
Nee, niet waar.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand anders nog die irritante ja-knikkers in het publiek gespot net. Mijn hemel.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand anders nog die irritante ja-knikkers in het publiek gespot net. Mijn hemel.
Ik word net een afwijkende moderator genoemd.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je bent bang dat je anders geen moderator mag zijn?
Bedoel je dat het niet vers is en daarom gratis krijgt?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik haal daar tussen de 10 en de 20 euro in de week gratis vanwege de vers = vers garantie.
Had de AH dat maar.
Entrecote is duur.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:54 schreef Momo het volgende:
Maar hij zei het letterlijk he?quote:
Gebbetje.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind je een afwijkende moderator maar misschien heb je dan idd gelijk.
Waarschijnlijk is het filmpje gewoon in scene gezet en heeft Abeltje op kosten van de NOS gewinkeld.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Biologische pasta zeker en dat soort onzin
Was volgens mij laatst nog een consumentenbond onderzoekje van. Dirk is de goedkoopste dacht ik.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, niet waar.
En het verschil met een Aldi is echt nihil. Alleen Dirk en Hoogvliet zijn overduidelijk goedkoper.
Jumbo heeft niet overal dezelfde prijzen maar afhankelijk van de locatie, concurrentie etc.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Misschien wel niet en is het daarom uit.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat Lilian heeft gesabbeld aan Jan is moeilijk te begrijpen.
Genoeg plek voor containerwoningen op jouw landgoed.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:59 schreef monkyyy het volgende:
Het woning tekort is voor 2030 niet opgelost.
Volgens mij zei hij dat de belasting op gas verdriedubbeld is, niet de totale prijs.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar hij zei het letterlijk he?
Klopt, maar Jumbo is niet de duurste.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was volgens mij laatst nog een consumentenbond onderzoekje van. Dirk is de goedkoopste dacht ik.
Want jij weet dat er meer supermarkten bij haar in de buurt zitten?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:53 schreef onlogisch het volgende:
Helaas, hier broeden de ganzenquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Genoeg plek voor containerwoningen op jouw landgoed.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:00 schreef [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2695509/3/100#p211373126]dinsdag 21 november 2023 20:58 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou best op Denk kunnen stemmen
quote:Tjacka het volgende:
Ik ben voor YesilGOD
Jan is een lelijke manquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat Lilian heeft gesabbeld aan Jan is moeilijk te begrijpen.
Een waar woord! Ook inhouden zijn anders...quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jumbo heeft niet overal dezelfde prijzen maar afhankelijk van de locatie, concurrentie etc.
Eens.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef XSbig het volgende:
Ik zou nooit op een confessionele partij stemmen, maar ik vind Henri wel een toffe peer.
De Marqt (maar dat is er niet buiten Amsterdam/de randstad meen ik)quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt, maar Jumbo is niet de duurste.
@the-eyequote:Op dinsdag 21 november 2023 20:59 schreef xminator het volgende:
Wat is marijnissen een dom mens zeg, wie stemt er op de sp?
Daar stemde men vroeger op als men niet wist op wie je moest stemmen.quote:
[ afbeelding ]quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Tjacka[/url] het volgende:[/b]
Ik ben voor YesilGOD
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Rijkste land ter wereld, dankzij RutteGod
RUTTEGOATquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Als de SP de baas is, wordt alles nog duurderquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:01 schreef Zorro het volgende:
Als SP de baas is hebben we prima zorg!
Verder niks, dat dan weer niet.
Wie?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze is tegenwoordig met RTL presentatortje.
Ondanks Rutte jaquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Voor het CDA een paar jaar te laat.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Bontebal zou best een goede lijsttrekker kunnen zijn.
Van een fatsoenlijke partij dan.
Zwakquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Toeslagenschandaal kaart gespeeld.
Wanneer gaat mijn loon met 14 procent omhoog?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Minimumloon (en de uitkeringen) is dit jaar met 14% verhoogd, blijkbaar werkt het niet, laten we het nog een keer proberen.
Vaas.gifquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Minimumloon (en de uitkeringen) is dit jaar met 14% verhoogd, blijkbaar werkt het niet, laten we het nog een keer proberen.
Daarom keldert hij ook zo. Het is gewoon een hele saaie man.quote:
Ieder product wat je ziet met een datum van gisteren kun je een goede datum gratis van mee nemen. Dus wraps met een datum van 19 november '23, is een gratis pak wraps met datum april '24.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bedoel je dat het niet vers is en daarom gratis krijgt?
Doodop volgens mij.quote:
En nu niet meer. En drie keer raden waarom.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:03 schreef superniger het volgende:
Jij was 20 jaar lang onderdeel van het CDA .
Gewoon weer uitgeputquote:
Is weer toe aan een nieuwe sabbatical.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die is blij dat dit voorbij is
Topman maar helaas niet m’n partij.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom keldert hij ook zo. Het is gewoon een hele saaie man.
Die eindigt morgen op een zetel of 17.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |