🧐quote:
Stop being poorquote:
Soms wel; soms niet.quote:
Tja.. met je straattaal schop je het niet zover in lokale-, laat staan de landelijke politiek.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:43 schreef Caland het volgende:
Wel geinig dat Denk steeds allochtonen weet te vinden die als je ze hoort en je ogen dicht doet ook gewoon Peter (46) uit Rotterdam kunnen zijn.
Die zit de raketten in de gaten te houden.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met z’n Palestina speldje. Kan dit?
Waarom niet? Palestina is niet Hamas.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met z’n Palestina speldje. Kan dit?
Je gaat toch ook geen speldje van een voetbalclub opdoen? Het hoort hier gewoon niet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom niet? Palestina is niet Hamas.
Maar het leidt de aandacht af van de Nederlandse verkiezingen. Na morgen helemaal prima enzo, maar nu is het gewoon even heel opzichtig goedkoop wat extra stemmen scoren.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Effectief wel, Palestina heeft Hamas “democratisch” gekozen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat een beetje ver maar wel verplicht fuseren met een grotere partij.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen we de partijen die tot nu toe geweest zijn gewoon verbieden
Er zit ook iemand met een speldje met de Nederlandse vlagquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je gaat toch ook geen speldje van een voetbalclub opdoen? Het hoort hier gewoon niet.
Zo vermoeiend, je best doen op school en de taal goed beheersen komt niet in hem op.quote:
In z’n eerste zinnen zei hij het ook al.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Duurde nog lang voordat die gespeeld werd.
Nope, niet "effectief wel". Gewoon niet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Effectief wel, Palestina heeft Hamas “democratisch” gekozen.
Verder ook niks op aan te merken, hoor je niet vaak zo’n vrij aangezet accent (icm goed ABN) bij Turken of Marokkanen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tja.. met je straattaal schop je het niet zover in lokale-, laat staan de landelijke politiek.
Net zozeer als dat Afghanistan op dit moment helaas “de taliban” is. De mensen erachter echter.. lang niet iedereen staat er hetzelfde inquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, niet "effectief wel". Gewoon niet.
Ja, maar totaal niet het huidige Hamas, en nou niet bepaald tegen serieuze oppositie (en daarna überhaupt geen verkiezingen meer), en het gros van de huidige mensen niet, dus dat zegt allemaal weinig. Maar goed, ik denk dat we daar andere topics voor hebbenquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Effectief wel, Palestina heeft Hamas “democratisch” gekozen.
De doelgroep kijkt toch niet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar het leidt de aandacht af van de Nederlandse verkiezingen. Na morgen helemaal prima enzo, maar nu is het gewoon even heel opzichtig goedkoop wat extra stemmen scoren.
Ook Afghanistan is niet "effectief de Taliban".quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net zozeer als dat Afghanistan op dit moment helaas “de taliban” is. De mensen erachter echter.. lang niet iedereen staat er hetzelfde in
Oh wel kort door de bocht ja, dat zeker. Maar idd niet zo relevant voor hier.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar totaal niet het huidige Hamas, en nou niet bepaald tegen serieuze oppositie (en daarna überhaupt geen verkiezingen meer), en het gros van de huidige mensen niet, dus dat zegt allemaal weinig. Maar goed, ik denk dat we daar andere topics voor hebben
hier of bij het debat?quote:
@koemanquote:
Geen idee, maar Koeman speelt wel een beetje met een fantasie-opstellingquote:
Wat een cynisme zeg.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:51 schreef asco het volgende:
Wat een poppenkast.![]()
En dan de helft van de bevolking die nog twijfelt en aan de hand van deze kolder misschien de keuze laat bepalen.![]()
![]()
DIT LAND.
Lastige keuze, het is waarschijnlijk beide niks.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
Grote partijen debat kijkt niemand want dan is Gibraltar tegen Nederland
Ja fantastisch, en dan nu graag een kiesdrempel.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een cynisme zeg.
Wees toch blij met zo'n divers aanbod.
Serieus?quote:
Ik stem al 35 jaar en er verandert toch nooit iets omdat we (gelukkig) een coalitieland zijn dus ik zou me niet te druk maken.quote:
Ik ook. Dat mijn landgenoten toch weer denken 'het valt allemaal wel mee' en we nog verder wegzakken in deze multiculturele nachtmerrie.quote:
Username checks out?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:10 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Ik ook. Dat mijn landgenoten toch weer denken 'het valt allemaal wel mee' en we nog verder wegzakken in deze multiculturele nachtmerrie.
Met PVV de grootste ben ik ook wel benieuwd hoe ze dat allemaal gaan regelen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik stem al 35 jaar en er verandert toch nooit iets omdat we (gelukkig) een coalitieland zijn dus ik zou me niet te druk maken.
Over tien minuten begint op NPO 2 'Opsporing Verzocht', misschien leuk voor op je tweede scherm. Maar dan krijg je wellicht wat meer begrip voor de Nederlanders die op de PVV stemmen.quote:
Ik maak me ook niet druk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik stem al 35 jaar en er verandert toch nooit iets omdat we (gelukkig) een coalitieland zijn dus ik zou me niet te druk maken.
Zeg.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Assen, daar wil sowieso niemand wonen.
Wees maar niet bang. Opsporing verzocht komt gewoon nog op de buis als Wilders gaat regeren hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:19 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Over tien minuten begint op NPO 2 'Opsporing Verzocht', misschien leuk voor op je tweede scherm. Maar dan krijg je wellicht wat meer begrip voor de Nederlanders die op de PVV stemmen.
Voor een coalitieakkoord moeten er nu zoveel compromissen worden gesloten dat al die speerpunten van welke partij dan ook toch niet doorgaan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Met PVV de grootste ben ik ook wel benieuwd hoe ze dat allemaal gaan regelen.
Die hoor ik dus echt al 20 jaar voorbij komen. Meer zelfs.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:19 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Over tien minuten begint op NPO 2 'Opsporing Verzocht', misschien leuk voor op je tweede scherm. Maar dan krijg je wellicht wat meer begrip voor de Nederlanders die op de PVV stemmen.
Wilders laat zijn onrealistische immigratieplannen vallen in ruil voor gratis Efteling kaartjes voor alle Nederlanders.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voor een coalitieakkoord moeten er nu zoveel compromissen worden gesloten dat al die speerpunten van welke partij dan ook toch niet doorgaan.
Denk ik ook. Uiteindelijk een waterig compromis en we modderen weer verder op dezelfde weg.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voor een coalitieakkoord moeten er nu zoveel compromissen worden gesloten dat al die speerpunten van welke partij dan ook toch niet doorgaan.
Wel spannend wie er gaat winnenquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
Grote partijen debat kijkt niemand want dan is Gibraltar tegen Nederland
Dan ga ik toch maar PVV stemmen!quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wilders laat zijn onrealistische immigratieplannen vallen in ruil voor gratis Efteling kaartjes voor alle Nederlanders.
Noem er eens vijfquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:30 schreef Bocaj het volgende:
Wilders moet erbij om ervoor te zorgen dat we eindelijk een streng migratieakkoord krijgen. (Stok achter de deur.)
Daarnaast heeft de PVV prima kandidaat ministers of voorzitters.
Hero Brinkman.quote:
Bosma moet idd voorzitter worden van de kamerquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:30 schreef Bocaj het volgende:
Wilders moet erbij om ervoor te zorgen dat we eindelijk een streng migratieakkoord krijgen. (Stok achter de deur.)
Daarnaast heeft de PVV prima kandidaat ministers of voorzitters.
Zouden statushouders dan voorrang krijgen?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:25 schreef Harvest89 het volgende:
gratis Efteling kaartjes voor alle Nederlanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |