Nee. Liever allebei nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever Wilders die wint morgen dan de VVD denk ik. Meer mensen die daar last van hebben?
Mag jij vinden.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:15 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ik vind niet dat FvD bij de kleine partijen hoort
Toch is het zoquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:15 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ja sowieso nog liever Timmermans ja en daar ben ik al geen fan vanquote:
WIlders kan niet zonder de VVD.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever Wilders die wint morgen dan de VVD denk ik. Meer mensen die daar last van hebben?
Volgens hun eigen feesboek peiling inderdaad de grootste partij van het land!quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:15 schreef koos_vriendloos het volgende:
CU polt volgens mij evenveel zetels.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:15 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ja dat weet ik ook wel, maar laat ze maar zweten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
WIlders kan niet zonder de VVD.
Timmermans ook niet.
De VVD krijg je linksom of rechtsom er bij helaas.
Groot zijn ze in ieder geval ook nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:15 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ik vrees vooral voor de cultuursector als we over rechts gaan. Ik zie ze nog wel nadenken over de npo er helemaal uit gooien ook.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:16 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop op Wilders vanwege de paniek die dan ontstaat
Daar kijk ik toch al nooit naar buiten Per Seconde Wijzer en dat soort kwisjes.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees vooral voor de cultuursector als we over rechts gaan. Ik zie ze nog wel nadenken over de npo er helemaal uit gooien ook.
De typetjes van Diederik, Jonathan, Tex en Soumaya zijn best sterk ja.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:17 schreef heywoodu het volgende:
Zo naar Baudet luisteren doet me denken hoe bizar goed Jonathan van het Reve bij Lubach eigenlijk is, het is echt net één op één
Hij houdt de reptielen en maanlandingen nog bij zich.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kartel, mainstream media... de FVD bingokaart gaat goed hoor.
Ik hoop het wel anders wordt het een chaosquote:
En luisteren?quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar kijk ik toch al nooit naar buiten Per Seconde Wijzer en dat soort kwisjes.
Studio Sport mist ook niemand.
Heeft ie iets over de Uilen van Minerva gezegd?quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij houdt de reptielen en maanlandingen nog bij zich.
Nooitquote:
RoetGodquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:18 schreef Beaurealis het volgende:
Beetje een Roethof vibe bij die Bij1 meneer
Joepie, dan kunnen we volgend jaar weer stemmen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:17 schreef superniger het volgende:
Gewoon VVD+PVV+NSC+BBB+SGP+JA21+50PLUS
Ff kalm ouwe reus.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Assen, daar wil sowieso niemand wonen.
Hmm, hebben we het 25 december nog wel een keer over.quote:
En niemand kan ook geen huis vindenquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had daar bijna gewoondquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zie mijn editquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm, hebben we het 25 december nog wel een keer over.
Eerst de kleintjes. Half negen de grotequote:Op dinsdag 21 november 2023 19:19 schreef Paul het volgende:
dus welkepartijen hierna en daarna en daarna
Iedereen maakt fouten.quote:
U woont in Assen?quote:
Hij zegt dat we rijker moeten worden.quote:
Waar zijn ze nu, waar zijn ze nu gebleven, die vrienden voor het leven, ze geven een voor een niet thuis vannacht.quote:
Nee, daar wel geboren, woon in de buurt.quote:
ja dat weet ik maar ik wil weten welke partijen hierna enzoquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Eerst de kleintjes. Half negen de grote
5 jaar terug begon de prijzen daar te stijgen, omdat niemand een woning in Groningen Stad kon vindenquote:
Desondanks heb je je wel aardig ontwikkeld, palletsorteerder van de maand.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, daar wel geboren, woon in de buurt.
Xdquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom noemen ze Christopher alleen bij de voornaam?
Gewoon melkenquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:22 schreef Zorro het volgende:
Baas Haga
Die kan de woningnood wel oplosssen, huisjes genoeg.
Jaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Desondanks heb je je wel aardig ontwikkeld, palletsorteerder van de maand.![]()
![]()
Schuld aflossen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat die student daar achter de desk?
wejowwwwwwwwquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen ideequote:Op dinsdag 21 november 2023 19:21 schreef Paul het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar ik wil weten welke partijen hierna enzo
Naar mannetje lijkt me datquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:22 schreef heywoodu het volgende:
Dassen heeft een onprettige intonatie en accent
Alles irriteert me aan de mimiek van die man ja.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:22 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:22 schreef heywoodu het volgende:
Dat is niet aardig om te zeggen over Winfried.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je woont op een mooie plek gok ik zo.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, daar wel geboren, woon in de buurt.
Ja, Van Haga is net de man van Partij Tegen De Burger.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles irriteert me aan de mimiek van die man ja.
Maar nog altijd beter dan lul Van Haga
Op andere plekken op Fok! houdt men van deze manquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles irriteert me aan de mimiek van die man ja.
Maar nog altijd beter dan lul Van Haga
Zeker wetenquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:24 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Je woont op een mooie plek gok ik zo.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, Van Haga is net de man van Partij Tegen De Burger.
Vooral een kapitalistische idiootquote:
Nee, die huisjes worden allemaal onteigend door Edson Olf.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:22 schreef Zorro het volgende:
Baas Haga
Die kan de woningnood wel oplosssen, huisjes genoeg.
Haha, ik hoor het hem zeggen 'Deze voor je'quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, Van Haga is net de man van Partij Tegen De Burger.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
MEER bouwen.
MINDER migranten.
Quick maths
Je gunt hem nog geen blikquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt me ook een hele nare man, die Stoffer
Echt hèquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Waarom praten alle SGP'ers op dezelfde manier?
Charisma van een stoffer.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Waarom is het niet allebei mogelijk inderdaad?quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
MEER bouwen.
MINDER migranten.
Quick maths
Bedoel je niet partijhopperquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:25 schreef Momo het volgende:
Ohja Opperboomer Henk Krol zit ook in de partij van Wybren
Geleerd van de domineequote:Op dinsdag 21 november 2023 19:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De duiven ookquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
Zandhagedis heeft de Zandvoort GP ook overleefd
Hij komt niet voor niks uit Elspeet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meneer stoffer heeft helemaal niets zinnigs te zeggen.
Arm koorknaapjequote:Op dinsdag 21 november 2023 19:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik gun 'm wel een koorknaapje hoor.
Thx maatjequote:Op dinsdag 21 november 2023 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat moeten we toch zonder hem
Gewoon keurig 2-3 zetels, want de achterban kan het toch geen fuck schelen wat de standpunten zijnquote:
Laat iedereen maar afgeven op Assen en omgeving, dan komen ze hier de boel ook niet verkloten.quote:
Stukje Urk en Staphorstquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon keurig 2-3 zetels, want de achterban kan het toch geen fuck schelen wat de standpunten zijn
Die krijgt gewoon een snickers of zo.quote:
quote:
xDquote:
80+ procent in Elspeetquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stukje Urk en Staphorst
Zo is dat!quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:28 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Laat iedereen maar afgeven op Assen en omgeving, dan komen ze hier de boel ook niet verkloten.
Dat is alleen op zondag.quote:
@Nam Hebben jullie daar al eens naar gas geboord?quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:28 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Laat iedereen maar afgeven op Assen en omgeving, dan komen ze hier de boel ook niet verkloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gekliktquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:30 schreef Paul het volgende:
Even tussendoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gekliktquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:30 schreef Paul het volgende:
Even tussendoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
@:NAM Hebben jullie daar al eens naar gas geboord?
Achterlijke framequote:Op dinsdag 21 november 2023 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
Heel Nederland volbouwen. Zodat Volt half Europa, Afrika en Midden Oosten kan uitnodigen.
Wel geklikt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:30 schreef Paul het volgende:
Let je wel op? Natuurlijk doen ze dat!quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
@:NAM Hebben jullie daar al eens naar gas geboord?
Legendarisch topic met Ancilla.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt de piratenpartij zo nog aan bod?
Die hebben een bijeenkomst in Enterquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
De mokerdomme kijker is de gemiddelde kijkerquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt uitgelegd voor de mokerdomme kijker
Ik wacht zelf nog even op de Partij tegen de Burger 😁quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:35 schreef Momo het volgende:
[..]
De mokerdomme kijker is de gemiddelde kijker
Iedereen die hier niet post dusquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt uitgelegd voor de mokerdomme kijker
haha goeie grap collegaquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wacht zelf nog even op de Partij tegen de Burger 😁
Ja deze man lijkt echt op Wybrenquote:
Ja, Van Haga komt zo weer.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wacht zelf nog even op de Partij tegen de Burger 😁
Heeft zijn hand hem verlaten?quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben je weer vrijgezel?
Nee Wilma is mn allessiequote:Op dinsdag 21 november 2023 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben je weer vrijgezel?
Mwah, Wybren en Thierry betwijfel ik dat haast bijquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:36 schreef heywoodu het volgende:
De ChristenUnie 'staat ervoor dat mensen hun rekening kunnen betalen!'.
Ja Jezus man, zulke dooddoeners doen mij altijd weer afhaken bij dit soort debatten, want élke partij wil dat uiteindelijk.
Ja ok, maar ze zullen het in elk geval niet ontkennenquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Wybren en Thierry betwijfel ik dat haast bij
Thierry wil dat ook graag.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Wybren en Thierry betwijfel ik dat haast bij
Van mij mogen ze best thuis komen bij Joost, maar ik neem aan dat ze het dan zelf moeten opruimenquote:
Onder de toonbankquote:
GoatWoman.quote:
🧐quote:
Stop being poorquote:
Soms wel; soms niet.quote:
Tja.. met je straattaal schop je het niet zover in lokale-, laat staan de landelijke politiek.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:43 schreef Caland het volgende:
Wel geinig dat Denk steeds allochtonen weet te vinden die als je ze hoort en je ogen dicht doet ook gewoon Peter (46) uit Rotterdam kunnen zijn.
Die zit de raketten in de gaten te houden.quote:
Ja, nu een speldje met de vlag van Palestina of Israël is niet echt handigquote:
Nee.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met z’n Palestina speldje. Kan dit?
Waarom niet? Palestina is niet Hamas.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met z’n Palestina speldje. Kan dit?
Je gaat toch ook geen speldje van een voetbalclub opdoen? Het hoort hier gewoon niet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom niet? Palestina is niet Hamas.
Maar het leidt de aandacht af van de Nederlandse verkiezingen. Na morgen helemaal prima enzo, maar nu is het gewoon even heel opzichtig goedkoop wat extra stemmen scoren.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Effectief wel, Palestina heeft Hamas “democratisch” gekozen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat een beetje ver maar wel verplicht fuseren met een grotere partij.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen we de partijen die tot nu toe geweest zijn gewoon verbieden
Er zit ook iemand met een speldje met de Nederlandse vlagquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je gaat toch ook geen speldje van een voetbalclub opdoen? Het hoort hier gewoon niet.
Zo vermoeiend, je best doen op school en de taal goed beheersen komt niet in hem op.quote:
In z’n eerste zinnen zei hij het ook al.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Duurde nog lang voordat die gespeeld werd.
Nope, niet "effectief wel". Gewoon niet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Effectief wel, Palestina heeft Hamas “democratisch” gekozen.
Verder ook niks op aan te merken, hoor je niet vaak zo’n vrij aangezet accent (icm goed ABN) bij Turken of Marokkanen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tja.. met je straattaal schop je het niet zover in lokale-, laat staan de landelijke politiek.
Net zozeer als dat Afghanistan op dit moment helaas “de taliban” is. De mensen erachter echter.. lang niet iedereen staat er hetzelfde inquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, niet "effectief wel". Gewoon niet.
Ja, maar totaal niet het huidige Hamas, en nou niet bepaald tegen serieuze oppositie (en daarna überhaupt geen verkiezingen meer), en het gros van de huidige mensen niet, dus dat zegt allemaal weinig. Maar goed, ik denk dat we daar andere topics voor hebbenquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Effectief wel, Palestina heeft Hamas “democratisch” gekozen.
De doelgroep kijkt toch niet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar het leidt de aandacht af van de Nederlandse verkiezingen. Na morgen helemaal prima enzo, maar nu is het gewoon even heel opzichtig goedkoop wat extra stemmen scoren.
Ook Afghanistan is niet "effectief de Taliban".quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net zozeer als dat Afghanistan op dit moment helaas “de taliban” is. De mensen erachter echter.. lang niet iedereen staat er hetzelfde in
Oh wel kort door de bocht ja, dat zeker. Maar idd niet zo relevant voor hier.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar totaal niet het huidige Hamas, en nou niet bepaald tegen serieuze oppositie (en daarna überhaupt geen verkiezingen meer), en het gros van de huidige mensen niet, dus dat zegt allemaal weinig. Maar goed, ik denk dat we daar andere topics voor hebben
hier of bij het debat?quote:
@koemanquote:
Geen idee, maar Koeman speelt wel een beetje met een fantasie-opstellingquote:
Wat een cynisme zeg.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:51 schreef asco het volgende:
Wat een poppenkast.![]()
En dan de helft van de bevolking die nog twijfelt en aan de hand van deze kolder misschien de keuze laat bepalen.![]()
![]()
DIT LAND.
Lastige keuze, het is waarschijnlijk beide niks.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
Grote partijen debat kijkt niemand want dan is Gibraltar tegen Nederland
Ja fantastisch, en dan nu graag een kiesdrempel.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een cynisme zeg.
Wees toch blij met zo'n divers aanbod.
Serieus?quote:
Ik stem al 35 jaar en er verandert toch nooit iets omdat we (gelukkig) een coalitieland zijn dus ik zou me niet te druk maken.quote:
Ik ook. Dat mijn landgenoten toch weer denken 'het valt allemaal wel mee' en we nog verder wegzakken in deze multiculturele nachtmerrie.quote:
Username checks out?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:10 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Ik ook. Dat mijn landgenoten toch weer denken 'het valt allemaal wel mee' en we nog verder wegzakken in deze multiculturele nachtmerrie.
Met PVV de grootste ben ik ook wel benieuwd hoe ze dat allemaal gaan regelen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik stem al 35 jaar en er verandert toch nooit iets omdat we (gelukkig) een coalitieland zijn dus ik zou me niet te druk maken.
Over tien minuten begint op NPO 2 'Opsporing Verzocht', misschien leuk voor op je tweede scherm. Maar dan krijg je wellicht wat meer begrip voor de Nederlanders die op de PVV stemmen.quote:
Ik maak me ook niet druk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik stem al 35 jaar en er verandert toch nooit iets omdat we (gelukkig) een coalitieland zijn dus ik zou me niet te druk maken.
Zeg.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wees maar niet bang. Opsporing verzocht komt gewoon nog op de buis als Wilders gaat regeren hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:19 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Over tien minuten begint op NPO 2 'Opsporing Verzocht', misschien leuk voor op je tweede scherm. Maar dan krijg je wellicht wat meer begrip voor de Nederlanders die op de PVV stemmen.
Voor een coalitieakkoord moeten er nu zoveel compromissen worden gesloten dat al die speerpunten van welke partij dan ook toch niet doorgaan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Met PVV de grootste ben ik ook wel benieuwd hoe ze dat allemaal gaan regelen.
Die hoor ik dus echt al 20 jaar voorbij komen. Meer zelfs.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:19 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Over tien minuten begint op NPO 2 'Opsporing Verzocht', misschien leuk voor op je tweede scherm. Maar dan krijg je wellicht wat meer begrip voor de Nederlanders die op de PVV stemmen.
Wilders laat zijn onrealistische immigratieplannen vallen in ruil voor gratis Efteling kaartjes voor alle Nederlanders.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voor een coalitieakkoord moeten er nu zoveel compromissen worden gesloten dat al die speerpunten van welke partij dan ook toch niet doorgaan.
Denk ik ook. Uiteindelijk een waterig compromis en we modderen weer verder op dezelfde weg.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voor een coalitieakkoord moeten er nu zoveel compromissen worden gesloten dat al die speerpunten van welke partij dan ook toch niet doorgaan.
Wel spannend wie er gaat winnenquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
Grote partijen debat kijkt niemand want dan is Gibraltar tegen Nederland
Dan ga ik toch maar PVV stemmen!quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wilders laat zijn onrealistische immigratieplannen vallen in ruil voor gratis Efteling kaartjes voor alle Nederlanders.
Noem er eens vijfquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:30 schreef Bocaj het volgende:
Wilders moet erbij om ervoor te zorgen dat we eindelijk een streng migratieakkoord krijgen. (Stok achter de deur.)
Daarnaast heeft de PVV prima kandidaat ministers of voorzitters.
Hero Brinkman.quote:
Bosma moet idd voorzitter worden van de kamerquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:30 schreef Bocaj het volgende:
Wilders moet erbij om ervoor te zorgen dat we eindelijk een streng migratieakkoord krijgen. (Stok achter de deur.)
Daarnaast heeft de PVV prima kandidaat ministers of voorzitters.
Zouden statushouders dan voorrang krijgen?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:25 schreef Harvest89 het volgende:
gratis Efteling kaartjes voor alle Nederlanders
Juist zelfquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Opsporing verzocht komt gewoon nog op de buis als Wilders gaat regeren hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |