Haha, ik hoor het hem zeggen 'Deze voor je'quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, Van Haga is net de man van Partij Tegen De Burger.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
MEER bouwen.
MINDER migranten.
Quick maths
Je gunt hem nog geen blikquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt me ook een hele nare man, die Stoffer
Echt hèquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Waarom praten alle SGP'ers op dezelfde manier?
Charisma van een stoffer.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Waarom is het niet allebei mogelijk inderdaad?quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
MEER bouwen.
MINDER migranten.
Quick maths
Bedoel je niet partijhopperquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:25 schreef Momo het volgende:
Ohja Opperboomer Henk Krol zit ook in de partij van Wybren
Geleerd van de domineequote:Op dinsdag 21 november 2023 19:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De duiven ookquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
Zandhagedis heeft de Zandvoort GP ook overleefd
Hij komt niet voor niks uit Elspeet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meneer stoffer heeft helemaal niets zinnigs te zeggen.
Arm koorknaapjequote:Op dinsdag 21 november 2023 19:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik gun 'm wel een koorknaapje hoor.
Thx maatjequote:Op dinsdag 21 november 2023 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat moeten we toch zonder hem
Gewoon keurig 2-3 zetels, want de achterban kan het toch geen fuck schelen wat de standpunten zijnquote:
Laat iedereen maar afgeven op Assen en omgeving, dan komen ze hier de boel ook niet verkloten.quote:
Stukje Urk en Staphorstquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon keurig 2-3 zetels, want de achterban kan het toch geen fuck schelen wat de standpunten zijn
Die krijgt gewoon een snickers of zo.quote:
quote:
xDquote:
80+ procent in Elspeetquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stukje Urk en Staphorst
Zo is dat!quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:28 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Laat iedereen maar afgeven op Assen en omgeving, dan komen ze hier de boel ook niet verkloten.
@Nam Hebben jullie daar al eens naar gas geboord?quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:28 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Laat iedereen maar afgeven op Assen en omgeving, dan komen ze hier de boel ook niet verkloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gekliktquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:30 schreef Paul het volgende:
Even tussendoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gekliktquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:30 schreef Paul het volgende:
Even tussendoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
@:NAM Hebben jullie daar al eens naar gas geboord?
Achterlijke framequote:Op dinsdag 21 november 2023 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
Heel Nederland volbouwen. Zodat Volt half Europa, Afrika en Midden Oosten kan uitnodigen.
Wel geklikt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:30 schreef Paul het volgende:
Let je wel op? Natuurlijk doen ze dat!quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
@:NAM Hebben jullie daar al eens naar gas geboord?
Legendarisch topic met Ancilla.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt de piratenpartij zo nog aan bod?
Die hebben een bijeenkomst in Enterquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
De mokerdomme kijker is de gemiddelde kijkerquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt uitgelegd voor de mokerdomme kijker
Ik wacht zelf nog even op de Partij tegen de Burger 😁quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:35 schreef Momo het volgende:
[..]
De mokerdomme kijker is de gemiddelde kijker
Iedereen die hier niet post dusquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt uitgelegd voor de mokerdomme kijker
haha goeie grap collegaquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wacht zelf nog even op de Partij tegen de Burger 😁
Ja deze man lijkt echt op Wybrenquote:
Ja, Van Haga komt zo weer.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wacht zelf nog even op de Partij tegen de Burger 😁
Heeft zijn hand hem verlaten?quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben je weer vrijgezel?
Nee Wilma is mn allessiequote:Op dinsdag 21 november 2023 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben je weer vrijgezel?
Mwah, Wybren en Thierry betwijfel ik dat haast bijquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:36 schreef heywoodu het volgende:
De ChristenUnie 'staat ervoor dat mensen hun rekening kunnen betalen!'.
Ja Jezus man, zulke dooddoeners doen mij altijd weer afhaken bij dit soort debatten, want élke partij wil dat uiteindelijk.
Ja ok, maar ze zullen het in elk geval niet ontkennenquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Wybren en Thierry betwijfel ik dat haast bij
Thierry wil dat ook graag.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Wybren en Thierry betwijfel ik dat haast bij
Van mij mogen ze best thuis komen bij Joost, maar ik neem aan dat ze het dan zelf moeten opruimenquote:
Onder de toonbankquote:
GoatWoman.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |