Hmm, hebben we het 25 december nog wel een keer over.quote:
En niemand kan ook geen huis vindenquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Assen, daar wil sowieso niemand wonen.
Ik had daar bijna gewoondquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Assen, daar wil sowieso niemand wonen.
Zie mijn editquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm, hebben we het 25 december nog wel een keer over.
Eerst de kleintjes. Half negen de grotequote:Op dinsdag 21 november 2023 19:19 schreef Paul het volgende:
dus welkepartijen hierna en daarna en daarna
Iedereen maakt fouten.quote:
U woont in Assen?quote:
Hij zegt dat we rijker moeten worden.quote:
Waar zijn ze nu, waar zijn ze nu gebleven, die vrienden voor het leven, ze geven een voor een niet thuis vannacht.quote:
Nee, daar wel geboren, woon in de buurt.quote:
ja dat weet ik maar ik wil weten welke partijen hierna enzoquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Eerst de kleintjes. Half negen de grote
5 jaar terug begon de prijzen daar te stijgen, omdat niemand een woning in Groningen Stad kon vindenquote:
Desondanks heb je je wel aardig ontwikkeld, palletsorteerder van de maand.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, daar wel geboren, woon in de buurt.
Xdquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom noemen ze Christopher alleen bij de voornaam?
Gewoon melkenquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:22 schreef Zorro het volgende:
Baas Haga
Die kan de woningnood wel oplosssen, huisjes genoeg.
Jaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Desondanks heb je je wel aardig ontwikkeld, palletsorteerder van de maand.![]()
![]()
Schuld aflossen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat die student daar achter de desk?
wejowwwwwwwwquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat die student daar achter de desk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |