Voorkomen en betere plannen om armoede tegen te gaan is beter dan de verdeling die wij nu kennen omdat je vind dat de shell baas miljoenen mag opstrijken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:55 schreef Confetti het volgende:
Ik word moe van de werkende arme die bij elk debat mag verschijnen.
Er is geen massale armoede en honger.
Het mag wel meer lonen om fulltime te werken ten opzichte van een uitkering, en van minimum loon naar modaal salaris te gaan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:55 schreef Confetti het volgende:
Ik word moe van de werkende arme die bij elk debat mag verschijnen.
Er is geen massale armoede en honger.
Maar toch werkt hetquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zégt dat hij de taal van de gewone burger spreekt. En dat zegt hij het liefst honderd keer, zonder ook daadwerkelijk iets te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik spreek de taal van de gewone fokker.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zégt dat hij de taal van de gewone burger spreekt. En dat zegt hij het liefst honderd keer, zonder ook daadwerkelijk iets te zeggen.
Ik haal daar tussen de 10 en de 20 euro in de week gratis vanwege de vers = vers garantie.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Jumbo is de duurste supermarkt die je kan vinden.
Ik vind je een afwijkende moderator maar misschien heb je dan idd gelijk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik spreek de taal van de gewone fokker.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef XSbig het volgende:
Ik zou nooit op een confessionele partij stemmen, maar ik vind Henri wel een toffe peer.
Je bent bang dat je anders geen moderator mag zijn?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik spreek de taal van de gewone fokker.
Nee, niet waar.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand anders nog die irritante ja-knikkers in het publiek gespot net. Mijn hemel.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand anders nog die irritante ja-knikkers in het publiek gespot net. Mijn hemel.
Ik word net een afwijkende moderator genoemd.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je bent bang dat je anders geen moderator mag zijn?
Bedoel je dat het niet vers is en daarom gratis krijgt?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik haal daar tussen de 10 en de 20 euro in de week gratis vanwege de vers = vers garantie.
Had de AH dat maar.
Entrecote is duur.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:54 schreef Momo het volgende:
22 euro voor 1 keer avondeten en een vuilniszak?
Maar hij zei het letterlijk he?quote:
Gebbetje.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind je een afwijkende moderator maar misschien heb je dan idd gelijk.
Waarschijnlijk is het filmpje gewoon in scene gezet en heeft Abeltje op kosten van de NOS gewinkeld.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Biologische pasta zeker en dat soort onzin
Was volgens mij laatst nog een consumentenbond onderzoekje van. Dirk is de goedkoopste dacht ik.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, niet waar.
En het verschil met een Aldi is echt nihil. Alleen Dirk en Hoogvliet zijn overduidelijk goedkoper.
Jumbo heeft niet overal dezelfde prijzen maar afhankelijk van de locatie, concurrentie etc.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Misschien wel niet en is het daarom uit.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat Lilian heeft gesabbeld aan Jan is moeilijk te begrijpen.
Genoeg plek voor containerwoningen op jouw landgoed.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:59 schreef monkyyy het volgende:
Het woning tekort is voor 2030 niet opgelost.
Volgens mij zei hij dat de belasting op gas verdriedubbeld is, niet de totale prijs.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar hij zei het letterlijk he?
Klopt, maar Jumbo is niet de duurste.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was volgens mij laatst nog een consumentenbond onderzoekje van. Dirk is de goedkoopste dacht ik.
Want jij weet dat er meer supermarkten bij haar in de buurt zitten?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:53 schreef onlogisch het volgende:
Huilen over duren boodschappen maar wel de Jumbo binnenstappen
Helaas, hier broeden de ganzenquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Genoeg plek voor containerwoningen op jouw landgoed.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:00 schreef [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2695509/3/100#p211373126]dinsdag 21 november 2023 20:58 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou best op Denk kunnen stemmen
quote:Tjacka het volgende:
Ik ben voor YesilGOD
Jan is een lelijke manquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat Lilian heeft gesabbeld aan Jan is moeilijk te begrijpen.
Een waar woord! Ook inhouden zijn anders...quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jumbo heeft niet overal dezelfde prijzen maar afhankelijk van de locatie, concurrentie etc.
Eens.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef XSbig het volgende:
Ik zou nooit op een confessionele partij stemmen, maar ik vind Henri wel een toffe peer.
De Marqt (maar dat is er niet buiten Amsterdam/de randstad meen ik)quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt, maar Jumbo is niet de duurste.
@the-eyequote:Op dinsdag 21 november 2023 20:59 schreef xminator het volgende:
Wat is marijnissen een dom mens zeg, wie stemt er op de sp?
Daar stemde men vroeger op als men niet wist op wie je moest stemmen.quote:
[ afbeelding ]quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Tjacka[/url] het volgende:[/b]
Ik ben voor YesilGOD
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Rijkste land ter wereld, dankzij RutteGod
RUTTEGOATquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Als de SP de baas is, wordt alles nog duurderquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:01 schreef Zorro het volgende:
Als SP de baas is hebben we prima zorg!
Verder niks, dat dan weer niet.
Wie?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze is tegenwoordig met RTL presentatortje.
Ondanks Rutte jaquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Voor het CDA een paar jaar te laat.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Bontebal zou best een goede lijsttrekker kunnen zijn.
Van een fatsoenlijke partij dan.
Zwakquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Toeslagenschandaal kaart gespeeld.
Wanneer gaat mijn loon met 14 procent omhoog?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Minimumloon (en de uitkeringen) is dit jaar met 14% verhoogd, blijkbaar werkt het niet, laten we het nog een keer proberen.
Vaas.gifquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Minimumloon (en de uitkeringen) is dit jaar met 14% verhoogd, blijkbaar werkt het niet, laten we het nog een keer proberen.
Daarom keldert hij ook zo. Het is gewoon een hele saaie man.quote:
Ieder product wat je ziet met een datum van gisteren kun je een goede datum gratis van mee nemen. Dus wraps met een datum van 19 november '23, is een gratis pak wraps met datum april '24.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bedoel je dat het niet vers is en daarom gratis krijgt?
Doodop volgens mij.quote:
En nu niet meer. En drie keer raden waarom.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:03 schreef superniger het volgende:
Jij was 20 jaar lang onderdeel van het CDA .
Gewoon weer uitgeputquote:
Is weer toe aan een nieuwe sabbatical.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die is blij dat dit voorbij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |