Voorkomen en betere plannen om armoede tegen te gaan is beter dan de verdeling die wij nu kennen omdat je vind dat de shell baas miljoenen mag opstrijken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:55 schreef Confetti het volgende:
Ik word moe van de werkende arme die bij elk debat mag verschijnen.
Er is geen massale armoede en honger.
Het mag wel meer lonen om fulltime te werken ten opzichte van een uitkering, en van minimum loon naar modaal salaris te gaan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:55 schreef Confetti het volgende:
Ik word moe van de werkende arme die bij elk debat mag verschijnen.
Er is geen massale armoede en honger.
Maar toch werkt hetquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zégt dat hij de taal van de gewone burger spreekt. En dat zegt hij het liefst honderd keer, zonder ook daadwerkelijk iets te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik spreek de taal van de gewone fokker.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zégt dat hij de taal van de gewone burger spreekt. En dat zegt hij het liefst honderd keer, zonder ook daadwerkelijk iets te zeggen.
Ik haal daar tussen de 10 en de 20 euro in de week gratis vanwege de vers = vers garantie.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Jumbo is de duurste supermarkt die je kan vinden.
Ik vind je een afwijkende moderator maar misschien heb je dan idd gelijk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik spreek de taal van de gewone fokker.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef XSbig het volgende:
Ik zou nooit op een confessionele partij stemmen, maar ik vind Henri wel een toffe peer.
Je bent bang dat je anders geen moderator mag zijn?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik spreek de taal van de gewone fokker.
Nee, niet waar.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Jumbo is de duurste supermarkt die je kan vinden.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand anders nog die irritante ja-knikkers in het publiek gespot net. Mijn hemel.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand anders nog die irritante ja-knikkers in het publiek gespot net. Mijn hemel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |