Gaat nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, een terroristische organisatie heeft nog nooit voor het Internationaal Strafhof gestaan inderdaad, maar die moet je er natuurlijk wel bij noemen.
Ik vrees dat we die kale oliebol morgen zien winnen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Na dit debat zal VVD wel weer het grootste wordt.
Jouw lat ligt onder het minimumquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lat ligt laag. Die andere twee zijn afschuwelijk.
Hij is echt niet goed in debatteren hoor. Hij kent wat doorzichtige trucjes.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:50 schreef Momo het volgende:
Jammer voor de rest is Wilders wel goed in debatten en heeft hij veel ervaring erin. Dat zeg ik als progressieve stemmer.
Is zijn huis zelf wel eens van binnen of buiten in beeld gebracht? Ik vraag me dat altijd af.quote:
Ik heb nog nooit oplossing gezienquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:52 schreef nattermann het volgende:
Nederland heeft echte oplossingen nodig
~Yesilgoz, na 12jr vvd-beleid
En daarmee is ie no altijd beter dan de rest, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is echt niet goed in debatteren hoor. Hij kent wat doorzichtige trucjes.
Rob is simpelweg beest.quote:
Hij spreekt de taal van de gewone burger, dat is zijn sterke kant. Inhoudelijk goed debatteren heeft toch geen zin voor Jan Modaal.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is echt niet goed in debatteren hoor. Hij kent wat doorzichtige trucjes.
Altijd jammer gevonden dat zo’n slimme man met zulke goede staatsrechtelijke voelsprieten zijn talent heeft vergooid aan zo’n nietstoevoegende drekpartij.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:50 schreef Momo het volgende:
Jammer voor de rest is Wilders wel goed in debatten en heeft hij veel ervaring erin. Dat zeg ik als progressieve stemmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |