Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar OktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Zolang het café en het bier maar blijven bestaan mag de wereld vergaan
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Santé!![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Daar moet een slokje melk inquote:
Zo is het.quote:Op zondag 19 november 2023 01:27 schreef DerRabbit het volgende:
Zolang het café en het bier maar blijven bestaan mag de wereld vergaan![]()
![]()
Na een lange werkdag vol gezeik en gezanik, als je dan eindelijk thuis je flesje bier openplopt en een eerste slok neemt, kan niks je meer schelen....Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een maat van me zegt ook altijd:"Jongens, als de kenrbommen vallen of er iets anders apocalyptisch gebeurt: kom maar bij ons in de kelder zitten, dan drinken we alles op en dan gaan we met zijn allen!".quote:Op zondag 19 november 2023 01:27 schreef DerRabbit het volgende:
Zolang het café en het bier maar blijven bestaan mag de wereld vergaan
En hij meent het ook nog
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Met bier
veel vertier.Werkplek
(zelfst. naamw.)
meestal toch wel op zaterdagnacht?quote:
Ik heb nog een flesje prosecco in de koelkast liggen. Kan die wel eens aanbreken nu.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Lig net in bedquote:Op zondag 19 november 2023 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Drink mee dan kan je mee lallen
♡♡♡♡![]()
Stap je weer uit bed!quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik zeg: doen!quote:Op zondag 19 november 2023 01:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nog een flesje prosecco in de koelkast liggen. Kan die wel eens aanbreken nu."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb nog 1 pilsje en dan moet ik naar bed“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Bijna..quote:Op zondag 19 november 2023 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En de hele dag braaf nuchter geweest♡♡♡♡![]()
Ik mag die vriend nu alquote:Op zondag 19 november 2023 01:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een maat van me zegt ook altijd:"Jongens, als de kenrbommen vallen of er iets anders apocalyptisch gebeurt: kom maar bij ons in de kelder zitten, dan drinken we alles op en dan gaan we met zijn allen!".
En hij meent het ook nog![]()
Ik heb een fles wisky uit mijn geboortejaar die er op zo'n moment ook aan zou moeten geloven
Uiteraard, zonde als je die nooit eens hebt kunnen proeven....quote:Op zondag 19 november 2023 01:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mag die vriend nu al![]()
Ik heb een fles wisky uit mijn geboortejaar die er op zo'n moment ook aan zou moeten gelovenWerkplek
(zelfst. naamw.)
2012?quote:Op zondag 19 november 2023 01:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een fles wisky uit mijn geboortejaar die er op zo'n moment ook aan zou moeten geloven
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Whisky uit 2011 is helemaal niet zo lekker ..quote:Op zondag 19 november 2023 01:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een fles wisky uit mijn geboortejaar die er op zo'n moment ook aan zou moeten geloven♡♡♡♡![]()
Kost wat, maar dan heb je ook wat....quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Hij brouwt zelf ook elke week bier dus er liggen ook altijd de nodige kratten klaar. Plus nog de specials zoals die wisky'squote:Op zondag 19 november 2023 01:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een fles wisky uit mijn geboortejaar die er op zo'n moment ook aan zou moeten geloven.
Je zou bijna zin in de apocalyps krijgen zo.
Damn, het mag ook iets kostenquote:
Aha. Nee, zoiets hebben we hier niet in Nederland.quote:Op zondag 19 november 2023 01:34 schreef mario390 het volgende:
in nederlandse sprake heb ik niet
gevonden
https://en.wikipedia.org/wiki/Licht_ins_DunkelWerkplek
(zelfst. naamw.)
En ook de Transbomber. Eerdere jaren voor 60 piek, nu voor 130![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ook krachtiger spul, zoals vodka?quote:Op zondag 19 november 2023 01:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij brouwt zelf ook elke week bier dus er liggen ook altijd de nodige kratten klaar. Plus nog de specials zoals die wisky's.
Je zou bijna zin in de apocalyps krijgen zo.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Kun je mij ook op zijn acpocalyps lijst krijgen denk je?quote:Op zondag 19 november 2023 01:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij brouwt zelf ook elke week bier dus er liggen ook altijd de nodige kratten klaar. Plus nog de specials zoals die wisky's.
Je zou bijna zin in de apocalyps krijgen zo.
Dan neem ik wel een lekker flesje whisky mee
Ja dat, en iets van 24 potten ofzoquote:Je mot wel wat stookvoer hebben natuurlijk
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Er liggen de nodige likeuren en sterke dranken in de kelder daar ja. Niet heul bijzonder spul, maar goed, who cares als de wereld vergaatquote:Op zondag 19 november 2023 01:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook krachtiger spul, zoals vodka?
Dat moet lukken.quote:Op zondag 19 november 2023 01:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je mij ook op zijn acpocalyps lijst krijgen denk je?
Dan neem ik wel een lekker flesje whisky mee
Tuurlijk, je moet het jaar wel knallend afsluiten en het nieuwe jaar op gelijke toon ingaanquote:Op zondag 19 november 2023 01:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat, en iets van 24 potten ofzoJe mot wel wat stookvoer hebben natuurlijk
Deze panter kan gewoon allesquote:
Zo is het. Dan laat je je gewoon lekker vollopen...quote:Op zondag 19 november 2023 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er liggen de nodige likeuren en sterke dranken in de kelder daar ja. Niet heul bijzonder spul, maar goed, who cares als de wereld vergaatWerkplek
(zelfst. naamw.)
1 januari is meestal een dag die met hoofdpijn wordt doorgebracht.quote:Op zondag 19 november 2023 01:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet het jaar wel knallend afsluiten en het nieuwe jaar op gelijke toon ingaan![]()
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Nou ja, serieus, wat moet je anders als je weet dat je toch allemaal binnen 2 maanden dood bent? Kan je het beste nog ff met je maten het even gezellig makenquote:Op zondag 19 november 2023 01:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo is het. Dan laat je je gewoon lekker vollopen...
Dat lijkt me ook. Dan is verder weinig meer interessant.quote:Op zondag 19 november 2023 01:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, serieus, wat moet je anders als je weet dat je toch allemaal binnen 2 maanden dood bent? Kan je het beste nog ff met je maten het even gezellig makenWerkplek
(zelfst. naamw.)
Nee, dan moet voor ook wat branden.quote:Op zondag 19 november 2023 01:40 schreef HappyCharly het volgende:
Vraagje.. kunnen alleen de achterlichten van je auto aan zijn als je auto wel op slot is enzo?Werkplek
(zelfst. naamw.)
Beide achterlichten vol aan of in parkeerlicht modus?quote:Op zondag 19 november 2023 01:40 schreef HappyCharly het volgende:
Vraagje.. kunnen alleen de achterlichten van je auto aan zijn als je auto wel op slot is enzo?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mensen die dan niet brak zijn zijn geen mensenquote:Op zondag 19 november 2023 01:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
1 januari is meestal een dag die met hoofdpijn wordt doorgebracht.![]()
![]()
Kijk er v de zijkant tegenaan dus geen idee.quote:Op zondag 19 november 2023 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beide achterlichten vol aan of in parkeerlicht modus?
Ik weet niet wat de parkeerlichtmpdus is...♡♡♡♡![]()
Daarom. Kan je beter nog ff lekker drinken met z'n allen en lachenquote:Op zondag 19 november 2023 01:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Dan is verder weinig meer interessant.![]()
En kijken of je de buuv nog ff kan neuken
Voor brandt niks..quote:Op zondag 19 november 2023 01:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dan moet voor ook wat branden.
Ik bedoelde de rode lampen achter♡♡♡♡![]()
Parkeer licht brand de rechterkant lichter dan wat ze normaal zouden doen. Als die kant vol brand zou ik hem toch eens laten doorlichten qua elektra.quote:Op zondag 19 november 2023 01:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kijk er v de zijkant tegenaan dus geen idee.
Ik weet niet wat de parkeerlichtmpdus is...Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het is dat ik nu wat ouder en beschaafder ben, maar 1 januari is voor mij heel lang een dag geweest die eigenlijk niet bestond. Na ja, de eerste 6-7 uur wel, maar daarna kwam ik eigenlijk pas weer op 2 januari m'n nest uit.quote:Op zondag 19 november 2023 01:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die dan niet brak zijn zijn geen mensen![]()
De rode lampen?quote:Op zondag 19 november 2023 01:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Parkeer licht brand de rechterkant lichter dan wat ze normaal zouden doen. Als die kant vol brand zou ik hem toch eens laten doorlichten qua elektra.♡♡♡♡![]()
Ja, dat snap ik. Het parkeerlicht kan branden, maar dan moet voor een stadslichtje branden.quote:Op zondag 19 november 2023 01:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor brandt niks..
Ik bedoelde de rode lampen achter
Als er iets brandt dan zou ik het wel even checken en uitzetten. Anders kan je accu morgenvroeg wel eens leeg zijn.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Voor brandt niks. Ik weet niet wat het parkeerlicht is! Dus ook niet hoe het uit moet ..quote:Op zondag 19 november 2023 01:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Het parkeerlicht kan branden, maar dan moet voor een stadslichtje branden.
Als er iets brandt dan zou ik het wel even checken en uitzetten. Anders kan je accu morgenvroeg wel eens leeg zijn.♡♡♡♡![]()
Jep, maar dan zou een voorlamp ook moeten schijnen al is het zeer licht.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 19 november 2023 01:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is dat ik nu wat ouder en beschaafder ben, maar 1 januari is voor mij heel lang een dag geweest die eigenlijk niet bestond. Na ja, de eerste 6-7 uur wel, maar daarna kwam ik eigenlijk pas weer op 2 januari m'n nest uit.![]()
Tegenwoordig is dat voor mij ergens eind november een maandag die ik niet meer mee krijg![]()
Voor brandt niks denk ik. Auto aan en uit met sleutel lost t niet op?quote:Op zondag 19 november 2023 01:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, maar dan zou een voorlamp ook moeten schijnen al is het zeer licht.
Tis koud en lig in bed..♡♡♡♡![]()
Je lichtschakelaar op 0 en de richtingaanwijzer ook in de middenstand. Dan is alles uit qua verlichting.quote:Op zondag 19 november 2023 01:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor brandt niks. Ik weet niet wat het parkeerlicht is! Dus ook niet hoe het uit moet ..Werkplek
(zelfst. naamw.)
Kun je proberen, zou kunnen dat het elektrisch systeem niet goed is afgesloten.quote:Op zondag 19 november 2023 01:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor brandt niks denk ik. Auto aan en uit met sleutel lost t niet op?
Tis koud en lig in bed..
Als dat niet werkt zou ik de accu ontkoppelen en maandag naar de garage gaan met het probleem.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jij zegt dingen die natuurlijk onmogelijk zijnquote:Op zondag 19 november 2023 01:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je proberen, zou kunnen dat het elektrisch systeem niet goed is afgesloten.
Als dat niet werkt zou ik de accu ontkoppelen en maandag naar de garage gaan met het probleem.
♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 19 november 2023 01:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je lichtschakelaar op 0 en de richtingaanwijzer ook in de middenstand. Dan is alles uit qua verlichting.![]()
Dus ik moet weer helemaal gaan aankleden en de kou in om de auto v dichtbij te gaan bekijken
♡♡♡♡![]()
Als je dichtbij woonde ging ik wel even voor je kijken.quote:Op zondag 19 november 2023 01:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Dus ik moet weer helemaal gaan aankleden en de kou in om de auto v dichtbij te gaan bekijkenWerkplek
(zelfst. naamw.)
Dat zou ik wel doen jaquote:Op zondag 19 november 2023 01:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Dus ik moet weer helemaal gaan aankleden en de kou in om de auto v dichtbij te gaan bekijken
Je hoeft de accu niet eruit te halen, enkel de plus draad van de accu af te halen en zodra je de wagen weer wil gebruiken die er weer op te zetten.quote:Op zondag 19 november 2023 01:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij zegt dingen die natuurlijk onmogelijk zijn
Zolang je de koper/ijzer onderdelen niet met je bloten hand aanraakt is er geen probleem.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
Heb je een VW die in zijn achteruit staat @HappyCharly ?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Maar ff hè... Dan ga je dus vandaag naar een relatief goedkoop festivalletje (kaartje 55 eu). Dan komt daar nog vervoer bij à 20 eu (heel beschaafd). Dan geef je daar nog 60+ 30 eu uit aan munten en ga je na afloop nog even langs de swarmaboer à 15 eu. Dan ben je dus gewoon 180 euro lichter met je 'goedkope' festivalletje![]()
Toch ook weer niet iets wat je elke week moet doen zeg maar.
Fok!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee..quote:Op zondag 19 november 2023 02:02 schreef DerRabbit het volgende:
Heb je een VW die in zijn achteruit staat @:happycharly ?
Het was gênant..
T bleek t schijnsel v de lantaarnpaal te zijn![]()
![]()
![]()
♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 19 november 2023 02:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee..
Het was gênant..
![]()
![]()
:"Bwahaha! Wat mal! TJILP!"
:"Dat kan gewoon gebeuren hoor! Moooo!"
[..]
Nee..
Het was gênant..
![]()
![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
180,- voor een dagje feesten plus eten en zuipen! Dat zijn tent feesten in het boeren landschap feesten!quote:Op zondag 19 november 2023 02:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar ff hè... Dan ga je dus vandaag naar een relatief goedkoop festivalletje (kaartje 55 eu). Dan komt daar nog vervoer bij à 20 eu (heel beschaafd). Dan geef je daar nog 60+ 30 eu uit aan munten en ga je na afloop nog even langs de swarmaboer à 15 eu. Dan ben je dus gewoon 180 euro lichter met je 'goedkope' festivalletje![]()
Toch ook weer niet iets wat je elke week moet doen zeg maar.![]()
[..]
Nee..
Het was gênant..
![]()
![]()
Dat zou ook nog kunnen ja
maar ff hè, 5 jaar geleden was je voor 100 euro klaar op zo'n dagje. Nu hikt het tegen de 200 aan, en dan was het nog 'goedkoop' vandaagquote:Op zondag 19 november 2023 02:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
180,- voor een dagje feesten plus eten en zuipen! Dat zijn tent feesten in het boeren landschap feesten!![]()
Dank voor je hulpquote:Op zondag 19 november 2023 01:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je dichtbij woonde ging ik wel even voor je kijken.
♡♡♡♡![]()
#thegoodolddays #Wwewordenoud #vroagahhhhhhquote:Op zondag 19 november 2023 02:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
maar ff hè, 5 jaar geleden was je voor 100 euro klaar op zo'n dagje. Nu hikt het tegen de 200 aan, en dan was het nog 'goedkoop' vandaagOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
#vrekkesoud #iedereenzerepoten #isdetaxieral?quote:Op zondag 19 november 2023 02:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
#thegoodolddays #Wwewordenoud #vroagahhhhhh"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Slekker lapen HC!quote:
Wacht wat?quote:Op zondag 19 november 2023 02:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
#vrekkesoud #iedereenzerepoten #isdetaxieral?
Jullie hadden taxies die naar jullie dorpen reden![]()
Wij moesten gewoon straal bezopen als 12 jarige naar huis kruipen![]()
Okequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vandaag wel ja. Geen geld, 12 eu de man en in het dorp afgeleverdquote:Op zondag 19 november 2023 02:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht wat?
Dat is geen geld iddquote:Op zondag 19 november 2023 02:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vandaag wel ja. Geen geld, 12 eu de man en in het dorp afgeleverd
Alles bij elkaar zitten kwijken in dat busje en onze Turkse chauffeur deed volop meequote:
Nee, niet elke week, maar het was wel leuk hopelijk?quote:Op zondag 19 november 2023 02:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toch ook weer niet iets wat je elke week moet doen zeg maar.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Super. Maar moest wel ff slikken toen ik de kosten bekeekquote:Op zondag 19 november 2023 02:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet elke week, maar het was wel leuk hopelijk?
Nee hoor, we namen de Lindebusquote:Op zondag 19 november 2023 02:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht wat?
![]()
![]()
90 euro voor muntjes? Hoeveel bier/eten is dat wel niet?quote:Op zondag 19 november 2023 02:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toch ook weer niet iets wat je elke week moet doen zeg maar.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-11-2023 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 3079 / +291 / +0 / 2947 / 4168
2. hemarookworst / 1041 / +47 / +2 / 1078 / 1598
3. mario390 / 908 / +6 / +0 / 1226 / 1715
4. devzero / 898 / +123 / +0 / 726 / 1054
5. HappyCharly / 768 / +4 / +4 / 1210 / 1624
6. Lovely / 718 / +28 / +0 / 1259 / 1709
7. Hallojo / 657 / +22 / +0 / 282 / 503
8. Dr.Mikey / 605 / +44 / +6 / 487 / 753
9. ieniminimuis / 518 / +48 / +0 / 679 / 917
10. m1st1g / 495 / +0 / +0 / 1321 / 1530
11. gianni61 / 469 / +57 / +4 / 533 / 765
12. marc0871 / 408 / +5 / +4 / 204 / 339
13. Fogel / 365 / +25 / +0 / 324 / 490
14. 2xHenk / 363 / +0 / +0 / 781 / 991
15. kree / 363 / +21 / +0 / 399 / 601
16. SwJ / 327 / +3 / +0 / 15 / 26
17. MizzezAmy / 320 / +51 / +7 / 292 / 487
18. KillemWieft / 302 / +18 / +1 / 120 / 236
19. Emmerdeur / 299 / +0 / +0 / 126 / 192
20. Paul / 292 / +19 / +0 / 605 / 766SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Bedankt monitorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Da's 27 muntjes. Daar is 5 munten aan eten op gegaan en de rest bier. En dat waren echt hele kleine bekertje, ik denk 20 cl.quote:Op zondag 19 november 2023 02:29 schreef devzero het volgende:
[..]
90 euro voor muntjes? Hoeveel bier/eten is dat wel niet?
En dat zijn heel normale prijzen tegenwoordig."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 19 november 2023 02:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-11-2023 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 3079 / +291 / +0 / 2947 / 4168
2. hemarookworst / 1041 / +47 / +2 / 1078 / 1598
3. mario390 / 908 / +6 / +0 / 1226 / 1715
4. devzero / 898 / +123 / +0 / 726 / 1054
7. Hallojo / 657 / +22 / +0 / 282 / 503
8. Dr.Mikey / 605 / +44 / +6 / 487 / 753
12. marc0871 / 408 / +5 / +4 / 204 / 339
18. KillemWieft / 302 / +18 / +1 / 120 / 236
20. Paul / 292 / +19 / +0 / 605 / 766El Monitor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Want dat bier maakt het duur. 16 euro aan eten valt best mee voor een festival.quote:Op zondag 19 november 2023 02:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's 27 muntjes. Daar is 5 munten aan eten op gegaan en de rest bier. En dat waren echt hele kleine bekertje, ik denk 20 cl.
En dat zijn heel normale prijzen tegenwoordig.![]()
Scroll of the SeaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Da's voor hedendaagse begrippen idd geen geld. Daar had ik dan 2 snacks en een puntzak friet voor. Goede friet trouwens.quote:Op zondag 19 november 2023 02:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Want dat bier maakt het duur. 16 euro aan eten valt best mee voor een festival."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed nummerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zekers
GrrrrThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is toch niksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vast.quote:Op zondag 19 november 2023 03:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is die van 2023 nog niet uit?![]()
eh, nog wakkerquote:Op zondag 19 november 2023 04:22 schreef devzero het volgende:
Hoi Username. Vroeg op of een plasje? Het is zondag! (bij jullie)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Soort van, met collega's wat gedronken, half 4 thuis, even nababbelen met m'n meisje, 7 uur F1, de GP van Las Vegas dus blijf nog maar ff opquote:Op zondag 19 november 2023 04:24 schreef devzero het volgende:
[..]ok, makes sense. Avondje uit gegaan?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je blijft dus nog wel even op? Hoelang duurt die F1 wel niet?quote:Op zondag 19 november 2023 04:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Soort van, met collega's wat gedronken, half 4 thuis, even nababbelen met m'n meisje, 7 uur F1, de GP van Las Vegas dus blijf nog maar ff op![]()
Tot maximaal 9 uur..quote:Op zondag 19 november 2023 04:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Je blijft dus nog wel even op? Hoelang duurt die F1 wel niet?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedenavond Devquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En nu in het Nederlands?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O oké Maar als iemand quote dan zie je het alsnog?quote:Op zondag 19 november 2023 06:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom staat hij in mijn blokkeerlijstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt. Maar wie gaat er "föör" quotenquote:Op zondag 19 november 2023 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oké Maar als iemand quote dan zie je het alsnog?![]()
![]()
moet je niet heia ?quote:Op zondag 19 november 2023 06:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Maar wie gaat er "föör" quoten![]()
En moet jij niet gaan slapen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had het niet tegen jouquote:Op zondag 19 november 2023 06:45 schreef devzero het volgende:
[..]
F1 gaat zo beginnen. Ik blijf nog wel even op
Zolang ik niet ga slapen, blijft hij ook op. Maar het was maar een grapje, F1 boeit me niet, dus ik ga slapenquote:![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben ook zo weg,quote:Op zondag 19 november 2023 06:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang ik niet ga slapen, blijft hij ook op. Maar het was maar een grapje, F1 boeit me niet, dus ik ga slapen![]()
Dank je en slaap lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoals de waard is. 😲Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Marc. Slaap zeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O die kijk ik nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekker Mario
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-11-2023 07:30
1. Dotteke / 3104 / +291 / +25 / 2951 / 4180
2. hemarookworst / 1064 / +47 / +25 / 1078 / 1603
3. mario390 / 1001 / +6 / +93 / 1231 / 1740
4. devzero / 917 / +123 / +19 / 731 / 1074
7. Hallojo / 658 / +22 / +1 / 283 / 505
8. Dr.Mikey / 625 / +44 / +26 / 488 / 761
12. marc0871 / 413 / +5 / +9 / 204 / 340
18. KillemWieft / 302 / +18 / +1 / 120 / 237
20. Paul / 292 / +19 / +0 / 605 / 766SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hey RobWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is wel een beetje vroeg voor bierDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Hmmmmquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Snap je hmmmm niet?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Kan er al rum in de koffie?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jaquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
* gebrokenglas schenkt koffie in.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Morguh ☕️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar je interpreteerde het zelf op 1 manierquote:Op zondag 19 november 2023 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, Hmm is vrij interpreteerbaarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
9.37Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Stil hierIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Iedereen een ban?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Doe dan maar koffieIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
Was klaar gisteren rond 19:30quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Staat in de koelkastDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik ging sporten
ik zit mijn sims huis in te richtenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat voor sport doe je?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
R.I.P DTS.![]()
gewichten rondgooienquote:
heb een doel voor de 100 kilo benchpress in 4 maandenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat is bench press?quote:Op zondag 19 november 2023 10:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gewichten rondgooien
heb een doel voor de 100 kilo benchpress in 4 maandenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jhudora HourglassThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O ik dacht die beweging met de benenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
dat is een squatquote:
daar zit ik al lang over de 100 heenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee een anderequote:Op zondag 19 november 2023 10:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is een squat
daar zit ik al lang over de 100 heenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Google zegt dat iddDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kick out kick out zwarte pietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
HellooooooWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
goals zet je op losse gewichten dingen, niet op apparatenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
NouDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ZegDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
WeestDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik zal maar eens wat gaan ontbijten voor @Rob boos wordt op me
het is al bijna lunchtijdquote:Op zondag 19 november 2023 11:19 schreef DJMO het volgende:
Ik zal maar eens wat gaan ontbijten voor @:rob boos wordt op me![]()
![]()
ik heb appelkoekenquote:Op zondag 19 november 2023 11:19 schreef DJMO het volgende:
Ik zal maar eens wat gaan ontbijten voor @:rob boos wordt op meHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb ook nog niet gegeten bedenk ik mij netquote:
Ontbijt was heerlijk
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:
Telefoon bijna leeg
Dan aan de lader doen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ontbijt tijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu pas ontbijten
![]()
Alles voor 12 uur is hier nog ontbijt. Daarna wordt het brunch.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Als de l in de maand zit?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Rond een uur of drie a vierquote:
Hier lunch op
Nieuwe telefoon?quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: