Bijna..quote:Op zondag 19 november 2023 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En de hele dag braaf nuchter geweest
Ik mag die vriend nu alquote:Op zondag 19 november 2023 01:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een maat van me zegt ook altijd:"Jongens, als de kenrbommen vallen of er iets anders apocalyptisch gebeurt: kom maar bij ons in de kelder zitten, dan drinken we alles op en dan gaan we met zijn allen!".
En hij meent het ook nog
Uiteraard, zonde als je die nooit eens hebt kunnen proeven....quote:Op zondag 19 november 2023 01:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mag die vriend nu al![]()
Ik heb een fles wisky uit mijn geboortejaar die er op zo'n moment ook aan zou moeten geloven
2012?quote:Op zondag 19 november 2023 01:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een fles wisky uit mijn geboortejaar die er op zo'n moment ook aan zou moeten geloven
Whisky uit 2011 is helemaal niet zo lekker ..quote:Op zondag 19 november 2023 01:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij brouwt zelf ook elke week bier dus er liggen ook altijd de nodige kratten klaar. Plus nog de specials zoals die wisky'squote:Op zondag 19 november 2023 01:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Damn, het mag ook iets kostenquote:
Aha. Nee, zoiets hebben we hier niet in Nederland.quote:Op zondag 19 november 2023 01:34 schreef mario390 het volgende:
in nederlandse sprake heb ik niet
gevonden
https://en.wikipedia.org/wiki/Licht_ins_Dunkel
Ook krachtiger spul, zoals vodka?quote:Op zondag 19 november 2023 01:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij brouwt zelf ook elke week bier dus er liggen ook altijd de nodige kratten klaar. Plus nog de specials zoals die wisky's.
Je zou bijna zin in de apocalyps krijgen zo.
Kun je mij ook op zijn acpocalyps lijst krijgen denk je?quote:Op zondag 19 november 2023 01:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij brouwt zelf ook elke week bier dus er liggen ook altijd de nodige kratten klaar. Plus nog de specials zoals die wisky's.
Je zou bijna zin in de apocalyps krijgen zo.
Ja dat, en iets van 24 potten ofzoquote:
Er liggen de nodige likeuren en sterke dranken in de kelder daar ja. Niet heul bijzonder spul, maar goed, who cares als de wereld vergaatquote:Op zondag 19 november 2023 01:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook krachtiger spul, zoals vodka?
Dat moet lukken.quote:Op zondag 19 november 2023 01:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je mij ook op zijn acpocalyps lijst krijgen denk je?
Dan neem ik wel een lekker flesje whisky mee
Tuurlijk, je moet het jaar wel knallend afsluiten en het nieuwe jaar op gelijke toon ingaanquote:Op zondag 19 november 2023 01:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat, en iets van 24 potten ofzoJe mot wel wat stookvoer hebben natuurlijk
Deze panter kan gewoon allesquote:
Zo is het. Dan laat je je gewoon lekker vollopen...quote:Op zondag 19 november 2023 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er liggen de nodige likeuren en sterke dranken in de kelder daar ja. Niet heul bijzonder spul, maar goed, who cares als de wereld vergaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |