Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar OktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Zolang het café en het bier maar blijven bestaan mag de wereld vergaan
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Santé!![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Daar moet een slokje melk inquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zo is het.quote:Op zondag 19 november 2023 01:27 schreef DerRabbit het volgende:
Zolang het café en het bier maar blijven bestaan mag de wereld vergaan![]()
![]()
Na een lange werkdag vol gezeik en gezanik, als je dan eindelijk thuis je flesje bier openplopt en een eerste slok neemt, kan niks je meer schelen....Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een maat van me zegt ook altijd:"Jongens, als de kenrbommen vallen of er iets anders apocalyptisch gebeurt: kom maar bij ons in de kelder zitten, dan drinken we alles op en dan gaan we met zijn allen!".quote:Op zondag 19 november 2023 01:27 schreef DerRabbit het volgende:
Zolang het café en het bier maar blijven bestaan mag de wereld vergaan
En hij meent het ook nog
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Met bier
veel vertier.Werkplek
(zelfst. naamw.)
meestal toch wel op zaterdagnacht?quote:
Ik heb nog een flesje prosecco in de koelkast liggen. Kan die wel eens aanbreken nu.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Lig net in bedquote:Op zondag 19 november 2023 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Drink mee dan kan je mee lallen
♡♡♡♡![]()
Stap je weer uit bed!quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik zeg: doen!quote:Op zondag 19 november 2023 01:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nog een flesje prosecco in de koelkast liggen. Kan die wel eens aanbreken nu."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb nog 1 pilsje en dan moet ik naar bed“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: