1 januari is meestal een dag die met hoofdpijn wordt doorgebracht.quote:Op zondag 19 november 2023 01:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet het jaar wel knallend afsluiten en het nieuwe jaar op gelijke toon ingaan
Nou ja, serieus, wat moet je anders als je weet dat je toch allemaal binnen 2 maanden dood bent? Kan je het beste nog ff met je maten het even gezellig makenquote:Op zondag 19 november 2023 01:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo is het. Dan laat je je gewoon lekker vollopen...
Dat lijkt me ook. Dan is verder weinig meer interessant.quote:Op zondag 19 november 2023 01:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, serieus, wat moet je anders als je weet dat je toch allemaal binnen 2 maanden dood bent? Kan je het beste nog ff met je maten het even gezellig maken
Nee, dan moet voor ook wat branden.quote:Op zondag 19 november 2023 01:40 schreef HappyCharly het volgende:
Vraagje.. kunnen alleen de achterlichten van je auto aan zijn als je auto wel op slot is enzo?
Beide achterlichten vol aan of in parkeerlicht modus?quote:Op zondag 19 november 2023 01:40 schreef HappyCharly het volgende:
Vraagje.. kunnen alleen de achterlichten van je auto aan zijn als je auto wel op slot is enzo?
Mensen die dan niet brak zijn zijn geen mensenquote:Op zondag 19 november 2023 01:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
1 januari is meestal een dag die met hoofdpijn wordt doorgebracht.![]()
Kijk er v de zijkant tegenaan dus geen idee.quote:Op zondag 19 november 2023 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beide achterlichten vol aan of in parkeerlicht modus?
Daarom. Kan je beter nog ff lekker drinken met z'n allen en lachenquote:Op zondag 19 november 2023 01:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Dan is verder weinig meer interessant.
Voor brandt niks..quote:Op zondag 19 november 2023 01:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dan moet voor ook wat branden.
Parkeer licht brand de rechterkant lichter dan wat ze normaal zouden doen. Als die kant vol brand zou ik hem toch eens laten doorlichten qua elektra.quote:Op zondag 19 november 2023 01:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kijk er v de zijkant tegenaan dus geen idee.
Ik weet niet wat de parkeerlichtmpdus is...
Het is dat ik nu wat ouder en beschaafder ben, maar 1 januari is voor mij heel lang een dag geweest die eigenlijk niet bestond. Na ja, de eerste 6-7 uur wel, maar daarna kwam ik eigenlijk pas weer op 2 januari m'n nest uit.quote:Op zondag 19 november 2023 01:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die dan niet brak zijn zijn geen mensen![]()
De rode lampen?quote:Op zondag 19 november 2023 01:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Parkeer licht brand de rechterkant lichter dan wat ze normaal zouden doen. Als die kant vol brand zou ik hem toch eens laten doorlichten qua elektra.
Ja, dat snap ik. Het parkeerlicht kan branden, maar dan moet voor een stadslichtje branden.quote:Op zondag 19 november 2023 01:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor brandt niks..
Ik bedoelde de rode lampen achter
Voor brandt niks. Ik weet niet wat het parkeerlicht is! Dus ook niet hoe het uit moet ..quote:Op zondag 19 november 2023 01:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Het parkeerlicht kan branden, maar dan moet voor een stadslichtje branden.
Als er iets brandt dan zou ik het wel even checken en uitzetten. Anders kan je accu morgenvroeg wel eens leeg zijn.
Jep, maar dan zou een voorlamp ook moeten schijnen al is het zeer licht.quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 19 november 2023 01:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is dat ik nu wat ouder en beschaafder ben, maar 1 januari is voor mij heel lang een dag geweest die eigenlijk niet bestond. Na ja, de eerste 6-7 uur wel, maar daarna kwam ik eigenlijk pas weer op 2 januari m'n nest uit.
Voor brandt niks denk ik. Auto aan en uit met sleutel lost t niet op?quote:Op zondag 19 november 2023 01:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, maar dan zou een voorlamp ook moeten schijnen al is het zeer licht.
Je lichtschakelaar op 0 en de richtingaanwijzer ook in de middenstand. Dan is alles uit qua verlichting.quote:Op zondag 19 november 2023 01:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor brandt niks. Ik weet niet wat het parkeerlicht is! Dus ook niet hoe het uit moet ..
Kun je proberen, zou kunnen dat het elektrisch systeem niet goed is afgesloten.quote:Op zondag 19 november 2023 01:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor brandt niks denk ik. Auto aan en uit met sleutel lost t niet op?
Tis koud en lig in bed..
Jij zegt dingen die natuurlijk onmogelijk zijnquote:Op zondag 19 november 2023 01:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je proberen, zou kunnen dat het elektrisch systeem niet goed is afgesloten.
Als dat niet werkt zou ik de accu ontkoppelen en maandag naar de garage gaan met het probleem.
quote:Op zondag 19 november 2023 01:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je lichtschakelaar op 0 en de richtingaanwijzer ook in de middenstand. Dan is alles uit qua verlichting.
Als je dichtbij woonde ging ik wel even voor je kijken.quote:Op zondag 19 november 2023 01:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Dus ik moet weer helemaal gaan aankleden en de kou in om de auto v dichtbij te gaan bekijken
Dat zou ik wel doen jaquote:Op zondag 19 november 2023 01:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Dus ik moet weer helemaal gaan aankleden en de kou in om de auto v dichtbij te gaan bekijken
Je hoeft de accu niet eruit te halen, enkel de plus draad van de accu af te halen en zodra je de wagen weer wil gebruiken die er weer op te zetten.quote:Op zondag 19 november 2023 01:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij zegt dingen die natuurlijk onmogelijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |