quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco opent wel erg veel topics.
Wat voor score heb jij op de CITO eindtoets gehaald?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco opent wel erg veel topics.
"Net zo goed of beter dan de generatie van 2010"quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:34 schreef fetX het volgende:
Koopmeiners en De Roon
Mijn hemel wat een armoe
Wie zei dit?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
"Net zo goed of beter dan de generatie van 2010"
Stengs gaat Gibraltar om hun moeder laten roepenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen kansen voor Wieffer en Stengs
Walgelijk dit.
De spelers ook zou je denkenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:35 schreef vaarsuvius het volgende:
is het nog wat, of een zouteloze 1-0?
ik heb niet gekeken, was vergeten dat er een wedstrijd was
Ga maar weer terug in wow.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:35 schreef vaarsuvius het volgende:
is het nog wat, of een zouteloze 1-0?
ik heb niet gekeken, was vergeten dat er een wedstrijd was
dat speel ik al niet meer sinds 2008, maar ik vond het een leuk spel dus het plaatje mag blijvenquote:
Die gaat iedere meter die hij heeft moeten lopen declareren voor een vergoedingquote:
Maar toen was er nog geen classic.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat speel ik al niet meer sinds 2008, maar ik vond het een leuk spel dus het plaatje mag blijven
Dilian staat aan JOUW kant. @Zorroquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb in de E’tjes een keer met 14-1 verloren.
Ik maakte die ene goal.
En voelde het goed?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik maakte die ene goal.
Gibraltar is geen land.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef vaarsuvius het volgende:
20-0 is nog beter dan 14-0, dan gaat de uefa misschien eindelijk ooit iets veranderen aan het systeem en die dwerg ploegen niet meer aan deze poppenkast mee laten doen....
Jazeker, want het was in de laatste minuten bij een 14-0 achterstand. Die ene goal was dus erg belangrijk voor ons.quote:
Omschrijf jezelf eens als voetballer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik maakte die ene goal.
En dan hebben we niet zo’n kneuzenslager die het scheenbeen van onze Wieffer er probeert af te trappenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef vaarsuvius het volgende:
20-0 is nog beter dan 14-0, dan gaat de uefa misschien eindelijk ooit iets veranderen aan het systeem en die dwerg ploegen niet meer aan deze poppenkast mee laten doen....
Ik dacht aan een ander soort natuur, maar SFW content is op dit moment prima.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Tijd voor natuur @:coco @:Zipportal
[ twitter ]
En we zijn ook heel snel weer thuis, het is vlakbij tenslotte.quote:
Robert Bozenik.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Omschrijf jezelf eens als voetballer.
Voor die paar wedstrijden kunnen we gewoon thuis blijven slapen!quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En we zijn ook heel snel weer thuis, het is vlakbij tenslotte.
Dit kan nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mag een keeper zijn handen gebruiken in het andere strafschopgebied 🤔
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Europees kampioen worden.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Nummer eeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeen jaaaaaaquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit doet mij denken aan Xavi die feest vierde na die 1-2 winst bij Spakenburg
Bas Dost worden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze dansen en springen want anders is act Wout weer overstuur
Alleen als hij een helm draagtquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mag een keeper zijn handen gebruiken in het andere strafschopgebied 🤔
Maar wél sympahtiek (net als jij).quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Robert Bozenik.
Veel rennen en balletjes opwachten in de zestien, goede looplijnen, de motoriek van een gehandicapte.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind van Dijk in de media echt verschrikkelijk
Kwartfinale halen met dit team is okequote:Op zaterdag 18 november 2023 22:44 schreef vaarsuvius het volgende:
nou dat wordt dan weer een kansloze afgang tegen bv portugal in de 1/4 finale
Deze man is PSV watcher voor het ADquote:
Dat mag.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:43 schreef Caland het volgende:
Turkije - Nederland in Dortmund ofzo zou wel leuk zijn
Stukje invasie van twee kanten
quote:Like Alert
18-11-2023 @ 22:46:22
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / Nederland - Ierland #5 Recht op de keeper"
Ik wil heel graag Weghorst als collega van @Caland zienquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:46 schreef fetX het volgende:
Haha Wout heeft @:caland weer op de kast.
Met deze rotzooi ga je ook niet winnen van een Denemarken of Oostenrijk.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:47 schreef NLGooner het volgende:
Geen Argentinië als tegenstander (en hopelijk geen Frankrijk in de poule) dus Europees Kampioen![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:47 schreef fetX het volgende:
En weer een like van @:ikgeefenkellikes![]()
![]()
Oh, tegen de regels dus? Duidelijkquote:
Mental image.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:52 schreef Kriegel het volgende:
Bas heeft z'n konthaar verwijderd. Gefeliciteerd, Bas!
En dan hevig schreeuwend langs die 23 man op de tribunequote:Op zaterdag 18 november 2023 22:52 schreef BB-King het volgende:
Tegen Gibraltar uit kan het ook best wel 0-1 worden.
Wout Weghorst uiteraard met een mislukte omhaal die via een Gibraltenees erin rolt
dat zei je moeder ook vannachtquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed Tjacka
Je wordt al een hele grote jongen
Adie doet tegenwoordig aan vissen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Adrian Lewis doet niet mee dus ik ga NIET kijken @:alaphilippe_
Nou..quote:
Boomerquote:Op zaterdag 18 november 2023 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Koeman wordt met de minuut nukkiger he
We waren er weer bij en dat is prima.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:44 schreef vaarsuvius het volgende:
nou dat wordt dan weer een kansloze afgang tegen bv portugal in de 1/4 finale
Ik word doodmoe van die acts.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Wappie ziedend , Koeman ziedend
Naja ik zit te wachten op iemand die de hele NOS afmaakt en zich afvraagt of Jeroen zelfstandig naar de WC kan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik word doodmoe van die acts.
Als je niet meedoet met de fanfare krijg je de toorn van Wappie Wout over je heenquote:Op zaterdag 18 november 2023 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar erger dan Brubbie bij Arno Vermeulen van de week?
Het is vrijwel fascinerend dat de schoolkrantjournalist al jaren gevoelsvraagjes af mag vuren op de bondscoach voor het oog van miljoenen mensen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Naja ik zit te wachten op iemand die de hele NOS afmaakt en zich afvraagt of Jeroen zelfstandig naar de WC kan.
Weghorst😂😂Wat mis is qua spirit met het NL elftal in 1 interview. Ze denken dat ze echt goed voetballen en wereldtop zijn🤣🤣🤣quote:
Werken bij de NOS.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is vrijwel fascinerend dat de schoolkrantjournalist al jaren gevoelsvraagjes af mag vuren op de bondscoach voor het oog van miljoenen mensen.
De vorige was een geflipte kale zonnebruin meneer die dwergen op schoot nam na het krijsen van BERGKAMP 2-1quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is vrijwel fascinerend dat de schoolkrantjournalist al jaren gevoelsvraagjes af mag vuren op de bondscoach voor het oog van miljoenen mensen.
Nee dat denken ze niet zozeer, maar bij kwalificatie verwacht je opzich inderdaad wel eerst blijdschap voor dat je het hebt gedaan en daarna pas opmerkingen over het spel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:25 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Weghorst😂😂Wat mis is qua spirit met het NL elftal in 1 interview. Ze denken dat ze echt goed voetballen en wereldtop zijn🤣🤣🤣
Ze hebben het eerste deel van het interview niet uitgezonden, waardoor het lijkt alsof dat dat de eerste vraag was. Waarschijnlijk begon Avsaroglu met "gefeliciteerd met je goal en de plaatsing...", maar dat hebben wij dus nooit gehoord.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:30 schreef Maver24 het volgende:
Ik geef Weghorst volledig gelijk. ipv dat je begint over zn belangrijke goal gelijk weer negatief, prutsers bij de nos. Je hebt je geplaatst, moet je blij zijn na een moeilijke kwalificatie.
De toon van Pascal is totaal niet te vergelijken met het toontje van die gast van de NOS (ik meen dat hij Arman heet).quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Kijk Wappie, zo ga je een beetje met de media om.
Gepast realisme. Wat een lulkoek. Als er iemand geen realisme kent, dan is het het ego van WW.quote:Op zondag 19 november 2023 00:33 schreef Elan het volgende:
Het was niet geweldig maar misschien moeten media en publiek ook eens accepteren dat tijdperk Robben, Sneijder,V Persie voorlopig niet meer terugkeren. Die negativiteit of zogenaamd gepast realisme dat doorslaat alles willen bekritiseren is nergens voor nodig.
We zijn er weer bij en dat is prima
Mwa, een 1-0 tegen dit Ierland is gewoon te mager.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:30 schreef Maver24 het volgende:
Ik geef Weghorst volledig gelijk. ipv dat je begint over zn belangrijke goal gelijk weer negatief, prutsers bij de nos. Je hebt je geplaatst, moet je blij zijn na een moeilijke kwalificatie.
Ook weer waar hoor. Dat realisme zit er nog steeds niet in, met name bij de Valentijntjes van deze wereld die nog steeds doen alsof we net zoveel kwaliteit hebben als in 2010 en zwaar onderpresteren.quote:Op zondag 19 november 2023 00:33 schreef Elan het volgende:
Het was niet geweldig maar misschien moeten media en publiek ook eens accepteren dat tijdperk Robben, Sneijder,V Persie voorlopig niet meer terugkeren. Die negativiteit of zogenaamd gepast realisme dat doorslaat alles willen bekritiseren is nergens voor nodig.
Het is ook nog eens slaapverwekkend voetbal. Maximaal kwartfinale EK en dan moet alles nog mee zitten ook.quote:Op zondag 19 november 2023 07:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook weer waar hoor. Dat realisme zit er nog steeds niet in, met name bij de Valentijntjes van deze wereld die nog steeds doen alsof we net zoveel kwaliteit hebben als in 2010 en zwaar onderpresteren.
Voorin is het al een paar jaar niveautje Denemarken of Polen, lijkt nergens op. Dat spelers ballen er in de 5 meter gisteren 3 keer niet inkrijgen (met name Reijnders was pijnlijk) is ook gewoon kwaliteit.
Polen? Man, stel je voor; Lewandowski in Oranje.quote:Op zondag 19 november 2023 07:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook weer waar hoor. Dat realisme zit er nog steeds niet in, met name bij de Valentijntjes van deze wereld die nog steeds doen alsof we net zoveel kwaliteit hebben als in 2010 en zwaar onderpresteren.
Voorin is het al een paar jaar niveautje Denemarken of Polen, lijkt nergens op. Dat spelers ballen er in de 5 meter gisteren 3 keer niet inkrijgen (met name Reijnders was pijnlijk) is ook gewoon kwaliteit.
Lewandowski in zijn hoogtijdagen had alleen 10 man om hem heen lopen die er helemaal niks van konden.quote:Op zondag 19 november 2023 08:57 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Polen? Man, stel je voor; Lewandowski in Oranje.
Een beetje respect voor Szczesznyquote:Op zondag 19 november 2023 09:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lewandowski in zijn hoogtijdagen had alleen 10 man om hem heen lopen die er helemaal niks van konden.
Tsja er moeten toch wel wat veranderingen komen hoor als het gaat om talenten.quote:Op zondag 19 november 2023 00:33 schreef Elan het volgende:
En hoe denk je dat af te gaan dwingen dan? Landen als Frankrijk, Engeland en Duitsland hebben simpelweg drie keer zoveel inwoners en een bovendien sterkere competitie(s). Je moet geluk hebben met een extreem goede lichting spelers, en dat overkomt je eens in de x jaar en dan kan je mee doen met de prijzen. Anders zit je qua niveau gewoon onder die landen. Mensen moeten eens stoppen met doen alsof die gouden generaties de norm zijn, en zelfs toen het allemaal zoveel beter was kwalicificeerden we ons af en toe niet.quote:Op zondag 19 november 2023 11:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tsja er moeten toch wel wat veranderingen komen hoor als het gaat om talenten.
Heeft de KNVB regels dat x% van een selectie Nederlands moet zijn binnen de Eredivisie?
Ben het wel eens dat de verwachtingen misschien iets teveel zijn blijven hangen in 2014, maar Ierland kan er echt hélemaal niks van. Die moet je thuis gewoon oprollen.quote:Op zondag 19 november 2023 13:51 schreef Elan het volgende:
Kan ze geen ongelijk geven. Zelden zo'n negatief sentiment gezien rondom een nationale ploeg die ook nog eens gewoon naar kunnen presteert.
Gibraltar-thuis en Griekenland-uit was ook mokerslecht. Frankrijk-thuis was misschien wel de beste wedstrijd deze kwalificatie.quote:Op zondag 19 november 2023 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben het wel eens dat de verwachtingen misschien iets teveel zijn blijven hangen in 2014, maar Ierland kan er echt hélemaal niks van. Die moet je thuis gewoon oprollen.
Nederland heeft nog steeds de spelers om te kunnen spelen als een swingende brassband, maar het speelt al tijden als een begrafenisorkest.quote:Op zondag 19 november 2023 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
En hoe denk je dat af te gaan dwingen dan? Landen als Frankrijk, Engeland en Duitsland hebben simpelweg drie keer zoveel inwoners en een bovendien sterkere competitie(s). Je moet geluk hebben met een extreem goede lichting spelers, en dat overkomt je eens in de x jaar en dan kan je mee doen met de prijzen. Anders zit je qua niveau gewoon onder die landen. Mensen moeten eens stoppen met doen alsof die gouden generaties de norm zijn, en zelfs toen het allemaal zoveel beter was kwalicificeerden we ons af en toe niet.
Frankrijk won thuis ook maar met 2-0 van Ierland terwijl die over veel meer kwaliteit beschikken in elke liniequote:Op zondag 19 november 2023 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben het wel eens dat de verwachtingen misschien iets teveel zijn blijven hangen in 2014, maar Ierland kan er echt hélemaal niks van. Die moet je thuis gewoon oprollen.
Valt reuze mee, echte aanvallende grootheden van het niveau Robben V Persie en Sneijder hebben we niet (meer). En laten we eerlijk zijn daar draaide het eigenlijk een hele generatie om, vooral Robben was met terugwerkende kracht eigenlijk bizar goed.quote:Op zondag 19 november 2023 14:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nederland heeft nog steeds de spelers om te kunnen spelen als een swingende brassband, maar het speelt al tijden als een begrafenisorkest.
Laten we eerst eens kappen met dat gedoe van drie centrale jongens achterin en dan een blok van twee ervoor. Volkomen nutteloos.
Dat hoeft ook helemaal niet.quote:Op zondag 19 november 2023 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt reuze mee, echte aanvallende grootheden van het niveau Robben V Persie en Sneijder hebben we niet (meer). En laten we eerlijk zijn daar draaide het eigenlijk een hele generatie om, vooral Robben was met terugwerkende kracht eigenlijk bizar goed.
Om swingend te spelen zoals jij schetste helpt het wel als je individuele spelers en dan vooral in de voorhoede hebt lopen die dat kunnen leveren.quote:Op zondag 19 november 2023 14:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet.
Helemaal eens. Die kwalificatie stelt ook geen reet meer voor nu de eerste twee doorgaan. Je bent zoals verwacht tweede geworden, met verder vrij matig voetbal, maar o wee als je daar bij Wout over doorvraagt.quote:Op zondag 19 november 2023 11:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een bizar geacteerd gedoe, dat extreme vieren van de overwinning en vervolgens ziedend worden als het over het matige voetbal ging. Alsof het toch niet al gespeeld was met een wedstrijd bij Gibraltar voor de boeg. Je mag best wel met oneliners komen als ‘niks weggegeven’ en ‘uiteindelijk telt het resultaat’, maar zwaarbevochten was het ook niet, dit was echt een waardeloze tegenstander. Een beetje blij oké maar dit overdreven blij en tegelijkertijd verongelijkt zijn na zo’n kutpotje past totaal niet bij de Nederlandse mentaliteit.
Ja nee, laten we nou ook in godsnaam gaan stoppen om 2010 met nu te vergelijken. Die generatie was gewoon 3 keer zo goed, dat moeten we echt niet meer gaan doen.quote:Op zondag 19 november 2023 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt reuze mee, echte aanvallende grootheden van het niveau Robben V Persie en Sneijder hebben we niet (meer). En laten we eerlijk zijn daar draaide het eigenlijk een hele generatie om, vooral Robben was met terugwerkende kracht eigenlijk bizar goed.
Ik vond Mathijsen in zijn beste jaren beter dan Virgil nu.quote:Op zondag 19 november 2023 20:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja nee, laten we nou ook in godsnaam gaan stoppen om 2010 met nu te vergelijken. Die generatie was gewoon 3 keer zo goed, dat moeten we echt niet meer gaan doen.
Ook Van Bommel, (aanvoerder van Bayern) Kuijt (haalde altijd dubbele cijfers bij Liverpool) en Van der Vaart (Real Madrid en gewoon reservespeler bij Oranje) erbij toen, naast dan nog Sneijder/Robben/Van Persie. Even realistisch blijven.
En nee, ook die verdediging was niet mokerslecht. Centrum bestond met Mathijssen en Heitinga uit subtop PL en Bundesliga. (Waarbij dus nu hooguit die 2 specifieke posities iets beter bezet zijn) Dat elftal was echt veel beter.
Dat is ook weer wat overdreven maar op het WK 2010 speelde hij serieus geweldig. Kijk de WK-halve finale en finale nog maar eens terug, won elk duel van Forlan en David Villa.quote:Op zondag 19 november 2023 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vond Mathijsen in zijn beste jaren beter dan Virgil nu.
Zelfkastijdingquote:Op zondag 19 november 2023 20:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is ook weer wat overdreven maar op het WK 2010 speelde hij serieus geweldig. Kijk de WK-halve finale en finale nog maar eens terug, won elk duel van Forlan en David Villa.
Vind nog steeds dat de 2010 van alle elftallen ooit de grootste kanshebber was. Enorme bijna ziekelijke winnaarsmentaliteit bij een aantal spelers (Bommel, Kuijt, Robben, Nigel de Jong) en geweldige technische spelers voorin die op hun top elk land ter wereld aankonden.quote:Op zondag 19 november 2023 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ben inmiddels wel overtuigd dat Nederland nooit iets gaat winnen.
quote:Op zondag 19 november 2023 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je hebt 1 of 2 buitencategorie spelers nodig om het verschil te maken en dat ontbreekt er nu aan, Argentinie had Messi en in mindere mate Di Maria, dat zijn er net 2 die zo'n team over het dooie punt kunnen helpen (even los van het nodige geluk wat ze hadden met penalties).quote:Op zondag 19 november 2023 21:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind nog steeds dat de 2010 van alle elftallen ooit de grootste kanshebber was. Enorme bijna ziekelijke winnaarsmentaliteit bij een aantal spelers (Bommel, Kuijt, Robben, Nigel de Jong) en geweldige technische spelers voorin die op hun top elk land ter wereld aankonden.
Naja 74 heb ik dan niet meegemaakt maar als ik zie hoe laconiek Cruijff en Van Hanegem na afloop hun commentaar gaven ("achja jammer") dan vond ik dat nog wel een verschil met 2010.
Bij de huidige generatie gaat dat sowieso nooit wat worden, helft van het elftal bestaat uit slappe vaatdoeken en technisch stelt het bar weinig voor.
Helemaal mee eens. En Robben en Sneijder hadden dat ook heel erg.quote:Op maandag 20 november 2023 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt 1 of 2 buitencategorie spelers nodig om het verschil te maken en dat ontbreekt er nu aan, Argentinie had Messi en in mindere mate Di Maria, dat zijn er net 2 die zo'n team over het dooie punt kunnen helpen (even los van het nodige geluk wat ze hadden met penalties).
Je zou bijna gelijk hebben, ware het niet dat dat elftal een enorm zwakke plek had: Van Persie. Het is stilaan zo goed als vergeten, maar Van Persie kwam totaal niet uit de verf in dat team. Dat kwam omdat Robben eigenlijk te goed was en daarom de tactiek op hem werd afgesteld. Van Persie werd door Sneijder letterlijk niet gezien. Je speelde dus eigenlijk met een man minder, of ook weer niet, want Robben telde voor twee.quote:Op zondag 19 november 2023 21:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind nog steeds dat de 2010 van alle elftallen ooit de grootste kanshebber was. Enorme bijna ziekelijke winnaarsmentaliteit bij een aantal spelers (Bommel, Kuijt, Robben, Nigel de Jong) en geweldige technische spelers voorin die op hun top elk land ter wereld aankonden.
Naja 74 heb ik dan niet meegemaakt maar als ik zie hoe laconiek Cruijff en Van Hanegem na afloop hun commentaar gaven ("achja jammer") dan vond ik dat nog wel een verschil met 2010.
Bij de huidige generatie gaat dat sowieso nooit wat worden, helft van het elftal bestaat uit slappe vaatdoeken en technisch stelt het bar weinig voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |