Nummer eeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeen jaaaaaaquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit doet mij denken aan Xavi die feest vierde na die 1-2 winst bij Spakenburg
Bas Dost worden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze dansen en springen want anders is act Wout weer overstuur
Alleen als hij een helm draagtquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mag een keeper zijn handen gebruiken in het andere strafschopgebied 🤔
Maar wél sympahtiek (net als jij).quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Robert Bozenik.
Veel rennen en balletjes opwachten in de zestien, goede looplijnen, de motoriek van een gehandicapte.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind van Dijk in de media echt verschrikkelijk
Kwartfinale halen met dit team is okequote:Op zaterdag 18 november 2023 22:44 schreef vaarsuvius het volgende:
nou dat wordt dan weer een kansloze afgang tegen bv portugal in de 1/4 finale
Deze man is PSV watcher voor het ADquote:
Dat mag.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:43 schreef Caland het volgende:
Turkije - Nederland in Dortmund ofzo zou wel leuk zijn
Stukje invasie van twee kanten
quote:Like Alert
18-11-2023 @ 22:46:22
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / Nederland - Ierland #5 Recht op de keeper"
Ik wil heel graag Weghorst als collega van @Caland zienquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:46 schreef fetX het volgende:
Haha Wout heeft @:caland weer op de kast.
Met deze rotzooi ga je ook niet winnen van een Denemarken of Oostenrijk.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:47 schreef NLGooner het volgende:
Geen Argentinië als tegenstander (en hopelijk geen Frankrijk in de poule) dus Europees Kampioen![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:47 schreef fetX het volgende:
En weer een like van @:ikgeefenkellikes![]()
![]()
Oh, tegen de regels dus? Duidelijkquote:
Mental image.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:52 schreef Kriegel het volgende:
Bas heeft z'n konthaar verwijderd. Gefeliciteerd, Bas!
En dan hevig schreeuwend langs die 23 man op de tribunequote:Op zaterdag 18 november 2023 22:52 schreef BB-King het volgende:
Tegen Gibraltar uit kan het ook best wel 0-1 worden.
Wout Weghorst uiteraard met een mislukte omhaal die via een Gibraltenees erin rolt
dat zei je moeder ook vannachtquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed Tjacka
Je wordt al een hele grote jongen
Adie doet tegenwoordig aan vissen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Adrian Lewis doet niet mee dus ik ga NIET kijken @:alaphilippe_
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |