Nou..quote:
Boomerquote:Op zaterdag 18 november 2023 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Koeman wordt met de minuut nukkiger he
We waren er weer bij en dat is prima.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:44 schreef vaarsuvius het volgende:
nou dat wordt dan weer een kansloze afgang tegen bv portugal in de 1/4 finale
Ik word doodmoe van die acts.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Wappie ziedend , Koeman ziedend
Naja ik zit te wachten op iemand die de hele NOS afmaakt en zich afvraagt of Jeroen zelfstandig naar de WC kan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik word doodmoe van die acts.
Als je niet meedoet met de fanfare krijg je de toorn van Wappie Wout over je heenquote:Op zaterdag 18 november 2023 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar erger dan Brubbie bij Arno Vermeulen van de week?
Het is vrijwel fascinerend dat de schoolkrantjournalist al jaren gevoelsvraagjes af mag vuren op de bondscoach voor het oog van miljoenen mensen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Naja ik zit te wachten op iemand die de hele NOS afmaakt en zich afvraagt of Jeroen zelfstandig naar de WC kan.
Weghorst😂😂Wat mis is qua spirit met het NL elftal in 1 interview. Ze denken dat ze echt goed voetballen en wereldtop zijn🤣🤣🤣quote:
Werken bij de NOS.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is vrijwel fascinerend dat de schoolkrantjournalist al jaren gevoelsvraagjes af mag vuren op de bondscoach voor het oog van miljoenen mensen.
De vorige was een geflipte kale zonnebruin meneer die dwergen op schoot nam na het krijsen van BERGKAMP 2-1quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is vrijwel fascinerend dat de schoolkrantjournalist al jaren gevoelsvraagjes af mag vuren op de bondscoach voor het oog van miljoenen mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |