quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco opent wel erg veel topics.
Wat voor score heb jij op de CITO eindtoets gehaald?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco opent wel erg veel topics.
"Net zo goed of beter dan de generatie van 2010"quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:34 schreef fetX het volgende:
Koopmeiners en De Roon
Mijn hemel wat een armoe
Wie zei dit?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
"Net zo goed of beter dan de generatie van 2010"
Stengs gaat Gibraltar om hun moeder laten roepenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen kansen voor Wieffer en Stengs
Walgelijk dit.
De spelers ook zou je denkenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:35 schreef vaarsuvius het volgende:
is het nog wat, of een zouteloze 1-0?
ik heb niet gekeken, was vergeten dat er een wedstrijd was
Ga maar weer terug in wow.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:35 schreef vaarsuvius het volgende:
is het nog wat, of een zouteloze 1-0?
ik heb niet gekeken, was vergeten dat er een wedstrijd was
dat speel ik al niet meer sinds 2008, maar ik vond het een leuk spel dus het plaatje mag blijvenquote:
Die gaat iedere meter die hij heeft moeten lopen declareren voor een vergoedingquote:
Maar toen was er nog geen classic.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat speel ik al niet meer sinds 2008, maar ik vond het een leuk spel dus het plaatje mag blijven
Dilian staat aan JOUW kant. @Zorroquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb in de E’tjes een keer met 14-1 verloren.
Ik maakte die ene goal.
En voelde het goed?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik maakte die ene goal.
Gibraltar is geen land.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef vaarsuvius het volgende:
20-0 is nog beter dan 14-0, dan gaat de uefa misschien eindelijk ooit iets veranderen aan het systeem en die dwerg ploegen niet meer aan deze poppenkast mee laten doen....
Jazeker, want het was in de laatste minuten bij een 14-0 achterstand. Die ene goal was dus erg belangrijk voor ons.quote:
Omschrijf jezelf eens als voetballer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik maakte die ene goal.
En dan hebben we niet zo’n kneuzenslager die het scheenbeen van onze Wieffer er probeert af te trappenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef vaarsuvius het volgende:
20-0 is nog beter dan 14-0, dan gaat de uefa misschien eindelijk ooit iets veranderen aan het systeem en die dwerg ploegen niet meer aan deze poppenkast mee laten doen....
Ik dacht aan een ander soort natuur, maar SFW content is op dit moment prima.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Tijd voor natuur @:coco @:Zipportal
[ twitter ]
En we zijn ook heel snel weer thuis, het is vlakbij tenslotte.quote:
Robert Bozenik.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Omschrijf jezelf eens als voetballer.
Voor die paar wedstrijden kunnen we gewoon thuis blijven slapen!quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En we zijn ook heel snel weer thuis, het is vlakbij tenslotte.
Dit kan nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mag een keeper zijn handen gebruiken in het andere strafschopgebied 🤔
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Europees kampioen worden.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |