dat speel ik al niet meer sinds 2008, maar ik vond het een leuk spel dus het plaatje mag blijvenquote:
Die gaat iedere meter die hij heeft moeten lopen declareren voor een vergoedingquote:
Maar toen was er nog geen classic.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat speel ik al niet meer sinds 2008, maar ik vond het een leuk spel dus het plaatje mag blijven
Dilian staat aan JOUW kant. @Zorroquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb in de E’tjes een keer met 14-1 verloren.
Ik maakte die ene goal.
En voelde het goed?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik maakte die ene goal.
Gibraltar is geen land.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef vaarsuvius het volgende:
20-0 is nog beter dan 14-0, dan gaat de uefa misschien eindelijk ooit iets veranderen aan het systeem en die dwerg ploegen niet meer aan deze poppenkast mee laten doen....
Jazeker, want het was in de laatste minuten bij een 14-0 achterstand. Die ene goal was dus erg belangrijk voor ons.quote:
Omschrijf jezelf eens als voetballer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik maakte die ene goal.
En dan hebben we niet zo’n kneuzenslager die het scheenbeen van onze Wieffer er probeert af te trappenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef vaarsuvius het volgende:
20-0 is nog beter dan 14-0, dan gaat de uefa misschien eindelijk ooit iets veranderen aan het systeem en die dwerg ploegen niet meer aan deze poppenkast mee laten doen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |