SPOILER: Op verzoek de hearingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn het nu ineens ook wel gewoon Trump-fans in plaats van rellende als Trump-fans verklede BLM'ers en antifa? Of geldt dat laatste alleen voor de overige 39.999 uur en 58,5 minuut?quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:07 schreef xpompompomx het volgende:
Kijk deze zorgvuldig geselecteerde 1,5 minuut aan beelden van de in totaal 44k uur aan beeldmateriaal dan mense!!!11
Als je enig idee had waar je over praatte wist je dat er op dit moment slechts een zeer gering deel (90 uur) is vrijgegeven, Ik vind het wel knap dat jij er blijkbaar in bent geslaagd deze binnen een dag te bekijken!quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er na de 44.000 uur net gelekte video's
Dat meeeeen je niet!quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:20 schreef V. het volgende:
Jongens, McCarthy is al een tijdje niet meer de speakert.
Um, nee. Je middelste filmpje bijvoorbeeld is niet echt vrijpleitend, integendeel. De man ziet momenteel tientallen jaren gevangenisstraf op zich af stormen. (Kostte me wel 10 hele seconden om te vinden wie en/of wat.)quote:
* brokjespoes schudt meewarig het hoofdquote:This is January 6 defendant Jared Luther Owens, who is currently facing multiple felony and misdemeanor charges.
Een eigen onderzoek buiten de conservatieve vreemd narratief pushende bubbel dat is vals spelen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:28 schreef brokjespoes het volgende:
Ik kan jullie ook echt geen moment alleen laten he?
[..]
Um, nee. Je middelste filmpje bijvoorbeeld is niet echt vrijpleitend, integendeel. (Kostte me wel 10 hele seconden om te vinden wie en/of wat.)
[..]
* brokjespoes schudt meewarig het hoofd
We kunnen dit simpel samen vatten: Cognitieve dissonantie.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een eigen onderzoek buiten de conservatieve vreemd narratief pushende bubbel dat is vals spelen.
Het is als een fikse boer...die komt ook ineens opzetten, maakt even lawaai en daarna is het weer rustigquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:44 schreef ITs_relative het volgende:
Het valt mij op dat een bepaald type user de laatste paar dagen zich weer wat meer toont.
Iemand enig idee hoe en waarom?
Als hij maar niet komt opzetten op november 2024.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:59 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Het is als een fikse boer...die komt ook ineens opzetten, maakt even lawaai en daarna is het weer rustig
Ik was even bang dat jullie het stiekum over mij haddenquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:00 schreef Tijger_m het volgende:
We kunnen dit simpel samen vatten: Cognitieve dissonantie.
Die apotheek vond dat je maar even zonder die medicatie moest doenquote:Op zondag 19 november 2023 01:24 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Ik was even bang dat jullie het stiekum over mij haddenmaar toch dus weer niet, want ik eet braaf op tijd mijn anti-CD pillen[1], dus dat kan het niet zijn
[1] ik ben wél super-doodmoe omdat de apotheek nogal in gebreke is gebleven met mijn doorslaapmedicatie... deze mocht wegens schaarste tijdelijk in het buitenland worden bijbesteld, waarbij de overheid t/m 27 september de meerkosten zou vergoeden (wat kan oplopen tot een paar honderd euro, klik HIERRRR voor details), maar dat was de apotheek allemaal "te veel gedoe."[2] Gaat waarschijnlijk een officiële klacht worden, misschien wel met Kamervragen.
[2] (voetnoot bij voetnoot): het aflopen van de regeling betekent overigens niet dat de apotheek per dato opeens zou zijn vrijgelsteld van nakoming / levering, maar alleen dat ze de meerkosten / schade nu zelf zullen moeten ophoesten. OK, en dan nu weer on-topic, BroPo! Foei!
* brokjespoes dankt hierbij iedereen trouwens hartelijk voor de gedoneerde opduimpjes + zoen van de meester!![]()
Tja MTG is niet bepaald een betrouwbare bron. Over welke 'lies and deceit' heeft ze het?quote:Op zondag 19 november 2023 20:37 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Er is iemand een beetje boos geloof ik.
Vredesduif noemde domrechts hem toch?quote:Op maandag 20 november 2023 00:30 schreef Ulx het volgende:
Trump wil weer Amerikaanse troepen in Afghanistan.
[ twitter ]
Didn't he during his term...just undo that?quote:Op maandag 20 november 2023 00:30 schreef Ulx het volgende:
Trump wil weer Amerikaanse troepen in Afghanistan.
[ twitter ]
https://www.washingtonpos(...)NzFDBWreLk&itid=gftaquote:Rosalynn Carter, first lady who championed mental health, dies at 96
quote:When Jimmy was 3 yrs old, his mother was a nurse/midwife and she took 3 yr old Jimmy with her to Roselyn's mother's house, put him down in their living room with some wooden toys and assisted Roselyn's mother in the birth of Roselyn. (Jimmy's 3 yrs older then Roselyn)...so Jimmy was with Roselyn literally the rest of her life.
Beelden van paar Repugnicans op 6 januari die het achteraf hebben over een "toeristisch bezoekje"quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk de beelden ipv meteen weer krampachtig in de reet van "de overheid" te kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |