Wel een beetje aparte 'frame' van die kerel: het is een training, daar valt natuurlijk gewoon niet zo heel veel te zien. Ik zie mijzelf toch al bijna mijn hele leven als in meer of mindere mate F1-liefhebber, maar de vrije trainingen sla ik doorgaans ook gewoon overquote:Op vrijdag 17 november 2023 06:55 schreef Jane het volgende:
Blij voor al deze potentiële toeschouwers die geen kaartje gekocht hebben.
[ twitter ]
Die vent is echt een karikatuur van zichzelf. Als het niet Sainz was maar een Mercedes-rijder was de wereld te klein geweest :’)quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:34 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Toto die anderen de les gaat lezen
Die locals uit Las Vegas moeten wel wat gewend zijn neem ik aan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee voor de locals was het een drama idd, naast wat het geintje de stad kost.
over 15 minuten weten we hetquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:40 schreef Jane het volgende:
Ik geloof nooit dat ze VT2 gaan cancellen, na al die hype. Maar als het dan weer gebeurt, heb je natuurlijk wel echt de poppen aan het dansen.
Nou ja, als het dan weer misgaat kun je alleen maar hopen dat het een Mercedes treft, na die opmerkingen van dhr. Wolff.
Change your fucking putdeksel!quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:34 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Die solliciteert nog altijd naar een plekje hoger op de rots. Wat een walgelijk figuur. Gaat hij dan de schade bij Ferrari betalen uit de budgetcap van Mercedes omdat het allemaal toch niets uitmaakt?quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:34 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
+ een uur?quote:
dan horen we of het door gaat of nietquote:
Aan de ene kant snap ik zijn punt wel over dat we niet gelijk de hele boel totaal af moeten zeiken, want fouten worden gemaakt (ook al is dit natuurlijk een nogal grote fout). Vooral zijn reactie richting Vasseur is echter te kansloos voor woorden, want Ferrari heeft daadwerkelijk een fors probleem volledig buiten hun eigen schuld om.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:34 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ah! Tnx!quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan horen we of het door gaat of niet
zijn ze nu aan het overleggen
Vooral als het Lewis was geweestquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die vent is echt een karikatuur van zichzelf. Als het niet Sainz was maar een Mercedes-rijder was de wereld te klein geweest :’)
Had Allard het ook al over: als bijvoorbeeld de motor beschadigd zou zijn door dit, dan zou je gewoon een 'gratis' motor moeten mogen gebruiken. Het is aantoonbaar buiten jouw schuld om, dat vind ik wel verder gaan dan gewoon motorpech ofzo tijdens een race.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:47 schreef pmponer het volgende:
Nou ja dit is wel een budgetcap dingetje, het is niet alsof een team/coureur hier iets aan kan doen. Dit is gewoonn nalatigheid van de organisatie. Ik ben benieuwd hoe ze daarmee omgaan.
@Nattekat kan later uit bed komenquote:
die schijnt ook beschadigd te zijnquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Had Allard het ook al over: als bijvoorbeeld de motor beschadigd zou zijn door dit, dan zou je gewoon een 'gratis' motor moeten mogen gebruiken. Het is aantoonbaar buiten jouw schuld om, dat vind ik wel verder gaan dan gewoon motorpech ofzo tijdens een race.
Dan nog moet je gewoon over die put kunnen rijden zonder dat ie loskomtquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:50 schreef Rianne84 het volgende:
Ik las ook dat Alonso voor Sainz reed en de put wist te ontwijken. Was het dan gewoon te zien of heeft Alonso superogen?
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan nog moet je gewoon over die put kunnen rijden zonder dat ie loskomt
China tijdens de race reed Montoya een putdeksel eraf geloof ikquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:51 schreef Jane het volgende:
Geleerde lessen:
Nooit als eerste naar buiten op een (nieuw) stratencircuit. Laat anderen de putdeksels maar testen.
Ja, dat zouden dus gewoon écht niet de kosten voor Ferrari moeten zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
die schijnt ook beschadigd te zijn
en de monocock
en de batterij
en de vloer
en Alpine Oconquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat zouden dus gewoon écht niet de kosten voor Ferrari moeten zijn.
Kan eventueel dat iemand anders hem los had getrokken, maar niet zo hard dat hij tegen zijn auto sloeg, en dat Alonso de eerstvolgende was die daar langs kwam, de opgehoogde deksel zag en er precies voorbij kon?quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:50 schreef Rianne84 het volgende:
Ik las ook dat Alonso voor Sainz reed en de put wist te ontwijken. Was het dan gewoon te zien of heeft Alonso superogen?
DTM in Beijing all over again.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:51 schreef Jane het volgende:
Geleerde lessen:
Nooit als eerste naar buiten op een (nieuw) stratencircuit. Laat anderen de putdeksels maar testen.
quote:
Lekker man, straks om 02:00 uur lokale tijd je training afwerkenquote:
"or terrorists"quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:03 schreef Jane het volgende:
Kom net toevallig deze tweet tegen en ik heb geen idee wie dit is, maar als het waar is, is het wel een hele grote blamage. Nog groter dan het nu al is, bedoel ik.
[ twitter ]
dan waren er geen putdeksels geweest.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:10 schreef Hyperdude het volgende:
“This would have never happened when the mob was running Vegas.”
🤣👍quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:10 schreef Hyperdude het volgende:
“This would have never happened when the mob was running Vegas.”
tenzij het hun auto geweest wasquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:34 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
FF dichtpurren.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:49 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Hoeveel van die putten liggen er op de track?
ze halen de deksels eraf en gieten er beton inquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:14 schreef Jane het volgende:
Ik ben geen bouwexpert, maar ze zijn het blijkbaar met beton aan het repareren. Is dat dan droog/hard in zo'n korte tijd? #dtv
Snelbeton, 15 minuten ofzoiets?quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:14 schreef Jane het volgende:
Ik ben geen bouwexpert, maar ze zijn het blijkbaar met beton aan het repareren. Is dat dan droog/hard in zo'n korte tijd? #dtv
morgen(vroeggggg) nieuwe kansenquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:17 schreef Rianne84 het volgende:
Ja tyfus, om 10 uur moet ik bij een stomme cursus zijn. Zo krijg ik geen enkele training op deze blamage-baan mee
Bij F1TV zeiden de commentators dat de covers wel 'bolted' waren, maar dat de ring waar ze aan vast zitten uit het asfalt is getrokken. Als dat zo is, dan hebben ze wel een dingetje.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:03 schreef Jane het volgende:
Kom net toevallig deze tweet tegen en ik heb geen idee wie dit is, maar als het waar is, is het wel een hele grote blamage. Nog groter dan het nu al is, bedoel ik.
[ twitter ]
a foreign object....quote:
In het verleden werd eea dan ook nog vergoed door organisatie/FIA. Gebeurde ook geloof ik bij Haas in Maleisië toen ze daar met hetzelfde te maken hadden.quote:
Er zijn grenzenquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
morgen(vroeggggg) nieuwe kansen
In Baku/Maleisië had je geen shows en gebeurde hetzelfde. Kan dus overal gebeurenquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:23 schreef Nizno het volgende:
En dan vonden ze Max negatief die vond dat het om het racen zou moeten gaan.
De show was blijkbaar zo belangrijk dat er iets gemist is in het uitzoeken of het wel mogelijk was om te racen
Niet gelijk de boel gaan afzeiken denk ik ook maar , putdeksel problemen zijn er ook wel op gewone circuits voor gekomen… was het niet McLaren dt de kans op het constructeurs wk in 2005 de “put” in zag gaan, nadat Montoya over een losgeschoten putdeksel heen reed ?quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik zijn punt wel over dat we niet gelijk de hele boel totaal af moeten zeiken, want fouten worden gemaakt (ook al is dit natuurlijk een nogal grote fout). Vooral zijn reactie richting Vasseur is echter te kansloos voor woorden, want Ferrari heeft daadwerkelijk een fors probleem volledig buiten hun eigen schuld om.
dit had niet meer mogen gebeurenquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:24 schreef franklop het volgende:
[..]
In Baku/Maleisië had je geen shows en gebeurde hetzelfde. Kan dus overal gebeuren
ik zeg niet dat het nergens anders kon gebeuren, ik geef alleen aan dat er wat dingen gemist zijn in de voorbereiding, diezelfde voorbereiding waarvan best veel tijd in het SHOWaspect is gaan zitten denk ik datquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:24 schreef franklop het volgende:
[..]
In Baku/Maleisië had je geen shows en gebeurde hetzelfde. Kan dus overal gebeuren
Alleen Toto zal dat vinden, maar wat wil je, 19 coureurs in het veld en één Hollywood showman die vooral geeft om bling bling, en die Hollywood showman rijdt voor Mercedes.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:21 schreef greysbones het volgende:
We hear the top part of the drain pipe that got loose has a cylindrical shape. It caused a big hole in the floor of the Ferrari. It was even possible to see the road through the cockpit.
en dan vindt Toto dat Ferrari zich niet moet aanstellen
die man moet zichzelf opruimen
Als het de wagen van Hamilton geweest was...quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:21 schreef greysbones het volgende:
We hear the top part of the drain pipe that got loose has a cylindrical shape. It caused a big hole in the floor of the Ferrari. It was even possible to see the road through the cockpit.
en dan vindt Toto dat Ferrari zich niet moet aanstellen
die man moet zichzelf opruimen
Spectaculaire beelden!quote:
Ik denk dat dit door 2 compleet andere groepen is/wordt gedaanquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het nergens anders kon gebeuren, ik geef alleen aan dat er wat dingen gemist zijn in de voorbereiding, diezelfde voorbereiding waarvan best veel tijd in het SHOWaspect is gaan zitten denk ik dat
Mooiquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:nattekat kan later uit bed komen
Weekend is net begonnen, verwacht dat er nog wel meer mis zal gaan buiten die putdeksels. Als Max hem in de simulator al niet uit de muur houd, en dan totaal geen grip op die baan. Ze zijn zo bezig met veiligheid maar dat is niet relevant als er een Amerikaanse show opgevoerd dient te worden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk dat dit door 2 compleet andere groepen is/wordt gedaan![]()
Tuurlijk mag dit niet gebeuren, maar het kan gebeuren en het is ook elders gebeurd. En hier zal over nagedacht zijn en dan toch niet helemaal goed zijn gegaan. Dat kan overal gebeuren.
Het zou pas een echt slecht zijn als blijkt dat ze nu hele weekend niet kunnen rijden. Maar als het alleen FP1 is dan valt het alles mee.
Dat was niet in de simulator maar een game.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:32 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Weekend is net begonnen, verwacht dat er nog wel meer mis zal gaan buiten die putdeksels. Als Max hem in de simulator al niet uit de muur houd, en dan totaal geen grip op die baan. Ze zijn zo bezig met veiligheid maar dat is niet relevant als er een Amerikaanse show opgevoerd dient te worden.
784, en het duurt een half uur per stuk om ze te repareren. We zijn over 2 weken bij u terug.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:49 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Hoeveel van die putten liggen er op de track?
Las net op X dat het er 140 zijn...quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
784, en het duurt een half uur per stuk om ze te repareren. We zijn over 2 weken bij u terug.
Geintje natuurlijk.
Ja, het zijn 3 weken.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
784, en het duurt een half uur per stuk om ze te repareren. We zijn over 2 weken bij u terug.
Geintje natuurlijk.
Ow, dat valt dan nog mee….quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:39 schreef SemPai het volgende:
[..]
Las net op X dat het er 140 zijn...
Oh, dan zijn ze in 70 uur klaar.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:39 schreef SemPai het volgende:
[..]
Las net op X dat het er 140 zijn...
Heb ook niet het idee dat het snel gaatquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dan zijn ze in 70 uur klaar.
Zouden ze nu een heel team hebben rondlopen over het circuit of echt alleen maar de middelen om putje voor putje te doen? Want dan gaat het nog even duren ben ik bang.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ook niet het idee dat het snel gaat
[ twitter ]
Wij hebben wel heerlijk geslapenquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:41 schreef greysbones het volgende:
mensen die er 3 uur later achter komen dat ook de auto van Ocon beschadigd is
en nu wil je een sticker ??quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij hebben wel heerlijk geslapen
Ik mag hopen voor die gasten dat ze een dubbele uurprijs mogen rekenen om dit klusje om middernacht onder grote tijdsdruk te moeten klaren.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ook niet het idee dat het snel gaat
[ twitter ]
ze krijgen een bakje chips.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor die gasten dat ze een dubbele uurprijs mogen rekenen om dit klusje om middernacht onder grote tijdsdruk te moeten klaren.
Ik ben geen expert maar het zou me ook weer niet verbazen dat het beton of wat ze er ook ingooien gewoon omhoog gezogen wordt als ze weer gaan beginnen, dichtlassen had ik wel een betere oplossing gevonden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor die gasten dat ze een dubbele uurprijs mogen rekenen om dit klusje om middernacht onder grote tijdsdruk te moeten klaren.
F1quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:49 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Formule E is heel subtiel vandaag
Ik heb echt geen idee, maar sowieso 0,0 vertrouwen in deze clownsquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar het zou me ook weer niet verbazen dat het beton of wat ze er ook ingooien gewoon omhoog gezogen wordt als ze weer gaan beginnen, dichtlassen had ik wel een betere oplossing gevonden.
ZEGquote:
Kijk eens op fotos van de vrije training in Zandvoort, Monza, Spa, Silverstone, etc. Zit allemaal (zo goed als) vol. En zeker als je bedenkt wat dit gekost heeft een hoe enorm veel reclame er voor gemaakt is, is het gewoon een complete mislukking.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel een beetje aparte 'frame' van die kerel: het is een training, daar valt natuurlijk gewoon niet zo heel veel te zien. Ik zie mijzelf toch al bijna mijn hele leven als in meer of mindere mate F1-liefhebber, maar de vrije trainingen sla ik doorgaans ook gewoon over
Jepquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar het zou me ook weer niet verbazen dat het beton of wat ze er ook ingooien gewoon omhoog gezogen wordt als ze weer gaan beginnen, dichtlassen had ik wel een betere oplossing gevonden.
Zou kunnen, vraag mij sowieso af wat het met de grip zal doen als ze daar met een bandje overheen gaan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb beelden gezien waar de tribunes vol zittenquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:56 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Kijk eens op fotos van de vrije training in Zandvoort, Monza, Spa, Silverstone, etc. Zit allemaal (zo goed als) vol. En zeker als je bedenkt wat dit gekost heeft een hoe enorm veel reclame er voor gemaakt is, is het gewoon een complete mislukking.
Je meent hetquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh, de start is uitgesteld.
Ook als je een kaart voor het hele weekend hebt gekocht?quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel een beetje aparte 'frame' van die kerel: het is een training, daar valt natuurlijk gewoon niet zo heel veel te zien. Ik zie mijzelf toch al bijna mijn hele leven als in meer of mindere mate F1-liefhebber, maar de vrije trainingen sla ik doorgaans ook gewoon over
quote:
quote:
Voorlopig zijn ze niet in staat geweest om meer dan 10 minuten te rijden en er liggen al drie auto's in de poeier.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is gewoon wachten op de eerste grote crash.
Hoe laat Nederlandse tijd?quote:
Nee, dat kan niet, dan kom ik in de knoei met mijn andere afspraken die dag.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:58 schreef LTVDK het volgende:
Hopelijk stellen ze de race ook een uurtje of 2 uit, scheelt weer een wekker op zondag
Ben ik nog niet thuis.quote:
Dit is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden. Wanneer moeten die monteurs enz. slapen? Heeft niks meer met sport te maken.quote:
Drie? Van Sainz en Ocon had ik al iets vernomen maar wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voorlopig zijn ze niet in staat geweest om meer dan 10 minuten te rijden en er liggen al drie auto's in de poeier.
Dat zand loopt toch de riolering in of ben ik nu zo dom?quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
komt helemaal goed hoor
Amateursquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
komt helemaal goed hoor
Allemaal zodat wij Europeanen niet midden in de nacht hoeven op te staanquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden. Wanneer moeten die monteurs enz. slapen? Heeft niks meer met sport te maken.
Zhou werd eerst ook genoemd, dacht ik. Maar verder niks meer over gehoord.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Drie? Van Sainz en Ocon had ik al iets vernomen maar wie nog meer dan?
Dus ze leggen hierna ook nog even een nieuw riool aan?quote:
Toch raar dat ze er geen rekening mee houden, is niet de eerste keer, waarom checken ze op voorhand die putdeksels niet, ze hebben maanden de tijd gehad.quote:
Is dichtlassen niet gewoon sneller?quote:
Had volgens mij te maken dat ze in een betonnen rand of zoiets vallen, beton en metaal kun je niet lassen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is dichtlassen niet gewoon sneller?
Amerikanen weten alles beterquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat hoort bij het vak, ze zitten qua werk en jetlag meen ik op dezelfde tijdlijn als Japan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden. Wanneer moeten die monteurs enz. slapen? Heeft niks meer met sport te maken.
Het amerika he. Werken of ontslagen worden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook wel een beetje zodat ze niet tijdens de avondspits alles dicht hoeven te gooien.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:03 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Allemaal zodat wij Europeanen niet midden in de nacht hoeven op te staan
Amerikaanse trorpquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:04 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Had volgens mij te maken dat ze in een betonnen rand of zoiets vallen, beton en metaal kun je niet lassen.
Ik lig nog in bedquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Half 12 dus? Nou, dan ga ik weer terug naar bed- oh wacht.
Jaquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:05 schreef SemPai het volgende:
[..]
4am moest de strip toch weer open voor het gewone verkeer?
Oh ja, dit ook nog.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:05 schreef SemPai het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad dat ze dit weer eens onderschatten, ze zijn er met de SC uiteraard wel overheen gereden maar dat zijn totaal andere krachten en snelheden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:03 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Toch raar dat ze er geen rekening mee houden, is niet de eerste keer, waarom checken ze op voorhand die putdeksels niet, ze hebben maanden de tijd gehad.
Ik weet eigenlijk niet eens of dat wel waar is....? Dat het voor 'ons' is, zeg maar?quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:03 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Allemaal zodat wij Europeanen niet midden in de nacht hoeven op te staan
Buurman en buurman.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
komt helemaal goed hoor
Putdekselrand drama.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:07 schreef Legoblokje het volgende:
Ik schakel net in. Start uitgesteld?
Hele andere sportcultuur. Ik wil niet zeggen dat het zondag ineens bomvol zit hoor, zeker niet, maar dat het bij een training goeddeels leeg is zegt gewoon niet zoveel, en zéker niet dat het 'een complete mislukking' is.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:56 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Kijk eens op fotos van de vrije training in Zandvoort, Monza, Spa, Silverstone, etc. Zit allemaal (zo goed als) vol. En zeker als je bedenkt wat dit gekost heeft een hoe enorm veel reclame er voor gemaakt is, is het gewoon een complete mislukking.
Dat zal ook meespelen, maar dat de race op zaterdag is en niet op zondag is denk ik wel voor onsquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens of dat wel waar is....? Dat het voor 'ons' is, zeg maar?
Kreeg de indruk dat het meer te maken had met de overlast voor de stad qua afsluiten van de wegen. En het moest en zou natuurlijk 's avonds plaatsvinden, anders heb je nog niks aan die neonlichten voor het ploatje.
Oehquote:
Weet niet of je wel eens in Vegas bent geweest, maar de stad is rond dat tijdstip levendiger dan half 3 's middagsquote:
Sarcasme?quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:08 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat zal ook meespelen, maar dat de race op zaterdag is en niet op zondag is denk ik wel voor ons
Dat kan gewoon samen, komen die putdeksels ook niet meer omhoog.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:05 schreef SemPai het volgende:
[..]
niet zoveel schadequote:Op vrijdag 17 november 2023 09:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Zhou werd eerst ook genoemd, dacht ik. Maar verder niks meer over gehoord.
Dat klopt, maar de coureurs horen gewoon te slapen, topsporters hebben meestal wel een aardig strak schema in zo'n weekend.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of je wel eens in Vegas bent geweest, maar de stad is rond dat tijdstip levendiger dan half 3 's middags
Max en Checo nemen een extra Red Bull, kunnen ze door.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:10 schreef Evenstar het volgende:
Zelfs ik kan dit niet meer verdedigen
Je gaat coureurs toch niet midden in de nacht laten rijden joh, mafklappers.
Competitievervalsing! Inleveren die titels.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max en Checo nemen een extra Red Bull, kunnen ze door.
de putten kwamen met rand en al uit de straatquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nou ik niet hoorquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of je wel eens in Vegas bent geweest, maar de stad is rond dat tijdstip levendiger dan half 3 's middags
Alles voor de show.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:10 schreef Evenstar het volgende:
Zelfs ik kan dit niet meer verdedigen
Je gaat coureurs toch niet midden in de nacht laten rijden joh, mafklappers.
Daar wordt ook rekening mee gehouden, zij zitten op een "Japan" schema qua dag en nacht.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de coureurs horen gewoon te slapen, topsporters hebben meestal wel een aardig strak schema in zo'n weekend.
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Competitievervalsing! Inleveren die titels.
Maar dit is toch geen show meerquote:
jawellusquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar dit is toch geen show meerLekker kijken hoe ze putdeksels dichtmaken
Sainz was blij dat ie niet de deksel op zijn neus kreeg.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar dit is toch geen show meerLekker kijken hoe ze putdeksels dichtmaken
Ah. Was ff in de war vanwege je knipoogje op het laatst.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:13 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nee? Race is toch al iets van 30 jaar niet op zaterdag geweest?
Shit... putten...quote:
Pas als er 2 auto's aan de start verschijnen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:14 schreef Ferdii het volgende:
Nu al de grootste faalrace van de F1 geschiedenis
Nou, Max en Checo!quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Pas als er 2 auto's aan de start verschijnen.
Ben je wel de pineutquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:16 schreef Evenstar het volgende:
Ferrari straks net over budgetcap door dit gedoe!
*pakt popcorn*
Ik denk dat Ferrari dan een oorlog begint tegen de FIAquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je wel de pineut
Zou dat dan ook lekken?
Oeh daar ga ik dan wel voor zittenquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik denk dat Ferrari dan een oorlog begint tegen de FIA
Hongarije 2021: Hold my Mercedes:Pquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Pas als er 2 auto's aan de start verschijnen.
Gaat popcorn makenquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh daar ga ik dan wel voor zitten
Zoals eerder gezegd, hiervoor is in het verleden bij vergelijkbare situatie(s) een compensatie vanuit organisatie gekomen. Verwacht dat nu ook.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:16 schreef Evenstar het volgende:
*pakt popcorn*
Dat was Amerikaanse Grand Prix van 2005quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:14 schreef Ferdii het volgende:
Nu al de grootste faalrace van de F1 geschiedenis
Er zijn altijd slijmballen die een wit voetje willen halen en niet meedoen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:17 schreef Ferdii het volgende:
Ik zou met alle coureurs besluiten te weigeren met te doen aan deze flop show
Ja, negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:19 schreef Evenstar het volgende:
Hej, je kan zeggen wat je wil, de hele wereld heeft het over F1 en Las Vegas, dus het is ze wel gelukt om aandacht te trekken.
Zou kunnen, is wel ff een mega kostenpost, maar van mij mogen ze deze race een uitzondering maken, dit is buiten hun schuld om. In zo'n geval zou de organisatie verantwoordelijk gehouden moeten worden en zouden geen straffen moeten volgen voor teams en coureurs.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:16 schreef Evenstar het volgende:
*pakt popcorn*
Ja, moet haast ook wel. Of het nou wel of geen problemen zou opleveren, dit is gewoon duidelijk een dikke vette fout, dus zou het gecompenseerd moeten worden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, hiervoor is in het verleden bij vergelijkbare situatie(s) een compensatie vanuit organisatie gekomen. Verwacht dat nu ook.
Echt .....quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:19 schreef greysbones het volgende:
FIA is working towards trying to start FP2 at 2:30am local time, and try to run a 90 minuet session as they continue to check if drain covers in high speed sections are secured, most notably the strip with around 30 drain covers.
Zout graag!quote:
Aangepast op het hele programma, dus dit is wel laat, maar niet 10 uur later dan gepland ofzoquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de coureurs horen gewoon te slapen, topsporters hebben meestal wel een aardig strak schema in zo'n weekend.
deze van Josh Revell komt bij me op. het wordt concurrentie voor de slechtste baan ooit in de autosportquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Shit... putten...
Hmmm....
nou jaquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, moet haast ook wel. Of het nou wel of geen problemen zou opleveren, dit is gewoon duidelijk een dikke vette fout, dus zou het gecompenseerd moeten worden.
Alleen high speed sections? Dus niet alle putten controleren, als daar uren lang tientallen auto's overheen knallen dan zullen die toch op een gegeven moment toch ook losschieten.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:19 schreef greysbones het volgende:
FIA is working towards trying to start FP2 at 2:30am local time, and try to run a 90 minuet session as they continue to check if drain covers in high speed sections are secured, most notably the strip with around 30 drain covers.
Met name hopen dat geen enkele putdeksel nog los raakt, weinig zin in gewonden enzoquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:22 schreef Tarado het volgende:
Nu maar hopen dat de volgende auto die een putdekseltje kopt een Mercedes is met #44, kijken of Toto dan nog steeds zo schappelijk is of dat hij de racisme kaart gaat trekken.
Was hij schappelijk ja? Niet meegekregen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:22 schreef Tarado het volgende:
Nu maar hopen dat de volgende auto die een putdekseltje kopt een Mercedes is met #44, kijken of Toto dan nog steeds zo schappelijk is of dat hij de racisme kaart gaat trekken.
hij vindt dat Vasseur niet zo moet zeurenquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Was hij schappelijk ja? Niet meegekregen.
Toto, die even met zijn vingertje zwaaide en riep dat hij ze wel even kwam halen als er iets mis zou gaan als er een ongeluk zou gebeuren door het "porpoisen" vindt dit allemaal wel prima? Die Toto?
Dit meen je nietquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
Motorsport-Total's editor Christian Nimmervoll wrote a story about delays to track inspections:
"It starts with the track inspection. FIA race director Niels Wittich should actually have given the green light on Tuesday, but when he walked around the track with his team, it wasn't finished in many places or rather not in a condition that would have allowed Wittich to give the green light for the Grand Prix with a clear conscience. So the inspection, as they say in the paddock, had to be repeated on Wednesday. Strictly speaking - yes, that's a bit picky - at the time of the grand opening ceremony it wasn't even clear that the Grand Prix could even take place."
ze waren er echt klaar voor hoor
Vaszeur.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij vindt dat Vasseur niet zo moet zeuren
Als dit klopt kan dit nog wel eens een flink staartje krijgen, ze preken zo over de veiligheid, en dan sturen ze de coureurs op een onveilig circuit naar buiten, daar mogen koppen voor rollen. We hebben geluk dat het alleen maar materiele schade is, maar die putdeksel had heel wat meer schade aan kunnen richten.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
Motorsport-Total's editor Christian Nimmervoll wrote a story about delays to track inspections:
"It starts with the track inspection. FIA race director Niels Wittich should actually have given the green light on Tuesday, but when he walked around the track with his team, it wasn't finished in many places or rather not in a condition that would have allowed Wittich to give the green light for the Grand Prix with a clear conscience. So the inspection, as they say in the paddock, had to be repeated on Wednesday. Strictly speaking - yes, that's a bit picky - at the time of the grand opening ceremony it wasn't even clear that the Grand Prix could even take place."
Die putdeksels zijn alleen die dikke Amerikanen gewend. Als er dan een snelle en lichtere sport overheen gaat...quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:23 schreef Zorro het volgende:
Ze stampen daar de meest wanstaltige gebouwen uit de grond, de een nog groter dan de ander en dat blijft allemaal prima staan. Dan kunnen ze toch ook wel een beetje berekenen wat voor krachten er op zo'n putje komen en wat daarvoor nodig is...
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij vindt dat Vasseur niet zo moet zeuren
Zolang Lewis zijn Hollywood vrienden er maar massaal zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:28 schreef Rianne84 het volgende:
Het publiek schijnt het circuit inmiddels te verlaten. Die komen ook niet om 2.30 terug vermoed ik zo.
Ieuw.quote:
Laten we het hopen , laat die heren maar eens zien bij de FIA dat het draait om racen en niet om de Showquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:26 schreef Tekaschi het volgende:
Zou mij niet verbazen als deze hele race wordt afgelast, zou er ook geen traan om laten, gaat toch één grote DRS trein worden.
Dus op de minuut dat VT2 is afgelopen, mits ze dit al halen, moet het circuit weer open want hotels moeten bevoorraad worden. Wat een farce.quote:De tweede vrije training voor de Grand Prix van Las Vegas gaat in principe gewoon door. Dat heeft de FIA zojuist laten weten. De oorspronkelijk zestig minuten durende sessie is wel verlengd. De vrije training duurt ditmaal negentig minuten. De start van de sessie is officieel nog niet bekend, maar het zou gaan om half drie in de nacht (plaatselijke tijd). Dat is half twaalf Nederlandse tijd.
Erg veel speelruimte om te schuiven met de aanvangstijden was er eigenlijk niet, want om 4:00 uur plaatselijke tijd zou het circuit weer worden vrijgegeven voor het reguliere verkeer. Dat moest gebeuren, omdat bijvoorbeeld in deze uren de hotels bevoorraad worden.
De FIA laat weten: "We verwachten momenteel ongeveer twee uur vertraging ten opzichte van de oorspronkelijk geplande starttijd voor VT2, zodat het lokale technische team de noodzakelijke werkzaamheden op het circuit kan uitvoeren. De sessie wordt verlengd tot 90 minuten. Zal worden bijgewerkt met meer details wanneer deze beschikbaar zijn."
Maar ik hoorde dat er geen publiek was. Wat is het nou.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:28 schreef Rianne84 het volgende:
Het publiek schijnt het circuit inmiddels te verlaten. Die komen ook niet om 2.30 terug vermoed ik zo.
Of naar huis, zie je zondag alleen dit:quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:31 schreef Zorro het volgende:
Zou mooi zijn als de FIA om 2:30 het groene licht geeft en er niemand de baan op komt omdat ze allemaal lekker in bed gekropen zijn
En dan liefst bij de tweede rijder, die met de gele camera.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:33 schreef Evenstar het volgende:
Ik zie nu dat filmpje van Toto, hahaha. Wat een gast.
Vraag mij af wat er was gebeurd als dit bij een Mercedes was en niet bij een Ferrari.
Voor de fans is het uiteraard sneu, gun de fans wel hun feestje daar.quote:
11:00 uur hier?quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ik hoorde dat er geen publiek was. Wat is het nou.
Kost een paar centen maar dan heb je ook.... Oh nee.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Voor de fans is het uiteraard sneu, gun de fans wel hun feestje daar.
Misschien kan Liberty zelf maar beter geen race meer organiseren en zich alleen bezig houden met de commerciële kant van de F1.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
Het gaat altijd om de show. Een atleet verdient geen geld omdat hij zo goed is in zijn sport, hij verdient geld omdat het vermakelijk is om naar te kijken.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
Laten we het hopen , laat die heren maar eens zien bij de FIA dat het draait om racen en niet om de Show
(vriendjes politiek - geld)
Het is Vegas, die hoeven zich niet te vervelen nu hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Voor de fans is het uiteraard sneu, gun de fans wel hun feestje daar.
Bij het voetbal heb ik daar anders toch vaak mijn twijfels over.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:36 schreef ETA het volgende:
[..]
Het gaat altijd om de show. Een atleet verdient geen geld omdat hij zo goed is in zijn sport, hij verdient geld omdat het vermakelijk is om naar te kijken.
Kunnen nu een ander gokje wagen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is Vegas, die hoeven zich niet te vervelen nu hoor.
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max en Checo nemen tanken een extra Red Bull, kunnen ze door.
Toto mag wel even zijn mondje houden want als ene lewis of sjors een putdeksel had opgezogen met die schade, was het paddock te klein geweest. Zelfs Vegas. En zelfs Nevada.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:33 schreef Evenstar het volgende:
Ik zie nu dat filmpje van Toto, hahaha. Wat een gast.
Vraag mij af wat er was gebeurd als dit bij een Mercedes was en niet bij een Ferrari.
FTFYquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit Sta je dan met je $400 staanplaatsen.
Dan waren de kernproeven van de jaren 50 erbij in het niet gevallen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toto mag wel even zijn mondje houden want als ene lewis of sjors een putdeksel had opgezogen met die schade, was het paddock te klein geweest. Zelfs Vegas. En zelfs Nevada.
Ja schijnbaar.quote:
Ze geven ons wel een show idd.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:41 schreef Jane het volgende:
Hoe dan ook, we gaan Las Vegas niet vergeten, dus dat hebben ze iig voor elkaar gekregen.
Geen zorgen, heb zo'n vermoeden dat je niets gaat missen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:42 schreef Sally het volgende:
Nou, tot zover dus mijn 'ik kan nog net vóór mijn afspraak de VT kijken'....
'sorry, ben ziek!'quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:42 schreef Sally het volgende:
Nou, tot zover dus mijn 'ik kan nog net vóór mijn afspraak de VT kijken'....
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:44 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
De stemming zit er voorlopig gelukkig nog in bij RB.
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:44 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
De stemming zit er voorlopig gelukkig nog in bij RB.
De eerste 30 jaar denk ook dat er geen race meer gereden gaat worden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:41 schreef Jane het volgende:
Hoe dan ook, we gaan Las Vegas niet vergeten, dus dat hebben ze iig voor elkaar gekregen.
Ach ze hebben gegokt en verloren.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:46 schreef RAVW het volgende:
[..]
De eerste 30 jaar denk ook dat er geen race meer gereden gaat worden.
Want dit is toch echt niet de bedoeling van deze Vegas show wat die gasten bij de FIA voor ogen hadden.
Meer een fopshow op dit moment
Jij denkt dat dit de laatste race in Vegas gaat worden?quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:46 schreef RAVW het volgende:
[..]
De eerste 30 jaar denk ook dat er geen race meer gereden gaat worden.
Want dit is toch echt niet de bedoeling van deze Vegas show wat die gasten bij de FIA voor ogen hadden.
Meer een fopshow op dit moment
Was er niet zo'n scene in Madagascar met de Lemurs dat iedereen bang was en de kleinste de voor de leeuwen werd geduwd als test?quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:44 schreef Tekaschi het volgende:
Zou VT2 doorgaan dan zou ik sowieso niet als eerste de baan op gaan.
Je bent niet de enige.quote:
Net zo vol als de baan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:49 schreef Rnie het volgende:
Vrije training 1 compleet gemist. Zaten de tribunes een beetje vol?
Nee niet Yuki, doe dan maar Lewis.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was er niet zo'n scene in Madagascar met de Lemurs dat iedereen bang was en de kleinste de voor de leeuwen werd geduwd als test?
In dat geval ...Yuki?
Ah, dus weer iets vervroegd. Dat scheelt!quote:
Dat wordt vast een kijkcijferkanon aan hun kant van de oceaan.quote:
Sleep is overrated.quote:
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:00 schreef alpeko het volgende:
Carlos moet op het matje komenJa, ik snap het... de regels... maar kom op.
Ik denk dat hij mag vertellen wat er gebeurde.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:00 schreef alpeko het volgende:
Nou ja, Sainz zelf nietquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:00 schreef alpeko het volgende:
Indianapolis 2005 vibesquote:
Change fucking carquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
ik weet niet hoeveel geld hij hiervoor krijgt
maar man3 wat zet hij zichzelf voor schut
maar dat was om de banden , en niet om de putdekselsquote:
monaco vibequote:Op vrijdag 17 november 2023 10:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar dat was om de banden , en niet om de putdeksels
Maar inderdaad dat was ook een afgang eerste klas
[ afbeelding ]
Dat is tot nu toe de enige race die ik afgezet heb.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar dat was om de banden , en niet om de putdeksels
Maar inderdaad dat was ook een afgang eerste klas
[ afbeelding ]
W....quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Gebeurde wel vakerquote:
Weet je, als hij nou gewoon op een normale toon zou zeggen "Dit zou niet mogen gebeuren, maar is helaas ook wel eens op andere circuits voorgekomen. Gelukkig was er toen geen of weinig schade (of liep het relatief goed af, en nu ook weer). Hopelijk lossen zij het snel op en kunnen wij weer snel onderweg om er een leuk weekendje van te maken". Was er weinig aan het handje geweest.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
No Mikey noquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Weet je, als hij nou gewoon op een normale toon zou zeggen "Dit zou niet mogen gebeuren, maar is helaas ook wel eens op andere circuits voorgekomen. Gelukkig was er toen geen of weinig schade. Hopelijk lossen zij het snel op en kunnen wij weer snel onderweg om er een leuk weekendje van te maken". Was er weinig aan het handje geweest.
... maar een totale tirade en zich totaal boven alles en iedereen verheven voelen is echt niet gezond en laat wel zien wat voor mannetje Toto is. Dezelfde gast die zei "I am going to come after you" als er een auto door porpoising in de muur zou knallen. Maakt zich echt totaal belachelijk hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |