Toto mag wel even zijn mondje houden want als ene lewis of sjors een putdeksel had opgezogen met die schade, was het paddock te klein geweest. Zelfs Vegas. En zelfs Nevada.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:33 schreef Evenstar het volgende:
Ik zie nu dat filmpje van Toto, hahaha. Wat een gast.
Vraag mij af wat er was gebeurd als dit bij een Mercedes was en niet bij een Ferrari.
FTFYquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit Sta je dan met je $400 staanplaatsen.
Dan waren de kernproeven van de jaren 50 erbij in het niet gevallen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toto mag wel even zijn mondje houden want als ene lewis of sjors een putdeksel had opgezogen met die schade, was het paddock te klein geweest. Zelfs Vegas. En zelfs Nevada.
Ja schijnbaar.quote:
Ze geven ons wel een show idd.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:41 schreef Jane het volgende:
Hoe dan ook, we gaan Las Vegas niet vergeten, dus dat hebben ze iig voor elkaar gekregen.
Geen zorgen, heb zo'n vermoeden dat je niets gaat missen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:42 schreef Sally het volgende:
Nou, tot zover dus mijn 'ik kan nog net vóór mijn afspraak de VT kijken'....
'sorry, ben ziek!'quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:42 schreef Sally het volgende:
Nou, tot zover dus mijn 'ik kan nog net vóór mijn afspraak de VT kijken'....
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:44 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
De stemming zit er voorlopig gelukkig nog in bij RB.
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:44 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
De stemming zit er voorlopig gelukkig nog in bij RB.
De eerste 30 jaar denk ook dat er geen race meer gereden gaat worden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:41 schreef Jane het volgende:
Hoe dan ook, we gaan Las Vegas niet vergeten, dus dat hebben ze iig voor elkaar gekregen.
Ach ze hebben gegokt en verloren.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:46 schreef RAVW het volgende:
[..]
De eerste 30 jaar denk ook dat er geen race meer gereden gaat worden.
Want dit is toch echt niet de bedoeling van deze Vegas show wat die gasten bij de FIA voor ogen hadden.
Meer een fopshow op dit moment
Jij denkt dat dit de laatste race in Vegas gaat worden?quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:46 schreef RAVW het volgende:
[..]
De eerste 30 jaar denk ook dat er geen race meer gereden gaat worden.
Want dit is toch echt niet de bedoeling van deze Vegas show wat die gasten bij de FIA voor ogen hadden.
Meer een fopshow op dit moment
Was er niet zo'n scene in Madagascar met de Lemurs dat iedereen bang was en de kleinste de voor de leeuwen werd geduwd als test?quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:44 schreef Tekaschi het volgende:
Zou VT2 doorgaan dan zou ik sowieso niet als eerste de baan op gaan.
Net zo vol als de baan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:49 schreef Rnie het volgende:
Vrije training 1 compleet gemist. Zaten de tribunes een beetje vol?
Nee niet Yuki, doe dan maar Lewis.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was er niet zo'n scene in Madagascar met de Lemurs dat iedereen bang was en de kleinste de voor de leeuwen werd geduwd als test?
In dat geval ...Yuki?
Dat wordt vast een kijkcijferkanon aan hun kant van de oceaan.quote:
Sleep is overrated.quote:
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:00 schreef alpeko het volgende:
Carlos moet op het matje komenJa, ik snap het... de regels... maar kom op.
Ik denk dat hij mag vertellen wat er gebeurde.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:00 schreef alpeko het volgende:
Nou ja, Sainz zelf nietquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:00 schreef alpeko het volgende:
Indianapolis 2005 vibesquote:
Change fucking carquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
ik weet niet hoeveel geld hij hiervoor krijgt
maar man3 wat zet hij zichzelf voor schut
maar dat was om de banden , en niet om de putdekselsquote:
monaco vibequote:Op vrijdag 17 november 2023 10:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar dat was om de banden , en niet om de putdeksels
Maar inderdaad dat was ook een afgang eerste klas
[ afbeelding ]
Dat is tot nu toe de enige race die ik afgezet heb.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar dat was om de banden , en niet om de putdeksels
Maar inderdaad dat was ook een afgang eerste klas
[ afbeelding ]
W....quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Gebeurde wel vakerquote:
Weet je, als hij nou gewoon op een normale toon zou zeggen "Dit zou niet mogen gebeuren, maar is helaas ook wel eens op andere circuits voorgekomen. Gelukkig was er toen geen of weinig schade (of liep het relatief goed af, en nu ook weer). Hopelijk lossen zij het snel op en kunnen wij weer snel onderweg om er een leuk weekendje van te maken". Was er weinig aan het handje geweest.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
No Mikey noquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Weet je, als hij nou gewoon op een normale toon zou zeggen "Dit zou niet mogen gebeuren, maar is helaas ook wel eens op andere circuits voorgekomen. Gelukkig was er toen geen of weinig schade. Hopelijk lossen zij het snel op en kunnen wij weer snel onderweg om er een leuk weekendje van te maken". Was er weinig aan het handje geweest.
... maar een totale tirade en zich totaal boven alles en iedereen verheven voelen is echt niet gezond en laat wel zien wat voor mannetje Toto is. Dezelfde gast die zei "I am going to come after you" als er een auto door porpoising in de muur zou knallen. Maakt zich echt totaal belachelijk hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |