Alles voor de show.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:10 schreef Evenstar het volgende:
Zelfs ik kan dit niet meer verdedigen
Je gaat coureurs toch niet midden in de nacht laten rijden joh, mafklappers.
Daar wordt ook rekening mee gehouden, zij zitten op een "Japan" schema qua dag en nacht.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de coureurs horen gewoon te slapen, topsporters hebben meestal wel een aardig strak schema in zo'n weekend.
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Competitievervalsing! Inleveren die titels.
Maar dit is toch geen show meerquote:
jawellusquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar dit is toch geen show meerLekker kijken hoe ze putdeksels dichtmaken
Sainz was blij dat ie niet de deksel op zijn neus kreeg.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar dit is toch geen show meerLekker kijken hoe ze putdeksels dichtmaken
Ah. Was ff in de war vanwege je knipoogje op het laatst.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:13 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nee? Race is toch al iets van 30 jaar niet op zaterdag geweest?
Shit... putten...quote:
Pas als er 2 auto's aan de start verschijnen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:14 schreef Ferdii het volgende:
Nu al de grootste faalrace van de F1 geschiedenis
Nou, Max en Checo!quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Pas als er 2 auto's aan de start verschijnen.
Ben je wel de pineutquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:16 schreef Evenstar het volgende:
Ferrari straks net over budgetcap door dit gedoe!
*pakt popcorn*
Ik denk dat Ferrari dan een oorlog begint tegen de FIAquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je wel de pineut
Zou dat dan ook lekken?
Oeh daar ga ik dan wel voor zittenquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik denk dat Ferrari dan een oorlog begint tegen de FIA
Hongarije 2021: Hold my Mercedes:Pquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Pas als er 2 auto's aan de start verschijnen.
Gaat popcorn makenquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh daar ga ik dan wel voor zitten
Zoals eerder gezegd, hiervoor is in het verleden bij vergelijkbare situatie(s) een compensatie vanuit organisatie gekomen. Verwacht dat nu ook.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:16 schreef Evenstar het volgende:
Ferrari straks net over budgetcap door dit gedoe!
*pakt popcorn*
Dat was Amerikaanse Grand Prix van 2005quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:14 schreef Ferdii het volgende:
Nu al de grootste faalrace van de F1 geschiedenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |